Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 21:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 zistenie funkcnosti spinacej skrinky skoda 120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 22
Příspěvek zistenie funkcnosti spinacej skrinky skoda 120
Ahojte,
Mam mensi problem, vcera ma auto z nicoho nic nechalo na ceste.
Ako prve som sa pokusal zistit, ci cievka dava iksru, vytiahol som zapalovaci kabel z veka rozdelovaca a prilozil ku kostre.
Iskra nepreskocila tak som vymenil cievku za inu...opakoval sa ten isty pripad, ziadna iskra.
Napadla ma spinacia skrinka a svorka 15 privod prudu na cievku. Starterom mi pretoci, len nehadze iskru.
Viete poradit kde by mohol byt problem? Je to skutocne spinacou skrinkou? Nerad by som investoval zbytocne.
Den pred tym sa mi stalo, ze po vsunuti klucika mi nepretocilo ani starterom. Klucik som par krat povytiahol a vsunul a uz to slo. Ako premeram skusackou funkcnost spinacej skrinky? Dakujem za rady.


16.3.10, 07:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
zapni klíček aby svítili kontrolky, vem si nějakou žárovku z auta a dva drátky a na indukční cívce jsou dva kontakty většinou upevněný matičkou, tak jeden kablik z žárovky hoď na kostru a druhej kablik hoď na jeden z těch kontaktů pokud se žárovka rozsvítí tak ti spínačka převádí. Máš na indučce předřadnej odpor? Jinak bych asi v první řadě juknul do rozdělovače zda máš vůbec nějakej odtrh na kladívku

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.3.10, 07:51
Profil

Příspěvky: 22
Příspěvek 
Najvacsia sranda je, ze dnes auto normalne startovalo..premeral som aj privod pridu zo spinacej skrinky na cievku.
Vsetko v poriaku. Zapalovanie mi nastavovali pred tyzdnom, tam chyba nebude..pravdepodobne urobim lepsie ak vymenim spinaciu skrinku..neviem ci staci vymenit len skrinku - ten plast kde su svorky, alebo cely komplet zamka + spinacia skrinka.


16.3.10, 10:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
stačí jen ta spodní část

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.3.10, 18:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ale otázka je, či je to spínačkou...totiž iskra nemusí ísť z ďalších min. 5 rôznych dôvodov...

Ale jj, stačí vymeniť spodok...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.3.10, 18:49
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
S vadnou spínačkou jsem se setkal jen jednou, navíc kdyby nefungoval spínaný plus pro cívku, nešly by kontrolky ani jiné věci bohaté palubní výbavy.

Jak psal Kristensen - problém je rozdělovač, vadné kontakty nebo špatný odtr, možná ještě kondenzátor

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.3.10, 22:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ja som sa s rozbitou spinackou stretol.... len tak z nicoho nic vypinala zapalovanie, svetla, pripadne kontrolky a budiky... (ale teda elektrika v tom aute tiez nocna mora) nakoniec sa to (zatial) vyriesilo vybratim spinacky, hodenim o zem a naslednym namontovanim po zisteni ze druha ktoru sme tam chceli dat je totalne zakusnuta (nesla otocit nicim)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


17.3.10, 08:25
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 22
Příspěvek 
Spinacku som vymenil, kontakty mam tyzden stare, tak isto kable, kondenzator aj palec.
Pokial to nebola spinacka uz ma fakt nic ineho nenapadne.
V ktorej polohe pri pootoceni klucom spina spinacka svorku 15?


17.3.10, 10:22
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nevím jestli je to tak i u 120ky, už je to dlouho co jsem měl 105ku. Ale fáčko má 0- vše vypnuté, 1- zapnutá elektrika přes 15ku, 2- startování. Můj kamoš má taky špatnou spínačku, ale na VW Golf3. když otočí klíček do polohy 1, tak se kontrolky normálně rožnou a vše funguje jak má. Pak otočí klíček na 2, startuje. Když ho pustí zpátky na 1, tak to většinou vypne všechnu elektriku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.3.10, 18:09
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
matoooooo píše:
kontakty mam tyzden stare, tak isto kable, kondenzator aj palec.


A to je ten problém

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.3.10, 19:02
Profil

Příspěvky: 22
Příspěvek 
prosim vysvetlit, aky problem


18.3.10, 10:35
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Buď jsou ty nové kontakty šmejd a opálily se, nebo je ten, kdo to měnil málo utáhnul a ony se posunuly - změna odtrhu. Kondenzátory, pokud jsou to novodobé výrobky, jsou pěkné šmejdy a rychle odcházejí

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.3.10, 22:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz