Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 12:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Kam zapojit ext. otáčkoměr J-88? Favorit 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
petr petr píše:
Sadra17 píše:
jo asi to bude umět :wink: přístroje na emisích to taky poznaji jenom z baterky


Blbost.


vim co sem viděl u tdička to tak bylo :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.4.10, 14:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Michale, takže jsem měl pravdu? Vždyť jsem dával s kámošem do fáčka BMM r.v. 94 otáčkoměr s fáčka 93, ale karbecového a normálně jel.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.4.10, 16:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
áno, bežne sa používajú BMM budíky na karbecové a funguje to ok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.4.10, 19:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
michalkatka: Hmm no nevím jestli běžně... vím o dvou případech kterých jsem byl svědkem kdy to neběželo jak mělo. Ne nadarmo by se asi dělaly dvě verze otáčkoměrů tzn. zvlášť pro karb. a pro BMM kdyby to bylo fuk. Párkrát se to řešilo i na favorit klubu a taky s tím měli problémy. Tož já nevím..

_________________
Favo 135 (G)LX '93


12.4.10, 19:51
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Je rozdíl v signálu. Karbec je na záporné impulsy. Vstřik je na kladné z ŘJ.
Nelze zaměnit.


12.4.10, 21:38
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
petr petr píše:
Je rozdíl v signálu. Karbec je na záporné impulsy. Vstřik je na kladné z ŘJ.
Nelze zaměnit.

ou tak teď nevím jestli se do toho vubec pustit a kam to teda případně zapojit, když tam teda rychloměr a otáčkoměr UŽ MÁM a zároveň mám VSTŘIKOVANÍ


13.4.10, 13:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
nebudem sa vadiť, ale BMM otáčkomer na karbec Funguje, to mám overené....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.4.10, 17:55
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Proč by se potom prodávali dva typy jeden bmm a druhý karbec? (třetí typ je karbec , ale hnědá palubovka)


13.4.10, 18:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
neviem prečo, ale viem že vstup je čítač impulzov, a impulzy posiela aj RJ aj ETZ, takže v tom problém nevidím...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.4.10, 18:15
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Takže jsem musel trochu poštudovat a mělo by to být, že je rozdíl ve vstupních signálech.
Otáčkoměr na karburátor bere signál s etz ale jsou tam daleko větší napěťové špičky takže vstupní část se s tím musí vypořádat, kdežto otáčkoměr na bmm bere signál z řj a ta mu posílá signál upravený bez nějakých vyšších napěťových špiček.
Možná že otáčkoměr z karburátoru může pracovat se signálem s řj motoru, ale otáčkoměr s bmm by se neměl na karburátorový motor připojovat, nebo by se zničil.
Popravdě nikdy jsem to mezi sebou nepřipojoval, takže nevím přesně jestli je rozdíl v polaritě pulzů nebo ve výšce napětí na vstupu, možná že ten kdo má oscil, tak to někdy změří a uvidíme jak to doopravdy je.


13.4.10, 18:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
priamo na signále vstupe oboch typov otáčkomerov je pomerne veľký odpor ( zdá sa mi že 20k ) a za tým 5V zenerka takže s prepätím by problém byť nemal...

neviem či starší typ otáčkomera ( kde je MAF 115 ) by išiel na BMM, ale ten novší ( kde je už ten integráč ) ktorý je určený pre BMM na karbec funguje...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.4.10, 18:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz