Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
alternátor felda 55A
málo dobíjí max 13V co může bejt špatnýho 3x M5 dotaženy a regler novej origo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.2.10, 01:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já bych hádal špatnou kostru, nebo špinavé silové plus.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.2.10, 06:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
13V to ti nedobíjí
zkus jednoduchý test buzení
sdělej řemen a vytáhni konektor z altíku kam jde 12V
vem konektor na kterím je 2O cm drátu připoj na altík na ten konektor a připoj na M6 co jde kábl k baterce
při připojení musí káblík jiskřit a když točíš řemenicí altíku musíš cítit citelný odpor točení při připojení miloš
|
20.2.10, 08:02 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
No, já bych řekl, že 13V dobíjí, ale málo. Nebudu se s tebou Miloši hádat, ale dobíjení začíná okolo 12,5V. Těch 13V je sakra málo, stačilo by to ale jen přes léto, kdyby se nesvítilo, nebylo zapnuté rádio a neběžek ventilátor topení. Stačí to jen na dobíjení ztrát při napájení zapalovací soustavy.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.2.10, 16:47 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Re: alternátor felda 55A
Sadra17 píše: málo dobíjí max 13V co může bejt špatnýho 3x M5 dotaženy a regler novej origo
Ty jsi to měl rozebraný když jsi to dotahoval ty 3xM5 ?
|
20.2.10, 21:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ano zadní dekl byl dole
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.2.10, 21:34 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Pokud to bylo moc volný 90% je v háji dioda, nebo víc. Sundej to ještě jednou odpájej vinutí a proměř diody a hned budeš vědět.
|
20.2.10, 21:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ještě jeden dotaz jsou diody ve 42A altíku stejný ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.2.10, 21:45 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Podle mě budou stejný, diody se nevyrábějí na určité napětí, pokuď nejde o zenerovou diodu, ale tady jde o křemík, takže budou stejné.
|
21.2.10, 08:32 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Karátek píše: Podle mě budou stejný, diody se nevyrábějí na určité napětí, pokuď nejde o zenerovou diodu, ale tady jde o křemík, takže budou stejné.
Ale možná budou na vyšší proud, diody koupíš za pár korun.
|
21.2.10, 08:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mně už se nelíbí jen felicia altík 55 A, felicia má mít altík 7O, 55 je z fáčka,
u feldy 55 A pokud někdo vzimě nastartuje spustí všechny spotřebiče nebo jezdí v kolonách věčně na volnoběh tak ten altík časem KO
já osobně 55 vyhazuji řeím jen 7O A miloš
|
21.2.10, 08:46 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Záleží na výbavě a na spotřebičích, proto je potřeba dát altík podle toho, co vše má utáhnout. Do felicie se dává i 90A altík. Do favorita se musí použít také, když má někdo hi-fi aparatůru o výkonu 1000W. Nerozděloval bych na značky, ale na spotřebiče a felda zas nemá nějak moc velkou výbavu. Spíš je dobré vědět, jaký proud dává ve středních otáčkách, kde se motor nejvíce naběhá.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 08:56 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Max proud stejně z altíku nedostaneme nikdy, tak vysoké otáčky spalovací motor nemá.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 09:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: ještě jeden dotaz jsou diody ve 42A altíku stejný ?
sú tam 3ks kladné 3ks záporné a 2ks pomocné...
nie
42A má nejaké KYZ... a 55A má už 1N.... a 70A má zasa iné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.2.10, 13:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Karátek píše: Max proud stejně z altíku nedostaneme nikdy, tak vysoké otáčky spalovací motor nemá.
nerátaš prevod kliňáku remenica na kľuke je väčšia ako na altíku.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.2.10, 13:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|