Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 10:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 sytič mi nedrží otáčky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ako napísal Šemik, problém je komplexný...ale najčastejšie príčiny sú:
1. Malý predstih zapaľovania
2. Krivé víko karburátoru
3. Nízka hladina paliva v karburátore

Lenže príčin môže byť viac, ale najprv treba skotrolovať zákl. body...To, že 742ka nenaštaruje na 1. x a nedrží hne´d voľnobeh je normálne...tiež je normálne, už po 2 dňoch státia musíš čerpať benzín páčkou...to nie je závada, to je vlastnosť...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


11.3.10, 18:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
tomvm píše:
Takže karburátor máš vyčistěný a nastavený a pořád to nechce chytat dobře. Tak pak dej na kluky a kup si tu palivovou pupmu FACET. Tim si hned odstraníš problém. http://speedpro.cz/facet-solid-state-pa ... -3915.html Je zde ale problém s automatickým odpojením při havárii. To nevím jak se dělá. Někdo ti to tu určitě řekne, když budeš mit zajem. Jsou tu ochotni lidé. Jinak se podivej jestli mas v poradku zapalovani. Celou cestu od civky až po svičky. Kdyžtak mrni na benzinový filtr. Ale vidím to vážně ve smesi než v zapalování. Ted me napadlo. Čislil jsi i trysku sytiče?

A kdyz rano startujes tak nataháš benzin ručně?...tak vyzkoušíš jestli to je opravdu pumpou. Natahej a pokud to bude stejný tak problém v palivové pumpě není a takřka zbytečne bys vyhodil 1500 Kč.


Jo ráno dám ručně pumpu a stejně nic no! A ty trysky sem čistil! Do té el. pumpy se mi moc nechce. Není to zrovná levné a tolik do toho investovat nechci. Musí to jít přece i nějak jinak opravit. Jako myslíš benzínový filtr jak je u AC pumpy?

_________________
Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost
Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost
Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!


11.3.10, 19:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Ne myslel sem benzinovy filtr co je zezadu karburátoru. Je na přívodu paliva. Ale zkonroluj co ti psal ferrari. Me to zrovna dělal taky ten předstih. Pokud čepujdeš Natural 95 s náhradou olova, tak 5-7°.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


11.3.10, 19:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
To je takové to malé sítko v karburátoru jak je přívod benzínu ne? Tankuju tam Special91 a předstih mi nedávno štelovali v servise tak by měl být dobrý!

_________________
Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost
Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost
Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!


11.3.10, 19:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Jo to je ono. No tak to pak babo rad když i ten předstih maš dobrej. Ted zaleži jestli je fakt dobrej. U 105tky je rozmezí 1-5°. Tak jestli tam dali 1° pak to časem šlo na 0 nebo -1° tak to je špatné. Zkontroluj to radši.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


11.3.10, 19:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Potom to chce rozborku-zborku karbecu...a víko nie je krivé?
A ako sa to správa? Naštartuješ, chytí to, otáčky vyletia tak na 2000 ot. zhasne, zasa naštartuješ, zasa vysoké otáčky....???

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


11.3.10, 19:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
ferrari píše:
Potom to chce rozborku-zborku karbecu...a víko nie je krivé?
A ako sa to správa? Naštartuješ, chytí to, otáčky vyletia tak na 2000 ot. zhasne, zasa naštartuješ, zasa vysoké otáčky....???


Víko no nevím nemělo by být křivé! Přesně nastartuju chytne vyběhne na 2000ot zdechne pak znovu nastartuju vyletí to tak na 1800ot a tak dokola! Někdy začnu trochu šlapat na plyn aby to nechcíplo a pomůže to!

_________________
Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost
Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost
Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!


11.3.10, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Nízký předstih společně s chudou směsí.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


11.3.10, 20:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
tomvm píše:
Nízký předstih společně s chudou směsí.


Jak myslíš s chudou směsí?? Takže bych měl přidat předstih?

_________________
Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost
Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost
Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!


11.3.10, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Chudá směs jako že je málo benzínu ve smesi (moc vzduchu). Tak malinko roztoč malej šroubek smesi. Tak na 2 a 1/2 od zavřené polohy.Pokud jsi to ted nastavoval na 2 tak pootoč o 1/2 pulotačky(90°, 1/4 celé otáčky). A Zkontroluj předstih, zda je važně aspon na 3-4° líp víc, tak 5-6°.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


11.3.10, 20:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Zkusím teda! Když dám ten předstih větší než je tak nebude to pak blbnout třeba volnoběh? Ještě se tak zeptám vadilo by kdybych dal celý karburátor ze 120 do 105? Je to stejné?

_________________
Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost
Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost
Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!


11.3.10, 20:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Ne, s větším předstihem volnoběh nerozhodíš. Sem jezdil i na 20°. Akorát to v otáčkách mělo zvuk jak V6 tka :D Taky tam chcu hodit karbec ze 120cky. Má větší 2. difuzor. Místo 23 tak 24. Teoreticky by mělo být potom ve válci více směsi, až to pojede s 2. komorou.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


11.3.10, 21:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
No a nebude to víc žrát když dám větší předstih?? Myslíš že by to pomohlo když by byl větší? Aby to lepši startovalo.

_________________
Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost
Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost
Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!


11.3.10, 21:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
To na spotřebu nemá přeci žádný vliv. To je jen nastavení, v jaký okamžik se to palivo zapálí. Určitě dej větší, má to vliv. Ale 5-7° větší není. To je akorát. Větší by bylo 10° to sem taky zkoušel a dle mě se na to jezdit dá. na volnoběh i v otáčkách klidnéé. Prvně zkus kolik tam máš. Pokud tam máš 5° tak se to asi už předstihem nepoladí.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


11.3.10, 22:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
vysoky predstih = rychlejsie opotrebenie motora diky lokalnemu prehrievaniu sposobenemu detonacnym horenim (klepanie) a vykon nic moc, kopanie nazad pri startovani = vysoka spotreba.
nizky predstih = zvysene riziko upalenia ventilu pri neskorom zapaleni zmesi, palenie do vyfuku, vykon nic moc, blbe startovanie = vysoka spotreba
~idealny predstih = spravne horenie zmesi, kultivovany chod motoru, maximalne vyuzitie tepelnej ucinnosti motoru = nizka spotreba, dobre emisie, spokojny škodylak105L

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.3.10, 22:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz