Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké To favo je děs a hrůza nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu.
Kdepak, zlaté kontakty
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.3.07, 14:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Šemik píše: Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké To favo je děs a hrůza nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu. Kdepak, zlaté kontakty
Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je...
Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...
_________________ J.
|
9.3.07, 14:58 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Jiří Čech píše: Šemik píše: Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké To favo je děs a hrůza nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu. Kdepak, zlaté kontakty Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je... Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...
Mě by spíš zajímalo jestly na ten můj upravený motor je dobrý fávo rozdělovač bez úprav nebo vyměnit pružinky v odstředivce za 105tkový.....podtlak není zapojen....
|
9.3.07, 15:03 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
roman heller píše: Jiří Čech píše: Šemik píše: Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké To favo je děs a hrůza nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu. Kdepak, zlaté kontakty Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je... Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici... Mě by spíš zajímalo jestly na ten můj upravený motor je dobrý fávo rozdělovač bez úprav nebo vyměnit pružinky v odstředivce za 105tkový.....podtlak není zapojen....
Ještě jedna věc - výměna odstředivé regulace za 105kovou je vhodná pro stopětky, pro 120-130 musí být jiná. Podtlakovka má pro 105-130 poloviční rozsah, takže tu je nutné vyměnit také.
_________________ J.
|
9.3.07, 15:17 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Mě by spíš zajímalo jestly na ten můj upravený motor je dobrý fávo rozdělovač bez úprav nebo vyměnit pružinky v odstředivce za 105tkový.....podtlak není zapojen....[/quote]
Ještě jedna věc - výměna odstředivé regulace za 105kovou je vhodná pro stopětky, pro 120-130 musí být jiná. Podtlakovka má pro 105-130 poloviční rozsah, takže tu je nutné vyměnit také.[/quote]
Já myslel jestly je dobrý nechat origo rozdělovač nebo dát doněj jen ty pružiky ze 105tky...mám fávo motor s ostrou vačicí a pod.....blíže sekce garáž....
|
9.3.07, 15:20 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
roman heller píše: Mě by spíš zajímalo jestly na ten můj upravený motor je dobrý fávo rozdělovač bez úprav nebo vyměnit pružinky v odstředivce za 105tkový.....podtlak není zapojen.... Ještě jedna věc - výměna odstředivé regulace za 105kovou je vhodná pro stopětky, pro 120-130 musí být jiná. Podtlakovka má pro 105-130 poloviční rozsah, takže tu je nutné vyměnit také.[/quote] Já myslel jestly je dobrý nechat origo rozdělovač nebo dát doněj jen ty pružiky ze 105tky...mám fávo motor s ostrou vačicí a pod.....blíže sekce garáž....[/quote]
To se nedá takto říct... Musí se to vyzkoušet nebo naměřit na brzdě.
_________________ J.
|
9.3.07, 15:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Cívka tam samozřejmě byla favoriťácká
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.3.07, 15:28 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Šemik píše: Cívka tam samozřejmě byla favoriťácká
Tak jsi měl špatný předstih nebo někde něco špatně zapojené. Případně je ten rozdělovač vadný, může být špatná snímací cívka v něm. A nebo kecáš a nechal jsi tam starou cívku.
_________________ J.
|
9.3.07, 16:06 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Jiří Čech píše: Šemik píše: Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké To favo je děs a hrůza nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu. Kdepak, zlaté kontakty Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je... Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...
no tak já jezdím na cívku ze 105original a palí jako divá i s favo rozdělovačem,si myslím, že ten bude spíš načatej rozdělovač než cívka
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
9.3.07, 16:26 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
spartra píše: Jiří Čech píše: Šemik píše: Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké To favo je děs a hrůza nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu. Kdepak, zlaté kontakty Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je... Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici... no tak já jezdím na cívku ze 105original a palí jako divá i s favo rozdělovačem,si myslím, že ten bude spíš načatej rozdělovač než cívka
Pálí jako divá? Neřikééé Běží na poloviční energii jiskry.
_________________ J.
|
9.3.07, 16:30 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Pálí jako divá? Neřikééé Běží na poloviční energii jiskry.[/quote]
Jaký je rozdíl v jiskře co se týká 120tkovýho zapalování a zapalování z fáva?........
|
9.3.07, 16:43 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
roman heller píše: Pálí jako divá? Neřikééé Běží na poloviční energii jiskry. Jaký je rozdíl v jiskře co se týká 120tkovýho zapalování a zapalování z fáva?........[/quote]
V energii jiskry. Je vyšší a hlavně konstatní v celém rozsahu povolených otáček, tedy do asi 6000 rpm. U kontaktních zapalování díky konstatnímu úhlu sepnutí energie s otáčkami klesá, proto kolikrát není schopný motor překročit cca 7 - 8000 rpm a musí se udělat nějaká změna, třeba použít pro každý válec jedna cívka a kontakt... To je těžké a mechanicky složité, proto se přešlo na elektronicky řízené spínání proudu do jinak konstruovaných cívek. Zbytek si najdi v mém článku Zapalování...
_________________ J.
|
9.3.07, 16:50 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Jiří Čech píše: spartra píše: Jiří Čech píše: Šemik píše: Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké To favo je děs a hrůza nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu. Kdepak, zlaté kontakty Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je... Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici... no tak já jezdím na cívku ze 105original a palí jako divá i s favo rozdělovačem,si myslím, že ten bude spíš načatej rozdělovač než cívka Pálí jako divá? Neřikééé Běží na poloviční energii jiskry.
šak říkám máš recht že běží už 3 roky bez problémů já to nikdá neměřil tak nemůžu říct, že palí na půl energie, ale jede
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
10.3.07, 07:50 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jiří Čech píše: Šemik píše: Cívka tam samozřejmě byla favoriťácká Tak jsi měl špatný předstih nebo někde něco špatně zapojené. Případně je ten rozdělovač vadný, může být špatná snímací cívka v něm. A nebo kecáš a nechal jsi tam starou cívku.
A můžete mi říct, proč bych jako kecal??? Zapojení bylo uděláno tak, je malováno na zadní straně ETZ. Netvrdím že jsem elektrikář co všemu rozumí, ale podle schématu, zvláště takhle jednoduchého, dokážu zapojit.
Jestli byla chyba v té snímací cívce v rozdělovači či přímo ve škatuli ETZ, posoudit nedokážu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.3.07, 12:11 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Šemik píše: Jiří Čech píše: Šemik píše: Cívka tam samozřejmě byla favoriťácká Tak jsi měl špatný předstih nebo někde něco špatně zapojené. Případně je ten rozdělovač vadný, může být špatná snímací cívka v něm. A nebo kecáš a nechal jsi tam starou cívku. A můžete mi říct, proč bych jako kecal??? Zapojení bylo uděláno tak, je malováno na zadní straně ETZ. Netvrdím že jsem elektrikář co všemu rozumí, ale podle schématu, zvláště takhle jednoduchého, dokážu zapojit. Jestli byla chyba v té snímací cívce v rozdělovači či přímo ve škatuli ETZ, posoudit nedokážu
S tím zapalováním a správně nastaveným předstihem včetně upravených regulací musí auto jet lépe. Pokud ne, je někde chyba.
_________________ J.
|
10.3.07, 12:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|