Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 12:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 kolísá teplota vody u Fáčka 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo, kdysi jsem měl starý interiér a teď mám nový...ale údaje na budíku se změnily až po výměně termostatu, jinak to ukazovalo stejně jak na starém tak na novém. Takže v budíku bych rozdíl nehledal. :wink: Spíš jestli to nebyla nějaká souhra náhod. Ono taky záleží co to bylo za auto...třeba 1991-1992 s tou plnou maskou chladilo trochu hůře, nová maska chladí líp a jak ta úplně první, to nevím. Třeba to mělo na tohle taky vliv.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.3.10, 15:26
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
No, já měl fáčko r.v. 91, ale byla tam maska jako na 93. Tam jsem měl ručičku na začátku posledního políčka před červeným. Tatík měl r.v. konec 92 a plná maska. Ten měl ručičku skoro na červeném. pak měl fáčko po strejdovi r.v. 93, nový interiér, maska jako ty a ručička na spodku budíku. Já mám r.v. 94, myslím 6 měsíc, maska ta sportovní s tahokovem. Ručičku mám plus mínus v půlce budíku. V knížce návod k použití, kterou jsem dostal k autu mám napsané, že u novějších typů má být zhruba v půlce.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.3.10, 16:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Možné to je....ale taky záleží na termostatech. Ten můj určitě otevírá později, tak je ručička vesměs výše...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.3.10, 19:51
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: prostějovsko :-)
Příspěvek 
Kdysi jsem měl na Fáčku podobnej problém, příčinou bylo těsnění pod hlavou. Jak se motor zahříval, šly zplodiny do chladící soustavy, až se omezila cirkulace, včetně topení. Celkem pomohlo v tu chvíli nechat motor brumlat na volnobněh, chvilku počkat až teplota klesla na normal a pak byl do konce jízdy většinou klid. Samozřejmě že to bylo děsně otravný :) . Po výměně těsnění a srovnání hlavy byl klid.
Vadný termostat by samozřejmě mohl způsobovat kolísání teploty a byl by podezřelý č. 1, ale pokud jsi ho vyměnil a nezměnilo se to, je to myslím jasné. Navíc topení by při tom mělo topit relativně slušně, alespoň v závislosti na aktuální teplotě motoru.

_________________
škodovky jsou prostě klasika, neoslní, ale poslouží, a o to mi jde, navíc je opraví kde kdo... :-)


6.4.10, 21:00
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz