Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 sytič mi nedrží otáčky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Šemik píše:
Nová AC pumpa? Běžně k dostání náhrada z číny/polska/turecka, origo JIKOV docela drahý, co má podle mě smysl jen pro originalisty.


Myslíš , že by to pomohlo když by byla nová pumpa?


4.3.10, 21:03
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Určitě. Ale úplně dokonalé to stejnak být nemusí - tohle je docela komplexní problém, závisející na mnoha dalších aspektech, např. rovinnost víka karburátoru, stav svíček, radiální vůle rozdělovače, svod palce/víčka/kabelů...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.3.10, 21:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Šemik píše:
Určitě. Ale úplně dokonalé to stejnak být nemusí - tohle je docela komplexní problém, závisející na mnoha dalších aspektech, např. rovinnost víka karburátoru, stav svíček, radiální vůle rozdělovače, svod palce/víčka/kabelů...

Tak uvidím asi ji koupím a svíčky taky, protože zbytek by měl být v poho nedávno byl čištěný karbec a otáčky drží dobře a předstih je taky seřízený.


4.3.10, 21:15
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To tak ale být nemusí - čistý karburátor rovinnost víka nezaručí, zvlášt pokud máš filtrbox přichycený k víku tím dlouhým M6 šroubem tak je téměř zcela jisté že je víko křivé a pokud se rozdělovači věnovala pozornost skládající se jen z výměny kontaktů a seřízení předstihu s odtrhem tak bude mít onu radiální vůli taky - a tady jde o desetiny. Kolik má ten rozdělovač najeto?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.3.10, 21:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Šemik píše:
To tak ale být nemusí - čistý karburátor rovinnost víka nezaručí, zvlášt pokud máš filtrbox přichycený k víku tím dlouhým M6 šroubem tak je téměř zcela jisté že je víko křivé a pokud se rozdělovači věnovala pozornost skládající se jen z výměny kontaktů a seřízení předstihu s odtrhem tak bude mít onu radiální vůli taky - a tady jde o desetiny. Kolik má ten rozdělovač najeto?


Ten šroub sem tam měl ale už sem ho dal pryč. Rozdělovač je původní , auto má najeto cca 50 000km poctivých, škodulu mám od dědy a on moc nejezdil


4.3.10, 21:27
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Aha, tak to bych se na to vykašlal a celý auto rovnou postavil odznova, karoserie bude určitě krásná jako základ. Sic je to kruté, ale takovéhle uloženky jsou fakt jenom za trest :( :oops: Jak se začnou používat normálně, není na nich nic co by neodešlo. A je to příležitost změnit konfiguraci na něco vyššího (bez urážky) než je 105L.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.3.10, 21:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Šemik píše:
Aha, tak to bych se na to vykašlal a celý auto rovnou postavil odznova, karoserie bude určitě krásná jako základ. Sic je to kruté, ale takovéhle uloženky jsou fakt jenom za trest :( :oops: Jak se začnou používat normálně, není na nich nic co by neodešlo. A je to příležitost změnit konfiguraci na něco vyššího (bez urážky) než je 105L.


No něco na tom bude, moc si mě teda nepotěšil :D . právě že mi je blbé tam dávat jiný motor který má najeto mnohem víc, když mám tady ten sice slabý , ale zas tak málo najeto a šlape jak hodinky. A k tomu jsem student zatím, takže těch financí nemí zrovna moc na přestavby.


4.3.10, 21:44
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Motor? Samotná výměna motoru je k ničemu, jízdní komfort nula. To chce vzít komplet, od náprav (5q, vlečka,..), přes interiér po motor, Fa/Fe motory jsou dneska běžnej artikl a nějak se s nimi v provozu pořád dá. Pár desetitisíců to chce, to nepopírám, ale využiješ je účelněji než když je nacpeš do stávající konfigurace aby to bylo vůbec provozu schopné. Přestavba aspoň na 135/6GL není tak náročná a přes léto se to stihnout.. a i kdyby ne celé, podstatné věci budou a pak to lze zas dál rozvíjet.

Můj názor je, že pokud to auto chceš na denní používání, nejlepší cesta je využít zachovalou kastli a implantovat jí lepší techniku.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.3.10, 21:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Kluci, zas tolik s vami nesouhlasim, že je to pumpou. Taky sem uvažoval nad FACET. Zkus si nastavit ten sedr místo 4 a 2 otáčky po 180 na 4 a 4. Laboroval sem s tím. Jak byli mrazy okolo -20°. Den 105tka stála, pak sem sedl. Ani na plyn sem nešlápl, prostě zapl sytič naplno, pootočil a motor rovnou běžel. Samozřejmě na teplý motor nedrží volnoběh. Zkus dat nižší volnoběh a uvidiš jak ti to bude na studenej startovat.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


4.3.10, 21:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
tomvm píše:
Kluci, zas tolik s vami nesouhlasim, že je to pumpou. Taky sem uvažoval nad FACET. Zkus si nastavit ten sedr místo 4 a 2 otáčky po 180 na 4 a 4. Laboroval sem s tím. Jak byli mrazy okolo -20°. Den 105tka stála, pak sem sedl. Ani na plyn sem nešlápl, prostě zapl sytič naplno, pootočil a motor rovnou běžel. Samozřejmě na teplý motor nedrží volnoběh. Zkus dat nižší volnoběh a uvidiš jak ti to bude na studenej startovat.


Jak to myslíš? Jako že mám přidat na bohatosti(ten menší šroub) a ubrat na vzduchu(volnoběh-velký šroub)


4.3.10, 22:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Pokud máš ten SEDR dobře nastavený tak by měl byt blízko 4 otáčkám vzduchu (velký šroub) a 2 otáčkám bohatosti (maly šroub). Ale pokud bys ho měl takhle nastavený tak se starty problemy nemáš ;) Na 4 a 4 otáčky znamená že vzduch necháš být a bohatosti přidáš o 2x180°. To znamená jedna celá otáčka (360°). Uvidiš jak na brnk ti to na studenej motor vylítne hned do otáček. Samozřejme nevíš jak máš SEDR nastavený tak musíš začínat od zavřené polohy. Tak prvně oba šrouby zatoč a počítej kolik tam máš otáček. Pak sem napiš kolik tam bylo. Nastav na 4 a 4 pulotačky (180°) a napiš jaky je rozdil.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


5.3.10, 07:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
tomvm píše:
Pokud máš ten SEDR dobře nastavený tak by měl byt blízko 4 otáčkám vzduchu (velký šroub) a 2 otáčkám bohatosti (maly šroub). Ale pokud bys ho měl takhle nastavený tak se starty problemy nemáš ;) Na 4 a 4 otáčky znamená že vzduch necháš být a bohatosti přidáš o 2x180°. To znamená jedna celá otáčka (360°). Uvidiš jak na brnk ti to na studenej motor vylítne hned do otáček. Samozřejme nevíš jak máš SEDR nastavený tak musíš začínat od zavřené polohy. Tak prvně oba šrouby zatoč a počítej kolik tam máš otáček. Pak sem napiš kolik tam bylo. Nastav na 4 a 4 pulotačky (180°) a napiš jaky je rozdil.


Tak sem to zkusil jak si říkal 4a4 otáčky a chytlo to napoprvé a drželo, ale po zahřátí jak sem sytič vypnul, tak mi otáčky nedržely volnoběh. Zkoušel sem to seřídit tím velkým šroubem a nic nepomohlo a chcíplo. Tak sem ubral tím malým šroubem bohatost zpět dal sem dvě otáčky a volnoběh šlape dobře, takže ted tam mám 4+2 otáčky. Tak sem zvědavý jestli to jak to bude studené bude držet! Jak sem to začal dělat tak ten malý šroub byl úplně zavřený ted sem dal ty 2 otáčky tak uvidím!!


6.3.10, 18:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Přesně tohle to mělo dělat ;) Ted by ti to mělo chytnout a běžet na první nebo druhý pokus vždy ;).

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


7.3.10, 09:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Tak a je to také jaké to bylo! Dneska ráno sytič držel až tak na po čtvrté! A to mám nastavéné 4 a 2 otáčky. Nevím no lepší už to asi nebude . Nejhorší je když to delší dobu stojí a ty raní starty!

_________________
Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost
Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost
Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!


11.3.10, 17:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Takže karburátor máš vyčistěný a nastavený a pořád to nechce chytat dobře. Tak pak dej na kluky a kup si tu palivovou pupmu FACET. Tim si hned odstraníš problém. http://speedpro.cz/facet-solid-state-pa ... -3915.html Je zde ale problém s automatickým odpojením při havárii. To nevím jak se dělá. Někdo ti to tu určitě řekne, když budeš mit zajem. Jsou tu ochotni lidé. Jinak se podivej jestli mas v poradku zapalovani. Celou cestu od civky až po svičky. Kdyžtak mrni na benzinový filtr. Ale vidím to vážně ve smesi než v zapalování. Ted me napadlo. Čislil jsi i trysku sytiče?

A kdyz rano startujes tak nataháš benzin ručně?...tak vyzkoušíš jestli to je opravdu pumpou. Natahej a pokud to bude stejný tak problém v palivové pumpě není a takřka zbytečne bys vyhodil 1500 Kč.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


11.3.10, 17:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz