Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 20:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Vyhřívání Okna Favo - neteče proud 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14
Bydliště: Praha
Příspěvek Vyhřívání Okna Favo - neteče proud
Zdravim - už sem z tého celý zblblý.
Mam Favo 93ku a ta eletrika se mi zda taková fórová. Původní majitel nic nebastlil - naopak je to pěkná "garážovka", ale od začátku mi neběhá zadní okno. Když sem to proměřoval, tak tam nejde proud. - Teda de než se to zatíží. V okamžiku zatížení to tak do 0,4s skončí a sem bez šťávy na přívodu. Ale co mě zaráží, tak pojistka to ustojí úplně v pohodě a nic jí neni (prohazoval sem tam asi 8ks). Jen okruh na okno "dookruhuje". Tedy kontrolka výhřevu svítí, ale eletrika k oknu nejde. Kdybych tam nenaměřil nic, tak neřeknu, ale když je to odpojedný a pak se to proměří, tak se tam i šťáva objeví. - Že by nějakej šlus na kabelu? - neví někdo fígl jak to rozumně dohledat, abych nerozebíral celej auťák. Nebo kde bejvá slabina?

PS: Pojistková deska se zdá být propájená dobře - předpokládám, že špatný byly první serie (pojistky shodné s Š 120) - já mam "nožovky"

Díky

_________________
Žabák 1201 (1957),Róza 1203 (75)
a nově Favo (93)


27.2.10, 20:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
poistkovky tak ci tak boli na prd, predpokladam ze budes mat niekde zhoreny kabel, pripadne skus inu ako polsku poistku - to robi divy.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


27.2.10, 20:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Zkus ještě jiný relé.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


27.2.10, 22:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Relé je v pořádku, pokud mu svítí kontrolka, ale může mít zoxidované kontakty nebo někde v cestě k oknu. Já to vidím na velký přechodový odpor směrem k oknu. A co si budeme nalhávat, okno se srašně douho odmrazuje díky slabému kabelu, osobně bych kabel vyměnil za silnější průřez. :) Pak se dějí zázraky. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


28.2.10, 09:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jak ti lezou drýty ve svazku ze střechy do pátých dveří je tam prasklý drát, jak prasklé místo zatížíš proudem zvadne

drát vyměnit a bude klid miloš :D


28.2.10, 09:19
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jojo, jak píše Miloš. V levém sloupku vede svazek. Jde do střechy a přes průchodku do 5. dveří. Ve střeše před tou průchodkou(husím krkem), se ty kabely hodně lámou. Někdy se přeruší úplně a dělá to bordel. Nebo ještě překontrolovat kostru v pátých dveřích. Na té taky záleží hodně.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.2.10, 10:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
A rovnou ten kabel natáhni celý nový a silnější průřez cca 4 mm. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


28.2.10, 10:31
Profil

Příspěvky: 14
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak už vim kde je část chyby - relátko. Byť jsem si myslel to co Karátek, ještě sem zalaboroval a při večerní jízdě sem si všim chyby. - Kontrolku okna sice rozsvítí, ale proud dozadu už nepustí - při výměně za světelný relé (označení i proudová zátěž stejná) mi dálková světla fungují, ale kontrolka dálek už ne... (a byla pořádku) - Tedy část problému hotová. No a pak to vidim na nějakej šlus o kastli - takže na základě vašich rad předpokládám přechod do 5tejch vrat...
Jen mě štve, že dřív jak pojistka chcíplo relátko :-( A to má psanej 2x takovej proud jak pojistka...

-> Darklord: Jak poznáš polskou pojistku:?: (sou kupovaný kusově... :wink:)

Každopádně díky za pomoc!

_________________
Žabák 1201 (1957),Róza 1203 (75)
a nově Favo (93)


28.2.10, 14:42
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jednoduše je z plastu originál sou z keramiky :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.2.10, 15:13
Profil ICQ
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
ještě jsem neviděl keramickou nožovku... babochlape radši mlč

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


28.2.10, 15:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
keramickou "nožovku" také neznám. :)

Některé závady jsou fakt záhadné. Kontrolku a spotřebič spíná relé jedním kontaktem, spínač jen spíná cívku relátka.
Pojistka rupne při zkratu nebo přetížení, ale ne když je relé unavené nebo nespíná.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


28.2.10, 15:32
Profil

Příspěvky: 14
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo dle zapojení by to mělo bejt přes jeden kontakt, ale v takovém případě mi pak hlava nebere, že to odpálilo 2hý relátko (to od světel). Dokázal bych si představit, že na vyhřejvání wokna to nepustí dostatečnej proud (tak jako občas nějaká stará pojistka), ale že po "odpálení" to samý relátko nesepne 1,2W žárovičku v přístrojovce...

_________________
Žabák 1201 (1957),Róza 1203 (75)
a nově Favo (93)


28.2.10, 20:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Ted jsem vůbec nepochopil o čem píšeš. Relátka jsou všechny stejná a na stejný proud (30A). Pojistka může být 15A, takže si okno více nevezme, jenže tak slabý kabel co tam dávají, tak ten přenese pár ampér k oknu a zahřívá se zbytečně kabel. Jak elektřikáři vědí, elektrický proud jde jen po vnější straně drátu. Já tam narval větší průřez kabelu a okno bylo hned roztopené. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


1.3.10, 18:03
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
U těch starších typů fáček byla elektrika celá na ho**o, navíc ty zadní kontakty, hnus. Měly ale pořádné dráty. Ty novější mají dráty tak tenké, hlavně na silové spotřebiče, že tam jsou velké ztráty. Na vyhřívání stačí 2,5mm2.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.3.10, 18:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Přesně tak, na prd elektrika a slabé kabely. Spíše minimálně 2,5 mm2.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


2.3.10, 18:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz