hans - Škoda 105 S - Sarah
Autor |
Zpráva |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Kachnis píše: snad uz nepouzivas tempo pane..aby Sara nedopadla jako Andreho cervena 120LS v NL, kde uz je lak ne nekolika mistech obrousen na spodni vrstvu..
Tempo bylo použito jednou hned po koupi, teď už dávno ne. Aktuálně používám Turtle Wax Platinum Edition a eště nějak dál se to jmenuje... Leští to jako bejk, ale právě tu kapotu ne a ne rozleštit. Možná to je pozůstatek právě toho Tempa; nějaká uvolněná stará vrstva laku...
Mimochodem Sarah je asi jeden z mála vozů, které se voskují průměrně každých 100 km.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
16.6.09, 10:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27229 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dneska sem tenhle skvost viděl a je to nádhera
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.9.09, 16:15 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Krásná Já voskuji jednou za rok, vždy v létě a stačí to na to, aby se lidi otáčeli Dokud voda stéká po kapkách a nedrží se na střeše a kapotě,. tak je to ok. Ale v tvém případě jde o muzejní exponát, tam jsou pravidla voskování opravdu někde jinde
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
2.9.09, 17:39 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Tak Sarah na jaře dostane nové brzdy
Při delší jízdě, když se všechno ohřálo, povrzávala destička na levé straně. Vzhledem k tomu, že jsem byl v červnu na preventivní prohlídce v STK, kde mi naměřili příkladnou souměrnost brzd, nijak jsem se toho nebál; prostě rozebrat, vyčistit, složit... A ono to nevyšlo - vnitřní pístek v levé brzdě totálně zarezlý a zapečený, bez jakékoliv šance pohybu. Levý sice chodí, ale to moc platné není... Navíc i kotouče jsou docela opotřebené, tak bude všechno nové...
Jen tak jsem sundal kotouč a zjistil jsem příčinu zapečení pístu - 29 let nikdo neměnil mazivo v ložisku kola, z původní vazelíny se stal takřka olej, který se dostal z náboje ven, stékal právě do rozpádleného třmenu, kde se doslova škvařil... Takže výsledek zřejmý..
Jenom zaboha nechápu, jak to v tomhle stavu mohlo tak souměrně brzdit??
Teď, po složení a promáazání ložiska, je situace taková, že flekují obě strany, levá ale o zlomek vteřiny později - takže auto jde do smyku... Takže prostě na zimu odstavit, což je během 14 dnů stejně v plánu, a na jaře komplet nový celý brzdový systém.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
16.9.09, 18:06 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
navrhuji ho vymenit pri navsteve Gargyho u nas
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
19.9.09, 20:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.9.09, 19:39 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Tak změna, přední brzdy se na svém posledním tažení před opravou ráčily umoudřit, zjevně se to rozhýbalo, takže vůz před dvěma dny prošel STK. Tedy je zase na dva roky pokoj! Předcházející technická byla platná do ledna 2010, protože ale s autem odmítám přes zimu vyjet, záměrně jsem si konec platnosti technické přesunul na konec sezony...
Technik auto vcelku pochvaloval, nebylo potřeba ani seřizovat světla; přední brzdy kupodivu chválil, což doteď nechápu - stejně se budou dělat, ale teď je hlavní ta červená samolepka na zadní značce - zadní byly nejprve trochu nesouměrné, stačilo ale na válcích párkrát zabrzdit a vše ok. Holt se s vozem moc nejezdí a když, tak šetrně
Na emisích klasika - Matthesem a Šemikem odborně vyčištěný a seřízený karburátor mi ochudil, takže nyní se mu nechce vůbec zastudena startovat... Hned před další jízdou zase zpátky obohatím směs a bude vše ok
Uvedené závady:
- 3053 převodka řízení
- 3071 vůle v kloubech, řídících pákách a tyčích
- 4021 kola - vůle v zavěšení
- 7072 motor a převodovka - těsnost
Přidávám pár fotek z letních vyjížděk, ať je přes zimu na co koukat
http://gargy130l.rajce.net/Sarah_-_leto_09
(A děkuji Pánu Kachenstva za nabídku pomoci při GO brzd, ještě se domluvíme, jak vše bude!)
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
8.10.09, 11:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Karb ale cistil Semik ja na nej jen strikal D9 a pak vodu vapkou Jinak gratulace k STK
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.10.09, 13:57 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
obohat ho zase po sluchu, vsak Ty vis moje nabidka na pomoc stale plati..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
9.10.09, 19:52 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
podle českého překladu má dneska jméno Sára svátek... congratulation
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
9.10.09, 20:20 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Včerejší den byl velmi významný - Sarah byla po více než půl roce spuštěna na kola, odkryta, byl zapojen akumulátor a proběhl první letošní start a následně projížďka.
Musím říct, že jsem byl z automobilu velmi naměkko, prostě jeho jízdní vlastnosti, ovladatelnost, komfort, zvuk motoru, to vše mne zcela dostalo! Přesednutí z Octavie TDI do Š 105 S bylo jako vstup do jiného světa, ale v případě tohoto vozu naprosto v dobrém smylu! Sluší se tedy také napsat, že po startu, kdy musel shořet všechen olej, nalitý na podzim do válců jako konzervační látka, jsem si připadal jako na hromadném srazu několika Trabant Clubů! Po pár minutách ale již bylo vše v pořádku. Volnoběh držel krásně plynuje, vše fungovalo jak mělo, prostě ideál!
Nakonec se přijel svézt i samotný Šemik, který je známý jako zarputilý milovník strohého socialistického standartu, neboli modelu 105 S. A myslím, že byl stejně jako já nadšen.
Těším se na lětošní společné kilometry a jsem zvědav, kolik jich letos celkem bude. Jestli necelých 500 jako loni, či o něco více.
Pár fotek z projížďky - zajímavá je zejména konfrontace s Octavií...
http://gargy130l.rajce.net/Sarah_-_8.4.2010
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
9.4.10, 16:50 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Nádherná Ségra tý Carlosový
|
9.4.10, 17:14 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Pěkná mladši sestřička té mojí. máš to prostě pěkný.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
9.4.10, 18:00 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Jakym stylem jí skladuješ nad zemí?
|
10.4.10, 08:37 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
pokud vim, byla jen podeprena, aby se napravy odlehcily
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.4.10, 20:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|