Autor |
Zpráva |
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Šemik píše: Nová AC pumpa? Běžně k dostání náhrada z číny/polska/turecka, origo JIKOV docela drahý, co má podle mě smysl jen pro originalisty.
Myslíš , že by to pomohlo když by byla nová pumpa?
|
4.3.10, 21:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Určitě. Ale úplně dokonalé to stejnak být nemusí - tohle je docela komplexní problém, závisející na mnoha dalších aspektech, např. rovinnost víka karburátoru, stav svíček, radiální vůle rozdělovače, svod palce/víčka/kabelů...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.3.10, 21:11 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Šemik píše: Určitě. Ale úplně dokonalé to stejnak být nemusí - tohle je docela komplexní problém, závisející na mnoha dalších aspektech, např. rovinnost víka karburátoru, stav svíček, radiální vůle rozdělovače, svod palce/víčka/kabelů...
Tak uvidím asi ji koupím a svíčky taky, protože zbytek by měl být v poho nedávno byl čištěný karbec a otáčky drží dobře a předstih je taky seřízený.
|
4.3.10, 21:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To tak ale být nemusí - čistý karburátor rovinnost víka nezaručí, zvlášt pokud máš filtrbox přichycený k víku tím dlouhým M6 šroubem tak je téměř zcela jisté že je víko křivé a pokud se rozdělovači věnovala pozornost skládající se jen z výměny kontaktů a seřízení předstihu s odtrhem tak bude mít onu radiální vůli taky - a tady jde o desetiny. Kolik má ten rozdělovač najeto?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.3.10, 21:21 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Šemik píše: To tak ale být nemusí - čistý karburátor rovinnost víka nezaručí, zvlášt pokud máš filtrbox přichycený k víku tím dlouhým M6 šroubem tak je téměř zcela jisté že je víko křivé a pokud se rozdělovači věnovala pozornost skládající se jen z výměny kontaktů a seřízení předstihu s odtrhem tak bude mít onu radiální vůli taky - a tady jde o desetiny. Kolik má ten rozdělovač najeto?
Ten šroub sem tam měl ale už sem ho dal pryč. Rozdělovač je původní , auto má najeto cca 50 000km poctivých, škodulu mám od dědy a on moc nejezdil
|
4.3.10, 21:27 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Aha, tak to bych se na to vykašlal a celý auto rovnou postavil odznova, karoserie bude určitě krásná jako základ. Sic je to kruté, ale takovéhle uloženky jsou fakt jenom za trest Jak se začnou používat normálně, není na nich nic co by neodešlo. A je to příležitost změnit konfiguraci na něco vyššího (bez urážky) než je 105L.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.3.10, 21:31 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Šemik píše: Aha, tak to bych se na to vykašlal a celý auto rovnou postavil odznova, karoserie bude určitě krásná jako základ. Sic je to kruté, ale takovéhle uloženky jsou fakt jenom za trest Jak se začnou používat normálně, není na nich nic co by neodešlo. A je to příležitost změnit konfiguraci na něco vyššího (bez urážky) než je 105L.
No něco na tom bude, moc si mě teda nepotěšil . právě že mi je blbé tam dávat jiný motor který má najeto mnohem víc, když mám tady ten sice slabý , ale zas tak málo najeto a šlape jak hodinky. A k tomu jsem student zatím, takže těch financí nemí zrovna moc na přestavby.
|
4.3.10, 21:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Motor? Samotná výměna motoru je k ničemu, jízdní komfort nula. To chce vzít komplet, od náprav (5q, vlečka,..), přes interiér po motor, Fa/Fe motory jsou dneska běžnej artikl a nějak se s nimi v provozu pořád dá. Pár desetitisíců to chce, to nepopírám, ale využiješ je účelněji než když je nacpeš do stávající konfigurace aby to bylo vůbec provozu schopné. Přestavba aspoň na 135/6GL není tak náročná a přes léto se to stihnout.. a i kdyby ne celé, podstatné věci budou a pak to lze zas dál rozvíjet.
Můj názor je, že pokud to auto chceš na denní používání, nejlepší cesta je využít zachovalou kastli a implantovat jí lepší techniku.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.3.10, 21:52 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Kluci, zas tolik s vami nesouhlasim, že je to pumpou. Taky sem uvažoval nad FACET. Zkus si nastavit ten sedr místo 4 a 2 otáčky po 180 na 4 a 4. Laboroval sem s tím. Jak byli mrazy okolo -20°. Den 105tka stála, pak sem sedl. Ani na plyn sem nešlápl, prostě zapl sytič naplno, pootočil a motor rovnou běžel. Samozřejmě na teplý motor nedrží volnoběh. Zkus dat nižší volnoběh a uvidiš jak ti to bude na studenej startovat.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
4.3.10, 21:55 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
tomvm píše: Kluci, zas tolik s vami nesouhlasim, že je to pumpou. Taky sem uvažoval nad FACET. Zkus si nastavit ten sedr místo 4 a 2 otáčky po 180 na 4 a 4. Laboroval sem s tím. Jak byli mrazy okolo -20°. Den 105tka stála, pak sem sedl. Ani na plyn sem nešlápl, prostě zapl sytič naplno, pootočil a motor rovnou běžel. Samozřejmě na teplý motor nedrží volnoběh. Zkus dat nižší volnoběh a uvidiš jak ti to bude na studenej startovat.
Jak to myslíš? Jako že mám přidat na bohatosti(ten menší šroub) a ubrat na vzduchu(volnoběh-velký šroub)
|
4.3.10, 22:23 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Pokud máš ten SEDR dobře nastavený tak by měl byt blízko 4 otáčkám vzduchu (velký šroub) a 2 otáčkám bohatosti (maly šroub). Ale pokud bys ho měl takhle nastavený tak se starty problemy nemáš Na 4 a 4 otáčky znamená že vzduch necháš být a bohatosti přidáš o 2x180°. To znamená jedna celá otáčka (360°). Uvidiš jak na brnk ti to na studenej motor vylítne hned do otáček. Samozřejme nevíš jak máš SEDR nastavený tak musíš začínat od zavřené polohy. Tak prvně oba šrouby zatoč a počítej kolik tam máš otáček. Pak sem napiš kolik tam bylo. Nastav na 4 a 4 pulotačky (180°) a napiš jaky je rozdil.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
5.3.10, 07:29 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
tomvm píše: Pokud máš ten SEDR dobře nastavený tak by měl byt blízko 4 otáčkám vzduchu (velký šroub) a 2 otáčkám bohatosti (maly šroub). Ale pokud bys ho měl takhle nastavený tak se starty problemy nemáš Na 4 a 4 otáčky znamená že vzduch necháš být a bohatosti přidáš o 2x180°. To znamená jedna celá otáčka (360°). Uvidiš jak na brnk ti to na studenej motor vylítne hned do otáček. Samozřejme nevíš jak máš SEDR nastavený tak musíš začínat od zavřené polohy. Tak prvně oba šrouby zatoč a počítej kolik tam máš otáček. Pak sem napiš kolik tam bylo. Nastav na 4 a 4 pulotačky (180°) a napiš jaky je rozdil.
Tak sem to zkusil jak si říkal 4a4 otáčky a chytlo to napoprvé a drželo, ale po zahřátí jak sem sytič vypnul, tak mi otáčky nedržely volnoběh. Zkoušel sem to seřídit tím velkým šroubem a nic nepomohlo a chcíplo. Tak sem ubral tím malým šroubem bohatost zpět dal sem dvě otáčky a volnoběh šlape dobře, takže ted tam mám 4+2 otáčky. Tak sem zvědavý jestli to jak to bude studené bude držet! Jak sem to začal dělat tak ten malý šroub byl úplně zavřený ted sem dal ty 2 otáčky tak uvidím!!
|
6.3.10, 18:13 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Přesně tohle to mělo dělat Ted by ti to mělo chytnout a běžet na první nebo druhý pokus vždy .
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
7.3.10, 09:17 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Tak a je to také jaké to bylo! Dneska ráno sytič držel až tak na po čtvrté! A to mám nastavéné 4 a 2 otáčky. Nevím no lepší už to asi nebude . Nejhorší je když to delší dobu stojí a ty raní starty!
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
11.3.10, 17:26 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Takže karburátor máš vyčistěný a nastavený a pořád to nechce chytat dobře. Tak pak dej na kluky a kup si tu palivovou pupmu FACET. Tim si hned odstraníš problém. http://speedpro.cz/facet-solid-state-pa ... -3915.html Je zde ale problém s automatickým odpojením při havárii. To nevím jak se dělá. Někdo ti to tu určitě řekne, když budeš mit zajem. Jsou tu ochotni lidé. Jinak se podivej jestli mas v poradku zapalovani. Celou cestu od civky až po svičky. Kdyžtak mrni na benzinový filtr. Ale vidím to vážně ve smesi než v zapalování. Ted me napadlo. Čislil jsi i trysku sytiče?
A kdyz rano startujes tak nataháš benzin ručně?...tak vyzkoušíš jestli to je opravdu pumpou. Natahej a pokud to bude stejný tak problém v palivové pumpě není a takřka zbytečne bys vyhodil 1500 Kč.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
11.3.10, 17:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|