Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 17:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další
 Klepání vpředu u fáva 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Třeba by u toho starého jenom stačilo dotáhnout šroub přítlačné pružiny a přestalo by to hrkat :) Myslim ten šroub, co je kousek vedle hřídele k volantu a je zajištěn maticí...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


24.2.10, 22:41
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jsem se ptal, jenže mi nikdo neodpověděl. Ten šroub jsem zkoušel, ale potom šlo točit volantem strašně ztuha. Co už, mám nové, už to nemlátí, tak uvidím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.2.10, 09:08
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Myslel jsem, že už mám klid, ale ne. Už mě odvezou. Dnes jsem jel delší trasu a pořád klepe. To třepání volantu na nerovnostech a mlácení už přestalo po výměně toho řízení. Pořád ale trvá, že při rozjezdu a prudkém zabrždění tam něco hrozně bouchne. Hlavně když mám otočené kola a rozjíždím se. Vyměnil jsem silent u pumpy, ale to asi nebylo ono.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.2.10, 19:05
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak co to bouchnutí při rozjezdu, hlavně do zatáčky může dělat? Prosím, prosím. Že by doopravdy ten homokineťák? A jak se pozná, že je špatný?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.2.10, 07:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Tak co to bouchnutí při rozjezdu, hlavně do zatáčky může dělat? Prosím, prosím. Že by doopravdy ten homokineťák? A jak se pozná, že je špatný?


niekde niečo ešte musí byť...

ja som už od začiatku typoval zadný silent na ramene, už ani neviem či si to menil, aj teleffón zvykne pekne búchať tak neviem...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.2.10, 17:02
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ano, měnil jsem celé ramena za nové. Sice jen ty levné, ale nové. Telefon jsem taky měnil. Sice mi při výměně silentu u pumpy vypadl z toho pouzdra, ale naklepal jsem ho tam zpátky. To by nemělo vadit, ne?
Dnes jsem jel z práce po týdnu domů a stavil jsem se v servisu, kousek od baráku. Jsou tam takoví mladí kluci, asi jako já :)
Ptal jsem se, jestli nebudou vědět. Ten jeden řekl, že to takhle nejde a zvedli mi to na velký zvedák. Zkoušeli a kulák na pravé straně v dupě. To jsou ty levné ramena. Stály asi kolem 550,- kč, tak vydrželi jen asi 3 měsíce, nebo kolik. Více ne, max. ty tři měsíce, kdy jsem to vše měnil. Stavil jsem se v autodílech a koupil kvalitní české. Jsou dobré DAS od čechů? Snad ano, stály 215,- kč jeden.
Že by to ale dělalo to bouchání při rozjezdu a brždění? Při nerovnostech a při pomalé jízdě do zatáčky? Byl opravdu hin, ukazoval mi, jak je vyžvýkaný.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.2.10, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nejvíce se spodní čepy ozývají při přejezdu nerovností. Nebo si to aspoň myslím. Já vyměnil loni oba čepy za DAS a zatím jsou v pohodě. :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.2.10, 20:17
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, klepalo to hlavně při přejetí přes koleje tramvají, nebo přes nerovnosti na cestě. Co nechápu je, že mám nové řízení, ale pořád to při nerovnostech klepe, jakoby bylo řízení v prdeli. To nedokážu pochopit. Už to netřepe volantem, ale ten zvuk tam pořád je. Ještě i při pomalejší jizdě slyším občasné lupnutí u nápravy a při pomalém průjezdu zatáčkou to bouchne, to jsem ještě nezjistil.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.2.10, 11:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
VAROK: Kulák = čep řízení..Svislák= spodní čep v rameni..
Tak co jsi měl vybité? ;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


28.2.10, 20:23
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Byl vymlácený kulák na pravém rameni. Sice jsou asi 3 měsíce staré, ale už odešly. Mám vyměněno skoro všechno.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.2.10, 21:10
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mám už skoro vše vyměněné. Ty kuláky jsem oba vyměnil za nové zn. DAS. Bouchání při přejezdu nerovností a kolech do rejdu přestalo, ale pořád mi v předu klepe, jako kdybych měl v háji řízení, i když ho mám nové. Taky má volant mírnou vůli, asi půl až jeden centimetr na obě strany, i když řízení vůle nemá. Co to může prosím být?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.3.10, 13:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Mám už skoro vše vyměněné. Ty kuláky jsem oba vyměnil za nové zn. DAS. Bouchání při přejezdu nerovností a kolech do rejdu přestalo, ale pořád mi v předu klepe, jako kdybych měl v háji řízení, i když ho mám nové. Taky má volant mírnou vůli, asi půl až jeden centimetr na obě strany, i když řízení vůle nemá. Co to může prosím být?


:shock: takú vôľu musí byť aj niekde vidieť :idea:

nech ti pomocník kmitá volantom a sleduj kde :!: :roll:

volantová tyč je v poriadku :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.3.10, 13:10
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Právě že jsem zkoušel to nové řízení, ještě než jsem ho dal do auta a vůli samozřejmě nemělo. Když jsem ho dal do auta, tak má vůli asi těch 0,5-1cm na obě strany. Dělalo to i s tím starým řízením. Proto jsem myslel, že je v háji řízení. S tím starým i novým řízením když jezdím přes nerovnosti(koleje tramvají apod.) jde od předu slyšet zvuk, jakoby bylo vymlácené řízení, ale je nové. Měl jsem nové čepy řízení, na tom nové jsou taky nové. Mohla by být prosím chyba v té tyčce, která vede od řízení k volantu? Zdá se mi, jakoby to bylo volné v tom spodním kloubu té tyčky. Je tam asi vůle, ale nevím co s tím. Jestli to vyměnit komplet?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.3.10, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Právě že jsem zkoušel to nové řízení, ještě než jsem ho dal do auta a vůli samozřejmě nemělo. Když jsem ho dal do auta, tak má vůli asi těch 0,5-1cm na obě strany. Dělalo to i s tím starým řízením. Proto jsem myslel, že je v háji řízení. S tím starým i novým řízením když jezdím přes nerovnosti(koleje tramvají apod.) jde od předu slyšet zvuk, jakoby bylo vymlácené řízení, ale je nové. Měl jsem nové čepy řízení, na tom nové jsou taky nové. Mohla by být prosím chyba v té tyčce, která vede od řízení k volantu? Zdá se mi, jakoby to bylo volné v tom spodním kloubu té tyčky. Je tam asi vůle, ale nevím co s tím. Jestli to vyměnit komplet?


volantová tyč má 2 kríže, ak menili riadenie tak spodný uchyt by mal byť ok, zhoď dole ten spodný dekel a pozri to...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.3.10, 06:15
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Vše jsem si měnil sám. Rozebrané jsem to měl už dvacetkrát. Jak jsem psal. Volant má vůli max. 1cm na obě strany, ale řízení se při tom nehýbe. Zdá se mi, že je volný ten spodní kříž.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.3.10, 20:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz