gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Je pravda, že to je jak kdy...ale sere mě to. Asi už si motor zvykl na LPG, protože to funguje naprosto bez problémů. Možná si seženu jiný karbec. Nebo možná jiný motor a pomaličku jej zrenovuju.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.2.10, 10:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nejaky lekry na pokusy mam
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.2.10, 10:30 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Mně blbnul motor v Dacii (1,6 BMM, LPG), taky jenom na benzín s tím, že se mi rožnula kontrolka, která dodnes nevim, co značí
Na LPG to bylo OK, ale na benzín to jelo, jako kdyby byl ucpanej přívod benzínu...
...pak jsem nějak prošel konektory v motoru (rozpojil, vyčistil, zapojil) a je o OK
Ale BMM tam má víc elektriky, než karbec...
...teda pokud nemáš ekotronika
...a s přisáváním vzduchu jsem zjistil to, že na benzín to má daleko větší vliv, než na LPG - když mi vylítla hadička podtlaku, tak na benzín to jelo na tři válce a na LPG skoro žádnej rozdíl oproti normálu.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.2.10, 11:01 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
No...hadičky bych zkusit mohl... Je fakt, že hadička regulace předstihu už má své nejlepší dny za sebou a konce jsou rozpraskané. Ale že by to mělo vliv jen na teplé starty?
Kámoš teďka bude nejspíš kupovat LEKRa na traktor, tak ho můžu nejdříve vyzkoušet u mě.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.2.10, 11:48 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
27.2.10, 18:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Dneska jsem dojezdil benzín až do chcípnutí a odteď opět jezdím na plyn. Na jednu plnou nádrž jsem najel 610,9km. Spotřeba tudíž vychází necelých 7,7l/100km což je celkem pěkná hodnota vzhledem k tomu, že v kuse jsem najel maximálně 40km, jinak to byly couračky do 15km. A ještě ty moje zimáky, ty sežraly určitě litr.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.2.10, 18:25 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10230 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Vliv zimáků se nadhodnocuje. Obvykle dělá tak 0,2 - 0,3l/100km. Spíš je zvýšená spotřeba zimou - studený starty, delší chod na sytič, na namrzlé silnici se jede pomalu - a pak se to hodí na gumy...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.2.10, 18:45 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Já tomu taky nevěřim, na 105L jsou celoročně měkký zimáky a nežere víc.
|
28.2.10, 18:53 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Jo, ale podívejte se, na čem jezdím já. Navíc ty gumy neudrží tlak a mě to nebaví furt foukat, takže jsou skoro pořád podhuštěné. Ale třeba máte pravdu. V létě mu dám taky plnou a vyjedu do sucha...uvidíme jak to vyjde.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.2.10, 19:08 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Dneska jsem si udělal radost a promazal ventilátor topení. Takže už mě neruší žádné cvrlikání. Ale proč jsem to neudělal už před půl rokem, kdy to začalo nevím.
Mimochodem po promazání dokáže ventilátor na trojku vytvořit v autě docela slušný vichr. Takže vřele doporučuju. Teď už nevidím žádný důvod dávat topení z Feldy.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.3.10, 16:49 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Ahoj, rád bych se zeptal jak při tom promazání ventilátoru topení postupovat. Už mi taky začíná docela hlučet. Předem díky za odpověď.
_________________ Favorit GLXi
|
4.3.10, 19:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
No hučení je do jisté míry normální. Já sundal horní kryt a pak už jde vidět motor. Jen je k němu velice špatný přístup. Nejlepší je mít olejničku s dlouhou špicí. Ventilátor jsem zapl na první rychlostní stupeň a pak jsem do míst, kde se hřídelka dotýká tělesa ventilátoru nakapal pár kapek motorového oleje. Tohle jsem něklikrát opakoval na všechny rychlostní stupně. Nakonec jsem ventilátor vypl a při ručním otáčení jsem s ním hýbal zleva doprava (tam byla příčina mého vrzání). Stříkat na to olej ve spreji nedoporučuju, to jsem udělal před půl rokem a dlouho trvalo než se z toho vzpamatoval (výrazně se zpomalil jeho chod, ale časem asi olej stekl, tak to pak jelo OK).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.3.10, 20:23 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.3.10, 12:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
9.3.10, 19:51 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.3.10, 20:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|