teflonový přípravek do motorového oleje
Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jezis nechte se, to je hrozny ... Radsi to nekdo zamknete ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.3.07, 20:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Ne, zatím jsem v žádném časopise nepublikoval nic...
_________________ J.
|
7.3.07, 20:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Matthes píše: Jezis nechte se, to je hrozny ... Radsi to nekdo zamknete ...
jen se pěkně dívej naučís se trpělivosti o co jde miloš
|
7.3.07, 21:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
slovacek.milos píše: Matthes píše: Jezis nechte se, to je hrozny ... Radsi to nekdo zamknete ... jen se pěkně dívej naučís se trpělivosti o co jde miloš
OK
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.3.07, 21:03 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Tohle je jeste lepsi nez Sadruv Fun koutel
Ja som skusal prisadu Metanova a okrem -1500sk som nezistil nic ine...
Bratranec skusal Lubrifil a vraj to trochu pomohlo - oba favority
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
8.3.07, 10:46 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Este ma napadlo, aj ked viem ze to asi nepatri sem, ale co tak vyjadrit sa P. Čech a P. Slovacek aky najlepsi olej pouzivat pravidelne ak uz aj nie tie prisady. Pripadne aj zohladnit LPG pohon. Ja som pouzival Mobil super M 15W40, teraz Madit Turbo( z toho treba viac dolievat) Ale oleje na plyn som nenasiel v predaji. Vieme vsetci iste aj to ze nie najdrahsi olej je vzdy najlepsi
Prosim o nazory a dakujem, ak si myslite ze to sem nepatri pardon
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
8.3.07, 10:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
septim píše: Este ma napadlo, aj ked viem ze to asi nepatri sem, ale co tak vyjadrit sa P. Čech a P. Slovacek aky najlepsi olej pouzivat pravidelne ak uz aj nie tie prisady. Pripadne aj zohladnit LPG pohon. Ja som pouzival Mobil super M 15W40, teraz Madit Turbo( z toho treba viac dolievat) Ale oleje na plyn som nenasiel v predaji. Vieme vsetci iste aj to ze nie najdrahsi olej je vzdy najlepsi Prosim o nazory a dakujem, ak si myslite ze to sem nepatri pardon
děkuji za titul pán ale říkej mi miloš, jsou i oleje na LPG, já jsem se usadil na dvou olejích M7ADSIII turbo plus a potom M7ADSIV superturbo, no peru to od sekačky po nákládák 10.000 km výměna a žádný problém, s motory nebo oleji, i na opravy je to OK že nešmírujou, dívám se i do beček od oleje a je tam čisto, ten odpal motoru na LPG je asi takový že spalováním plynu vzniká oxid uhličitý a kyselá voda a když máš velkou kyselost oleje tak ti to údajně žere šálky a ničí motor , takže častější výměny, olej na dlohodobé výměny třeba 30000 to asi nebude to nejlepší jinak je tisíce druhů olejů a tisíce názorů miloš
|
8.3.07, 11:22 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: septim píše: Este ma napadlo, aj ked viem ze to asi nepatri sem, ale co tak vyjadrit sa P. Čech a P. Slovacek aky najlepsi olej pouzivat pravidelne ak uz aj nie tie prisady. Pripadne aj zohladnit LPG pohon. Ja som pouzival Mobil super M 15W40, teraz Madit Turbo( z toho treba viac dolievat) Ale oleje na plyn som nenasiel v predaji. Vieme vsetci iste aj to ze nie najdrahsi olej je vzdy najlepsi Prosim o nazory a dakujem, ak si myslite ze to sem nepatri pardon děkuji za titul pán ale říkej mi miloš, jsou i oleje na LPG, já jsem se usadil na dvou olejích M7ADSIII turbo plus a potom M7ADSIV superturbo, no peru to od sekačky po nákládák 10.000 km výměna a žádný problém, s motory nebo oleji, i na opravy je to OK že nešmírujou, dívám se i do beček od oleje a je tam čisto, ten odpal motoru na LPG je asi takový že spalováním plynu vzniká oxid uhličitý a kyselá voda a když máš velkou kyselost oleje tak ti to údajně žere šálky a ničí motor , takže častější výměny, olej na dlohodobé výměny třeba 30000 to asi nebude to nejlepší jinak je tisíce druhů olejů a tisíce názorů miloš
O vlivu LPG na olej jsem toho také napsal docela dost... Píšeš to špatně, olej neodchází díky CO2 nebo CO, ale jen a pouze díky vysokým emisím NOx, které LPG tvoří. Pokud chceš na LPG jezdit na tyto typy olejů, zkrať výměnnou lhůtu na cca 7500 km.
_________________ J.
|
8.3.07, 13:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
slovacek.milos píše: septim píše: Este ma napadlo, aj ked viem ze to asi nepatri sem, ale co tak vyjadrit sa P. Čech a P. Slovacek aky najlepsi olej pouzivat pravidelne ak uz aj nie tie prisady. Pripadne aj zohladnit LPG pohon. Ja som pouzival Mobil super M 15W40, teraz Madit Turbo( z toho treba viac dolievat) Ale oleje na plyn som nenasiel v predaji. Vieme vsetci iste aj to ze nie najdrahsi olej je vzdy najlepsi Prosim o nazory a dakujem, ak si myslite ze to sem nepatri pardon děkuji za titul pán ale říkej mi miloš, jsou i oleje na LPG, já jsem se usadil na dvou olejích M7ADSIII turbo plus a potom M7ADSIV superturbo, no peru to od sekačky po nákládák 10.000 km výměna a žádný problém, s motory nebo oleji, i na opravy je to OK že nešmírujou, dívám se i do beček od oleje a je tam čisto, ten odpal motoru na LPG je asi takový že spalováním plynu vzniká oxid uhličitý a kyselá voda a když máš velkou kyselost oleje tak ti to údajně žere šálky a ničí motor , takže častější výměny, olej na dlohodobé výměny třeba 30000 to asi nebude to nejlepší jinak je tisíce druhů olejů a tisíce názorů miloš
pereš to tam od sekačky? A každá výměna 10 000? sakra to se nachodíš po zahradě Sorry jen rejpu
|
8.3.07, 17:38 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Milosi
Nak nemuzu najit M7ADSIII TURBO jakej je v nem rozdil oproti M7ADSIII? ten davam do skody ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.3.07, 18:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pro příznivce PTFE do motoru mám další výsledek, zednická parta koupila feldu nic moc motor hlučný po výměně oleje superturbo ujeli 4000 km, motor bez oleje, od brna problikávala kontrolka mazání a posledních 20 km svítila dost často no chudák motor, dal jsem tam 3.5 litru superturba a 0.5 litru ekolube, byl jsem 2 mm nad horní rysku a po ujetí 7300 km jsem tam dolil 1.4 litru vyjetého oleje po horní rysku a provedl výměnu motorového oleje, opět superturbo a uvidíme dál, za 10000 bych chtěl udělat rozvody a gufírka ventilů, nebo druhý motor? no uvidíme co ten teflon dokáže miloš
|
1.5.07, 08:28 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: pro příznivce PTFE do motoru mám další výsledek, zednická parta koupila feldu nic moc motor hlučný po výměně oleje superturbo ujeli 4000 km, motor bez oleje, od brna problikávala kontrolka mazání a posledních 20 km svítila dost často no chudák motor, dal jsem tam 3.5 litru superturba a 0.5 litru ekolube, byl jsem 2 mm nad horní rysku a po ujetí 7300 km jsem tam dolil 1.4 litru vyjetého oleje po horní rysku a provedl výměnu motorového oleje, opět superturbo a uvidíme dál, za 10000 bych chtěl udělat rozvody a gufírka ventilů, nebo druhý motor? no uvidíme co ten teflon dokáže miloš
Dolévat vyjetý olej je tedy docela zajímavé řešení, jak zachránit motor... PTFE s motorem ohledně jeho životnosti neudělá vůbec nic, spíš vše jenom zhorší.
_________________ J.
|
1.5.07, 08:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiří Čech píše: slovacek.milos píše: pro příznivce PTFE do motoru mám další výsledek, zednická parta koupila feldu nic moc motor hlučný po výměně oleje superturbo ujeli 4000 km, motor bez oleje, od brna problikávala kontrolka mazání a posledních 20 km svítila dost často no chudák motor, dal jsem tam 3.5 litru superturba a 0.5 litru ekolube, byl jsem 2 mm nad horní rysku a po ujetí 7300 km jsem tam dolil 1.4 litru vyjetého oleje po horní rysku a provedl výměnu motorového oleje, opět superturbo a uvidíme dál, za 10000 bych chtěl udělat rozvody a gufírka ventilů, nebo druhý motor? no uvidíme co ten teflon dokáže miloš Dolévat vyjetý olej je tedy docela zajímavé řešení, jak zachránit motor... PTFE s motorem ohledně jeho životnosti neudělá vůbec nic, spíš vše jenom zhorší.
jirko čti to pozorně já jsem vyjetým olejem nezachranoval motor, ale zkoušel kolik ho tam ubylo a pak udělal výměnu, nebudu tam lít castrol 0W30, abych udělal takový test, ten vyjetý olej byl ten samý výměna 10000 km, a že to ten PTFE celé zhorší to už tady papouškuješ pořád dokola, mně to teda zrovna tak nevyšlo, ti zedníci s tou feldou najezdí 10000 za chvilku pak zas uvidíme, třeba zadřou, nebo totálka, jestli to potřebuješ nějak vysvětlit tak ten motor sežral za 4000 km celou olejovou nápln a po ošetření ekolube 1,5 litru oleje na 7300 km, je mi jasné že podle tebe je to všechno jinak, já popisuji jen své zkušenosti miloš
|
1.5.07, 11:00 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Proč se mám stále opakovat, jak PTFE v motoru funguje? Že jeho vlastností je jen a pouze na určitou dobu (cca 2000 km) dotěsnění pístní skupiny, tedy proto klesla spotřeba oleje? A Castrol 0W-30 bych si nikdy do motoru nedal, zvlášť ne benzínového...
Já nevím, ale od rysky po rysku je u Fava litr objemu, zbytek odvodíš okometricky. A dá se jezdit docela dlouho i s vylágrovaným motorem, slyším ty motory dnes a denně, jak vztekle vrčí na své majitele...
_________________ J.
|
1.5.07, 11:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiří Čech píše: Proč se mám stále opakovat, jak PTFE v motoru funguje? Že jeho vlastností je jen a pouze na určitou dobu (cca 2000 km) dotěsnění pístní skupiny, tedy proto klesla spotřeba oleje? A Castrol 0W-30 bych si nikdy do motoru nedal, zvlášť ne benzínového... Já nevím, ale od rysky po rysku je u Fava litr objemu, zbytek odvodíš okometricky. A dá se jezdit docela dlouho i s vylágrovaným motorem, slyším ty motory dnes a denně, jak vztekle vrčí na své majitele...
jirko opakovat se jak PTFE funguje nemusíš, to je jen tvá vůle a to že to že se jeho vlastnosti jsou jen po dobu 2000 km taky pro tento případ nesedí, počítat snad umíš 4000 km 4 litry 7300 km 1.4 litry, podle tvé teorie by byl motor KO, ale není tahá čtyři zedníky a jejich nářadí, basu piv a svačiny a těch vajglů miloš
|
1.5.07, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|