Autor |
Zpráva |
gross1
Příspěvky: 1
|
Pulzující palubovka
Prosím potřebuji poradit.Namontoval jsem nový alternátor.Dobíjení nesvítí,ale při rychlosti nad 80 km/h začnou pulzovat žárovky na palubovce a displej rádia.kdo mi poradí kde je zrada?Že by kostra
|
11.10.06, 11:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Re: Pulzující palubovka
gross1 píše: Prosím potřebuji poradit.Namontoval jsem nový alternátor.Dobíjení nesvítí,ale při rychlosti nad 80 km/h začnou pulzovat žárovky na palubovce a displej rádia.kdo mi poradí kde je zrada?Že by kostra
Změř si palubní napětí při zvýšených otáčkách ... zkontroluj napnutí řemenu ...
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
11.10.06, 11:22 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
...nebo by to mohly být uhlíky - když jsou moc sjeté, tak je při vyšších otáčkách nestačí ta pružina dostatečně přitlačit ke komutátoru...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
11.10.06, 14:07 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
no ja mam podbny problem se svetly.
Kdyz jedu v noci se zapnutymi dalkovymi svetly, tak mi pri poklesu otacek trosku pohasnou (to je mi jasne -taha to z baterky...) ale kdyz podradim - otacky se zvednou a svetla sviti porad stejne...
Nekdy se to stane i pri jizde konstantni rychlosti - jedu si s dalkovyma 90km/h asi tak 2500ot/min a svetla mi najednou pohasnou - pritom jedu porad stejne rychle, neradim... proste jen tak.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
11.10.06, 15:27 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Lukas píše: no ja mam podbny problem se svetly. Kdyz jedu v noci se zapnutymi dalkovymi svetly, tak mi pri poklesu otacek trosku pohasnou (to je mi jasne -taha to z baterky...) ale kdyz podradim - otacky se zvednou a svetla sviti porad stejne... Nekdy se to stane i pri jizde konstantni rychlosti - jedu si s dalkovyma 90km/h asi tak 2500ot/min a svetla mi najednou pohasnou - pritom jedu porad stejne rychle, neradim... proste jen tak.
Mě to dělá taky, ale moc to neřešim, neboť dokud to dokáže vždy za všech okolností nastartovat, tak to dobíjí dostatečně a netřeba do toho honem zasahovat... Možná, až pomine období kdy nemam absolutně vůbec na nic čas tak se na to juknu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.10.06, 16:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nám dělá fábie to samý a v autorizovaným servise nám bylo řečeno že je to klimatizace
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.10.06, 16:46 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Bukaj píše: ...nebo by to mohly být uhlíky - když jsou moc sjeté, tak je při vyšších otáčkách nestačí ta pružina dostatečně přitlačit ke komutátoru...
Jo, ještě mne něco napadlo - teď nedávno jsem toto řešil u kamarádového Malucha a byl to regulátor napětí...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
11.10.06, 17:08 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Šemik píše: Mě to dělá taky, ale moc to neřešim, neboť dokud to dokáže vždy za všech okolností nastartovat, tak to dobíjí dostatečně a netřeba do toho honem zasahovat... Možná, až pomine období kdy nemam absolutně vůbec na nic čas tak se na to juknu
ja s tim taky nic nedelam (hlavne teda proto, ze o elektrice vim jen ze kope). Jen sem to tu napsal pro lepsi svedomi kdyby si mi napsal vymen tamto a bude to OK, tak to vymenim. takhle se smirim s tim, ze v tom nejsem sam.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
11.10.06, 18:32 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Re: Pulzující palubovka
gross1 píše: Prosím potřebuji poradit.Namontoval jsem nový alternátor.Dobíjení nesvítí,ale při rychlosti nad 80 km/h začnou pulzovat žárovky na palubovce a displej rádia.kdo mi poradí kde je zrada?Že by kostra
Na 99% regulátor.
|
11.10.06, 20:01 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Lukas píše: no ja mam podbny problem se svetly. Kdyz jedu v noci se zapnutymi dalkovymi svetly, tak mi pri poklesu otacek trosku pohasnou (to je mi jasne -taha to z baterky...) ale kdyz podradim - otacky se zvednou a svetla sviti porad stejne... Nekdy se to stane i pri jizde konstantni rychlosti - jedu si s dalkovyma 90km/h asi tak 2500ot/min a svetla mi najednou pohasnou - pritom jedu porad stejne rychle, neradim... proste jen tak.
jj to bude regulátor na altíku ...
v tvým případě to bude nejspíš mimo alternátor (je to taková kisnička u motoru s hliníkovým krytem) většinou to
stačí vyčistit a seřídit podle dobíjecího napětí
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
12.10.06, 14:27 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Re: Pulzující palubovka
gross1 píše: Prosím potřebuji poradit.Namontoval jsem nový alternátor.Dobíjení nesvítí,ale při rychlosti nad 80 km/h začnou pulzovat žárovky na palubovce a displej rádia.kdo mi poradí kde je zrada?Že by kostra
Tak za prvé co máš za auto???? Jestli favorita nebo felicii,tak pořádně vyčisti ukostření motoru popřípadě dej nový zemnící pás. Potom vyčisti a zkontroluj kábel z alternátoru na baterii hlavně vše vyčisti a podívej se na kabelové očka jestli nejsou zaoxidovaná ke kabelu jinak ustřihnout a dát nové a doporučuji zalít cínem a pokud je altík stoprocentní tak bys měl mít po problému.
|
13.10.06, 23:09 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Lukas píše: no ja mam podbny problem se svetly. Kdyz jedu v noci se zapnutymi dalkovymi svetly, tak mi pri poklesu otacek trosku pohasnou (to je mi jasne -taha to z baterky...) ale kdyz podradim - otacky se zvednou a svetla sviti porad stejne... Nekdy se to stane i pri jizde konstantni rychlosti - jedu si s dalkovyma 90km/h asi tak 2500ot/min a svetla mi najednou pohasnou - pritom jedu porad stejne rychle, neradim... proste jen tak.
Mně tohle přesně dělá taky, ještě ale s tím rozdílem, že na volnoběh ty světla jakoby lehce problikávaji. Jakmile zvýším otáčky, svítí silněji a pořád stejně. Myslíte, že mám čekat nějaký problémy? Zatím jsem si řikal, že když to svítí, je to jedno, v noci prostě z kopce nevyřazuju, aby to utáhlo dálkový... Ale zase zima před náma, to se bude dobíjení sakra hodit...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
14.10.06, 21:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
hans píše: Lukas píše: no ja mam podbny problem se svetly. Kdyz jedu v noci se zapnutymi dalkovymi svetly, tak mi pri poklesu otacek trosku pohasnou (to je mi jasne -taha to z baterky...) ale kdyz podradim - otacky se zvednou a svetla sviti porad stejne... Nekdy se to stane i pri jizde konstantni rychlosti - jedu si s dalkovyma 90km/h asi tak 2500ot/min a svetla mi najednou pohasnou - pritom jedu porad stejne rychle, neradim... proste jen tak. Mně tohle přesně dělá taky, ještě ale s tím rozdílem, že na volnoběh ty světla jakoby lehce problikávaji. Jakmile zvýším otáčky, svítí silněji a pořád stejně. Myslíte, že mám čekat nějaký problémy? Zatím jsem si řikal, že když to svítí, je to jedno, v noci prostě z kopce nevyřazuju, aby to utáhlo dálkový... Ale zase zima před náma, to se bude dobíjení sakra hodit...
Ne, to je normálka. Máme ty 55A altíky, ty v nízkejch otáčkách hůře nabíjí než ty slabší. To "blikání" těch světel je tím jak to chvílí dobíjí, chvílí nedobíjí, dobíjí, nedobíjí a furt dokola. Je to způsobeno rozdílem mezi nabíjecím a vybíjecím napětím v síti. V okamžiku, kdy altík dává dostatek elektriky je napětí v síti vyšší než v okamžiku kdy altík nedodává dost elektriky a všechno živí akumulátor. Vůbec bych si tím nelámal hlavu hansi....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.10.06, 08:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak jsem vyměnil ten regler napětí a zlepšilo se to. Svítí to jak by mělo, už ty světla nepohasínaj při konstantních otáčkách. V tom starym regulátoru byly odešlý 2 tranzistory z celkem 3 co tam dohromady jsou (ten velký výkonový a jeden malý - KF 517).
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.10.06, 13:12 |
|
|
Shitman
Příspěvky: 3 Bydliště: Plzeň
|
Ja taky
Mam stejny problem.Kdyz nastartuju a zapnu svetla, zacne pulzovat palubovka, predni i zadni svetla vcetne osvetleni SPZ.Co s tim?...
|
5.3.07, 08:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|