Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 19:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Spořič benzínu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
me to ocas chcipne a mam pro tebe radu vyrazuj az kdyz ti spadne pod 1200 tespektive zhasne ledka a mas po chcipani


10.3.07, 17:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nebudu přizpůsobovat řízení auta nějakýmu zařízení...
Prostě to nemá co chcípat za žádných okolností. Navíc sledovat při každém brždění motorem otáčkoměr a Ledku není zrovna nejbezpečnější...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.3.07, 18:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
jezdim jak jezdim jezdim jak prase rychle hodne radim a zatim jsem s tim najezdil cca 600 km a jen jednou mi to zdechlo a to ze mi tam vlezla zenska mezi autama tak sem to zamas radim kdy chci vyrazuju kdy chci a nemam problem


10.3.07, 19:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
jeste se zeptam jak mas normalne vysokej volnobeh na teplym motoru mel by nejt 750 -850 otacek


10.3.07, 20:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Volnoběh mám ok.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.3.07, 20:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
hm...tak to netusim ja s tim problem nemam a sezdim furt stejne


10.3.07, 22:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
hele ty jsi nejak upravoval zapojeni a nebo jsi jen u toho io prokrizil nozicky?ja to sestavil presne podle navodu a ani jsem tam nepiripojoval ten odpor pro nastaveni tech otacek jen tama ma propijku.a fakt s tim enmam problemy


10.3.07, 22:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jen jsem proházel nožičky, vyházel ty kolektorový odpory, R2 jsem změnil na 4k7, protože se neotevíraly vstupní tranzistory a místo propojky mám 2k5 trimr. V zapojení chyba nebude, zkoušel jsem to na generátoru a zdá se to ok. Prostě i když si dám do ruky spínač a otevřu jím ten ventil ve stejnou chvíli, kdy vyšlápnu spojku, tak to zdechne, když jsou při tom otáčky pod 2 tisíce. Nemáš ty nějakej bohatej ten volnoběh?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.3.07, 00:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ja jezdim s pis trosku chudsi smes proto mi to normalne strili.ja s tim fakt problem nemam.ja mam volnobeh tech 800otacek a bohatost od ucha spis trosku chudci a predstih 8 stupnu


11.3.07, 10:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
A nemá být pro 136 základní předstih 3-7°? Já tam mám asi tak 5°.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.3.07, 11:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ma ale to je zakladni predstih aby to vubec vrcelo ale kazdej motor chce svoje a ja s timhle predstihem jezdim hodne dlouho a mym vyzkouseny ze je to pro muj stroj nejlepsi nejmin zere a nejlip jede zkousel jsem vsechny mozny predstihy.a k tomu mam trosku chudsi smes a jede jak streleny nikdy jsem s tim nemel problem


11.3.07, 11:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No a jaká je tvoje metodika zvedání předstihu, kdy se pozná, že už je to moc?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.3.07, 11:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
tak na teplim motoru udelam zakladni predstih podle stroboskopu a pak jezdim a zkousim a kdyz je blbej tak se to mimo jiny projeuje tim ze to zere olej na to sou favoritacky motory hodne nachylny.a hlavne nez to zacnes delat tak si serid ventily aby ti necvrdlikali porad a blbej predstih je taky kdy cvrdlkaj ventily kdyz vis zes je delal a sou ok ale to musis zkusit vsechny jizdni styly od oalnice prez mesto atd a ve vsech kvaltech ale co sem serizoval facka a skodovky tak tech 7 nebo 8 stupnu vsecm svedcilo a majiteloe si nemohli stezovat k tomu tu smes abyli spokojeni


11.3.07, 11:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ps:na tech 8stupnu sem dosel jizdnima zkouskama


11.3.07, 11:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tak jízdníma zkouškama (viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=404) jsem došel asi na 9, tak jsem tam dal asi 7,5°
825 ot. -> cca 7,5° akorát mezi mezi 5° a 10°
1500ot -> cca 12,5°
2000ot -> cca 17°
3000ot -> cca 28°
to vše bez podtlaku
s podtlakem na 3000ot. asi 50°
Takže všechno okolo horních mezí tabulkových hodnot.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.3.07, 19:05
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz