Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ako napísal Šemik, problém je komplexný...ale najčastejšie príčiny sú:
1. Malý predstih zapaľovania
2. Krivé víko karburátoru
3. Nízka hladina paliva v karburátore
Lenže príčin môže byť viac, ale najprv treba skotrolovať zákl. body...To, že 742ka nenaštaruje na 1. x a nedrží hne´d voľnobeh je normálne...tiež je normálne, už po 2 dňoch státia musíš čerpať benzín páčkou...to nie je závada, to je vlastnosť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.3.10, 18:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
tomvm píše: Takže karburátor máš vyčistěný a nastavený a pořád to nechce chytat dobře. Tak pak dej na kluky a kup si tu palivovou pupmu FACET. Tim si hned odstraníš problém. http://speedpro.cz/facet-solid-state-pa ... -3915.html Je zde ale problém s automatickým odpojením při havárii. To nevím jak se dělá. Někdo ti to tu určitě řekne, když budeš mit zajem. Jsou tu ochotni lidé. Jinak se podivej jestli mas v poradku zapalovani. Celou cestu od civky až po svičky. Kdyžtak mrni na benzinový filtr. Ale vidím to vážně ve smesi než v zapalování. Ted me napadlo. Čislil jsi i trysku sytiče? A kdyz rano startujes tak nataháš benzin ručně?...tak vyzkoušíš jestli to je opravdu pumpou. Natahej a pokud to bude stejný tak problém v palivové pumpě není a takřka zbytečne bys vyhodil 1500 Kč.
Jo ráno dám ručně pumpu a stejně nic no! A ty trysky sem čistil! Do té el. pumpy se mi moc nechce. Není to zrovná levné a tolik do toho investovat nechci. Musí to jít přece i nějak jinak opravit. Jako myslíš benzínový filtr jak je u AC pumpy?
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
11.3.10, 19:01 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Ne myslel sem benzinovy filtr co je zezadu karburátoru. Je na přívodu paliva. Ale zkonroluj co ti psal ferrari. Me to zrovna dělal taky ten předstih. Pokud čepujdeš Natural 95 s náhradou olova, tak 5-7°.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
11.3.10, 19:08 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
To je takové to malé sítko v karburátoru jak je přívod benzínu ne? Tankuju tam Special91 a předstih mi nedávno štelovali v servise tak by měl být dobrý!
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
11.3.10, 19:13 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Jo to je ono. No tak to pak babo rad když i ten předstih maš dobrej. Ted zaleži jestli je fakt dobrej. U 105tky je rozmezí 1-5°. Tak jestli tam dali 1° pak to časem šlo na 0 nebo -1° tak to je špatné. Zkontroluj to radši.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
11.3.10, 19:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Potom to chce rozborku-zborku karbecu...a víko nie je krivé?
A ako sa to správa? Naštartuješ, chytí to, otáčky vyletia tak na 2000 ot. zhasne, zasa naštartuješ, zasa vysoké otáčky....???
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.3.10, 19:37 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
ferrari píše: Potom to chce rozborku-zborku karbecu...a víko nie je krivé? A ako sa to správa? Naštartuješ, chytí to, otáčky vyletia tak na 2000 ot. zhasne, zasa naštartuješ, zasa vysoké otáčky....???
Víko no nevím nemělo by být křivé! Přesně nastartuju chytne vyběhne na 2000ot zdechne pak znovu nastartuju vyletí to tak na 1800ot a tak dokola! Někdy začnu trochu šlapat na plyn aby to nechcíplo a pomůže to!
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
11.3.10, 19:52 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Nízký předstih společně s chudou směsí.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
11.3.10, 20:00 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
tomvm píše: Nízký předstih společně s chudou směsí.
Jak myslíš s chudou směsí?? Takže bych měl přidat předstih?
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
11.3.10, 20:06 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Chudá směs jako že je málo benzínu ve smesi (moc vzduchu). Tak malinko roztoč malej šroubek smesi. Tak na 2 a 1/2 od zavřené polohy.Pokud jsi to ted nastavoval na 2 tak pootoč o 1/2 pulotačky(90°, 1/4 celé otáčky). A Zkontroluj předstih, zda je važně aspon na 3-4° líp víc, tak 5-6°.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
11.3.10, 20:32 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Zkusím teda! Když dám ten předstih větší než je tak nebude to pak blbnout třeba volnoběh? Ještě se tak zeptám vadilo by kdybych dal celý karburátor ze 120 do 105? Je to stejné?
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
11.3.10, 20:57 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Ne, s větším předstihem volnoběh nerozhodíš. Sem jezdil i na 20°. Akorát to v otáčkách mělo zvuk jak V6 tka Taky tam chcu hodit karbec ze 120cky. Má větší 2. difuzor. Místo 23 tak 24. Teoreticky by mělo být potom ve válci více směsi, až to pojede s 2. komorou.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
11.3.10, 21:27 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
No a nebude to víc žrát když dám větší předstih?? Myslíš že by to pomohlo když by byl větší? Aby to lepši startovalo.
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
11.3.10, 21:49 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
To na spotřebu nemá přeci žádný vliv. To je jen nastavení, v jaký okamžik se to palivo zapálí. Určitě dej větší, má to vliv. Ale 5-7° větší není. To je akorát. Větší by bylo 10° to sem taky zkoušel a dle mě se na to jezdit dá. na volnoběh i v otáčkách klidnéé. Prvně zkus kolik tam máš. Pokud tam máš 5° tak se to asi už předstihem nepoladí.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
11.3.10, 22:02 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
vysoky predstih = rychlejsie opotrebenie motora diky lokalnemu prehrievaniu sposobenemu detonacnym horenim (klepanie) a vykon nic moc, kopanie nazad pri startovani = vysoka spotreba.
nizky predstih = zvysene riziko upalenia ventilu pri neskorom zapaleni zmesi, palenie do vyfuku, vykon nic moc, blbe startovanie = vysoka spotreba
~idealny predstih = spravne horenie zmesi, kultivovany chod motoru, maximalne vyuzitie tepelnej ucinnosti motoru = nizka spotreba, dobre emisie, spokojny škodylak105L
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
11.3.10, 22:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|