Centrál na DO - jak připojit blinkri (favorit)
Autor |
Zpráva |
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
pokud ti to spíná jak píšeš minusem vem obyčejné spinací relé http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=9445130 a zapoj následovně:
kontakt č.85-stálej plus 12V
kontakt č.86-ten spinanej minus
kontakt č.30-proklemuj s kontaktem č.85
kontakt č.87-napoj přes 2 diody aspon 3Ampérový na levou a pravou stranu blinkrů-dráty najdeš na přepinači blinkrů
ten stálej plus mužeš vytáhnout s přívodu do poj. skříně a dej tam poj.pouzdro s 10A pojistkou
|
11.3.10, 20:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deloreandmc
Příspěvky: 14 Bydliště: Praha
|
p.s. píše: pokud ti to spíná jak píšeš minusem vem obyčejné spinací relé http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=9445130 a zapoj následovně: kontakt č.85-stálej plus 12V kontakt č.86-ten spinanej minus kontakt č.30-proklemuj s kontaktem č.85 kontakt č.87-napoj přes 2 diody aspon 3Ampérový na levou a pravou stranu blinkrů-dráty najdeš na přepinači blinkrů ten stálej plus mužeš vytáhnout s přívodu do poj. skříně a dej tam poj.pouzdro s 10A pojistkou
Hele díky moc jen jeden dotaz jeste jedna vec jen se ujistim ........................na žárovku sjem připojil 12V z pojistkovky aby byla stálá, a přložil sem na minusovou část žárovky drát který zamyká auto a žárovka blikla při zamčení, ale když chci aby blikla i při odemknutí tak musím dát kabel na zamykání pryč a dát tam kabel na odemykání pak blikne při odemčení ...........oba kabely s mínusem na odemykání a zamykání se nesmějí dotknout jinak nefungujou ......takže jak mám připojit spínaný mínusi oba ??? ty píšeš jen o jednom díky za radu jinak ale jestli to jinak nepujde tak použiju tvoje řešení a udělám to aspon aby to bliklo při odemčení.
Nebo mě taky napadla možnost udělat 2 relátka ........ jedna na zamykání a jedna na odemykání a zapojit to ak píšeš.
|
11.3.10, 21:05 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
napoj to přes 2 relé je to jednoduší a dle mě spolehlivější
na 1 to pude taky ale musel bys opět použít diody aby se to mezi sebou nemlátilo.
v podstatě to chodí tak že se na motorku centrálu otáčí napětí podle toho jestli zavírá nebo otvírá proto ty dráty nemůžeš spojit do sebe pokud je spojíš tak je skratuješ a nechodí to
|
11.3.10, 22:06 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tyvole!
Ale nech to už bejt, nebo to rozbiješ a nech to udělat někoho, kdo ví co dělá, to je hrozný už.
Nebo dělej, co ti říkám a blbě se neptej.
Jestli ti stačí impulz dlouhej stejně, jako jde do zámků, připoj cívku toho relé (nevim, co to má za čísla ale to neni důležitý) paralelně k zadnímu servu, nebo kamkoliv jinam mezi tyhle dva dráty. Jednou je na nich impulz kladný polarity, jednou záporný. To podle toho, jestli se zamyká, nebo odemyká. Cívce relé je to jedno, ta přitáhne v obou případech. Pokud bys chtěl délku impulzu prodloužit, musíš nejdřív napájení cívky čtyřcestně usměrnit přes diodový můstek a za něj vrazit kondenzátor. Usměrnit proto, protože tomu kondenzátoru už není jedno, jaká je polarita. Čím větší kapacita, tím dýl ti podrží relé sepnutý. To by bylo ovládání relé, kapišto?
Co se týče toho, co by se mělo spínat... navrhuju ti vzít to napájení přes 10A pojistku z kontaktu na spínačce (ten předmět u klíčku), kde se objeví napětí jen když je klíček v poloze zamknutého řízení, protože jinak ti to bude blikat třeba i za jízdy, když se budeš chtít zamknout. Takže z toho kontaktu, označeného jako P nebo PARK to přes pojistku přivedeš na spínací kontakt relé, z něj to přes 5A usměrňovací diody rozdvojíš a přivedeš to k plusům obou stran blinkrů, docela dobře se to dá připojit ke kabelům, co vedou k přístrojovce ke kontrolkám se šipkama...
A jestli se v tom nevyznáš, dej to předčíst někomu, kdo se vyzná, ať nezpůsobíš požár a ohrožení ostatních účastníků silničního provozu!
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.3.10, 22:18 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
p.s. píše: napoj to přes 2 relé je to jednoduší a dle mě spolehlivější Blekoty blek, radši už nic nepiš!
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.3.10, 22:23 |
|
|
deloreandmc
Příspěvky: 14 Bydliště: Praha
|
p.s. píše: napoj to přes 2 relé je to jednoduší a dle mě spolehlivější na 1 to pude taky ale musel bys opět použít diody aby se to mezi sebou nemlátilo. v podstatě to chodí tak že se na motorku centrálu otáčí napětí podle toho jestli zavírá nebo otvírá proto ty dráty nemůžeš spojit do sebe pokud je spojíš tak je skratuješ a nechodí to
Cus tak uz sem to dnes zapojil jak si napsal ale mistoto toho jak si psal baych to překlenul ty dva kontakty tak sem prostě dal na jednu stranu odemknou a na druhou zamknout a přívod 12V za výstem sem to rozdvojil a na každou dal 5amperovou usměrňovací diodu a napojil na spínání blinkrů pod volantem ...vš funguje jak má
Díky moc
|
12.3.10, 14:52 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jojo, to jsou ty levné sračky od žlutých mužíků. Potom jsou s tím jen problémy. Oni to vyrábí spíše co nejlevněji a kdyby tam přidaly výstup na blinkry tak se to hrozně prodraží
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.3.10, 16:57 |
|
|
buli999
Příspěvky: 11
|
alarm meta M393
Prosim vas,nemate niekto schemu zapojenia tohto alarmu? chcem ho pripojit na central ab siel na do...Je tam nejake oznacenie na nalepke ze M393\E alebo je tam este aj BKA 093 017A.Prosim,staci mi popis kablov farieb,ktore kam ide..vdaka
|
20.3.10, 01:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|