|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
olda
Příspěvky: 1 Bydliště: sídliště svobody 8/29 79601 prostějov
|
Š 120 L ,benzín v oleji
Vážení znalci. Prosím tímto o odpověd na následující problém:máme vůz Š 120 r.v. 1983 najeto cca 120 000 km. Během posledního roku se mi zdá že přibývá benzínu v oleji. Jezdíme průměrně 3-4 jízdy týdně do práce ,jedna jízda tam a zpět 9,5 km a to celoročně.Tento problém jsme řešili již před rokem, kdy byl vyměněn děravý plovák v karburátoru a též olej kterého vyteklo zhruba 7 litrů.Další závadou je to a možná to spolu souvisí ,že něco -vypadá to jako olej-z motoru uniká,na spodní krycí plech a následně na zem kde vzniká skvrna velikosti 2-30 cm.Přitom olejová vana ,olejový čistič,AC pumpa a snímač tlaku oleje byly přetěsněny a jsou suché.Před asi dvěma roky tyto problémy vůbec nebyly.Děkuji tímto za odpovědi a přeji hezký den.
|
6.3.10, 11:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Pokud Ti teče benzín do oleje, tak skrz membránu v AC pumpě.
Ještě se může stát, že pokud hodně jezdíš na sytič, může se tím taky dostávat benzín do oleje, ale ne nijak zásadně.
|
6.3.10, 12:02 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
jestli toho oleje s benzínem opravdu vyteklo 7l tak jedině membrána v AC pumpě - lze vyměnit jenom membránu pokud seženeš a nebo jednodušší nová pumpa a vyměnit kus za kus...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.3.10, 12:24 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Odporúčam radšej tú memránu, bo kúpiš druhú pumpu a možno membrána rovnaká...
A to akože nevieš vystopovať, kade to vytieklo? To nemyslíš vážne
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.3.10, 15:20 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
nová pumpa, ne z vrakoviště!
Edit: Jinak ten olej rád prolíná okolo ventildeklu nahoře, pak pod krytem zdvihátek na pravým boku nad AC a nebo snímačem tlaku oleje vpravo vzadu - osušit a sledovat co se orosí olejem, pak přetěsnit, ty dekly se nesmí moc dotahovat protože se rády zkřiví a pak to teče. Nikudy jinudy tam nemá co kde týct...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.3.10, 15:36 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ohohóó´, ale to sme potom v inej cenovej relácii membrána tak do 100 CZK a pumpa tak 700 CZK (a otázne je, aký je výrobca a teda koľko to vydrží, že ano)...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.3.10, 15:39 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|