zapojení ampérmetru do š120
Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
big.jedla píše: no ještě by mě zajímalo jak to bude startovat v případě, že na tak šíleném průřezu kabelu, při tak šíleně velkém proudu, může být ten ubýtek napětí 1-2V...???? navíc asi by byla celkem sranda kdyby zapomněl kolik ampér má zrovna v tomhle "káblíku" co mu vede pod nohama a někde blbě šáhnul, nebo by si náhodou vyrobil perfektní svářečku já bych se na takový přístroj vykašlal, já osobně bych ho kompletně vykuchal a upravil... a by z něj byl voltmetr řekněme 10-15V což by byl asi ideální přístroj... dyť právě kvůli tomu jde startér přímo a zbytek elektriky, včetně dobíjení přes ten měřák...
Měřák mezi baterku a ostatní elektriku, kromě startéru, ten musí jít přímo, protože má příkon jako bláázen, nevím, co pořád řešíte
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
4.3.07, 23:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Přesně tak, startér je samostatně připojen na baterku stejně jako normálně. Ten budík je mezi baterkou a zbytkem elektriky - tzn., že měří nabíjení/vybíjení baterky.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
5.3.07, 10:14 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
big.jedla píše: no ještě by mě zajímalo jak to bude startovat v případě, že na tak šíleném průřezu kabelu, při tak šíleně velkém proudu, může být ten ubýtek napětí 1-2V...???? navíc asi by byla celkem sranda kdyby zapomněl kolik ampér má zrovna v tomhle "káblíku" co mu vede pod nohama a někde blbě šáhnul, nebo by si náhodou vyrobil perfektní svářečku já bych se na takový přístroj vykašlal, já osobně bych ho kompletně vykuchal a upravil... a by z něj byl voltmetr řekněme 10-15V což by byl asi ideální přístroj...
S tím taháním kabelu máš pravdu,ale tady řešíme zapojení konkrétního budíku.Viz obrázek,jak tento typ chcete vykuchat a zapojit podle vašich představ.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
5.3.07, 16:15 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Martin píše: Přesně tak, startér je samostatně připojen na baterku stejně jako normálně. Ten budík je mezi baterkou a zbytkem elektriky - tzn., že měří nabíjení/vybíjení baterky.
No vida,Martine.Pomalu se začínáme schodovat.
za A-V žádném příspěvku jsem netvrdil,že budík má být zapojen mezi bat. a starér.
za B-moje tvrzení je zapojení ,,tohoto,, budíku mezi altík a baterku,aby ukazoval dobíjení/vybíjení
Za C-pokud zapojíš ,,tento,, měřák mezi alt. a odběr /zátěž/,měříš jen odběr
Podle mého se tato debata takto protáhla,jen z důvodu záměny tohoto /fotood Paradia/, s jinným budíkem.Copak jste ještě nazapojovali tanto typ budíku -Praga V3S,alfa,žigul a další.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
5.3.07, 16:29 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
Už jsem to vyřešil, stejně nebudu koukat na ampérmetr za jízdy tak ho dám do motorového prostoru. vytáhnu jeden nový kablík průměr 5mm od baterky k měřáku, . odpojím všechnu elektriku kromě toho baga od startéru k baterce a připojím to na druhou stranu měřáku, bude stačit asi metr kabelu, veškerý proud mimo startování půjde přes ten měřák. Doufám, že tím nemůžu nic pokazit.
A nebo ho prodám a koupím jiný, koupil jsem ho za 80,- třeba ho koupí někdo s motorem i baterkou vpředu
|
5.3.07, 16:34 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jo, popsal jsi to dobře.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
5.3.07, 19:54 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|