|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Vyhřívání Okna Favo - neteče proud
Autor |
Zpráva |
Cheff
Příspěvky: 14 Bydliště: Praha
|
Vyhřívání Okna Favo - neteče proud
Zdravim - už sem z tého celý zblblý.
Mam Favo 93ku a ta eletrika se mi zda taková fórová. Původní majitel nic nebastlil - naopak je to pěkná "garážovka", ale od začátku mi neběhá zadní okno. Když sem to proměřoval, tak tam nejde proud. - Teda de než se to zatíží. V okamžiku zatížení to tak do 0,4s skončí a sem bez šťávy na přívodu. Ale co mě zaráží, tak pojistka to ustojí úplně v pohodě a nic jí neni (prohazoval sem tam asi 8ks). Jen okruh na okno "dookruhuje". Tedy kontrolka výhřevu svítí, ale eletrika k oknu nejde. Kdybych tam nenaměřil nic, tak neřeknu, ale když je to odpojedný a pak se to proměří, tak se tam i šťáva objeví. - Že by nějakej šlus na kabelu? - neví někdo fígl jak to rozumně dohledat, abych nerozebíral celej auťák. Nebo kde bejvá slabina?
PS: Pojistková deska se zdá být propájená dobře - předpokládám, že špatný byly první serie (pojistky shodné s Š 120) - já mam "nožovky"
Díky
_________________ Žabák 1201 (1957),Róza 1203 (75)
a nově Favo (93)
|
27.2.10, 20:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
poistkovky tak ci tak boli na prd, predpokladam ze budes mat niekde zhoreny kabel, pripadne skus inu ako polsku poistku - to robi divy.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
27.2.10, 20:19 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Zkus ještě jiný relé.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
27.2.10, 22:27 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Relé je v pořádku, pokud mu svítí kontrolka, ale může mít zoxidované kontakty nebo někde v cestě k oknu. Já to vidím na velký přechodový odpor směrem k oknu. A co si budeme nalhávat, okno se srašně douho odmrazuje díky slabému kabelu, osobně bych kabel vyměnil za silnější průřez. Pak se dějí zázraky.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 09:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jak ti lezou drýty ve svazku ze střechy do pátých dveří je tam prasklý drát, jak prasklé místo zatížíš proudem zvadne
drát vyměnit a bude klid miloš
|
28.2.10, 09:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jojo, jak píše Miloš. V levém sloupku vede svazek. Jde do střechy a přes průchodku do 5. dveří. Ve střeše před tou průchodkou(husím krkem), se ty kabely hodně lámou. Někdy se přeruší úplně a dělá to bordel. Nebo ještě překontrolovat kostru v pátých dveřích. Na té taky záleží hodně.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.2.10, 10:22 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
A rovnou ten kabel natáhni celý nový a silnější průřez cca 4 mm.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 10:31 |
|
|
Cheff
Příspěvky: 14 Bydliště: Praha
|
Tak už vim kde je část chyby - relátko. Byť jsem si myslel to co Karátek, ještě sem zalaboroval a při večerní jízdě sem si všim chyby. - Kontrolku okna sice rozsvítí, ale proud dozadu už nepustí - při výměně za světelný relé (označení i proudová zátěž stejná) mi dálková světla fungují, ale kontrolka dálek už ne... (a byla pořádku) - Tedy část problému hotová. No a pak to vidim na nějakej šlus o kastli - takže na základě vašich rad předpokládám přechod do 5tejch vrat...
Jen mě štve, že dřív jak pojistka chcíplo relátko A to má psanej 2x takovej proud jak pojistka...
-> Darklord: Jak poznáš polskou pojistku:?: (sou kupovaný kusově... )
Každopádně díky za pomoc!
_________________ Žabák 1201 (1957),Róza 1203 (75)
a nově Favo (93)
|
28.2.10, 14:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jednoduše je z plastu originál sou z keramiky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.2.10, 15:13 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
ještě jsem neviděl keramickou nožovku... babochlape radši mlč
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
28.2.10, 15:22 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
keramickou "nožovku" také neznám.
Některé závady jsou fakt záhadné. Kontrolku a spotřebič spíná relé jedním kontaktem, spínač jen spíná cívku relátka.
Pojistka rupne při zkratu nebo přetížení, ale ne když je relé unavené nebo nespíná.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 15:32 |
|
|
Cheff
Příspěvky: 14 Bydliště: Praha
|
Jo dle zapojení by to mělo bejt přes jeden kontakt, ale v takovém případě mi pak hlava nebere, že to odpálilo 2hý relátko (to od světel). Dokázal bych si představit, že na vyhřejvání wokna to nepustí dostatečnej proud (tak jako občas nějaká stará pojistka), ale že po "odpálení" to samý relátko nesepne 1,2W žárovičku v přístrojovce...
_________________ Žabák 1201 (1957),Róza 1203 (75)
a nově Favo (93)
|
28.2.10, 20:58 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Ted jsem vůbec nepochopil o čem píšeš. Relátka jsou všechny stejná a na stejný proud (30A). Pojistka může být 15A, takže si okno více nevezme, jenže tak slabý kabel co tam dávají, tak ten přenese pár ampér k oknu a zahřívá se zbytečně kabel. Jak elektřikáři vědí, elektrický proud jde jen po vnější straně drátu. Já tam narval větší průřez kabelu a okno bylo hned roztopené.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
1.3.10, 18:03 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
U těch starších typů fáček byla elektrika celá na ho**o, navíc ty zadní kontakty, hnus. Měly ale pořádné dráty. Ty novější mají dráty tak tenké, hlavně na silové spotřebiče, že tam jsou velké ztráty. Na vyhřívání stačí 2,5mm2.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.3.10, 18:37 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Přesně tak, na prd elektrika a slabé kabely. Spíše minimálně 2,5 mm2.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
2.3.10, 18:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|