Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 12:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Co to muže být? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Příspěvek Co to muže být?
Zdravím na mé felis 1,3Mpi 50Kw se mi už 3x stalo že za běžné jízdy náhle zhasne motor a rosvítí se kontrolky jako když se otočí klíčkem v zapalování do pozice 1. Vždy sem zastavyl vyp klíč do nuly a po chvíly opět nastartoval ,motor mormálně naskočil a jel dal. Dělá i to že se mu po nastartování nechce po rozjetí do otáček,nahle auto vystřelí že kola začnou hrabat a je klid ,řek bych že to dělá spíše když je motor studený.Občas při jízdě a tedy zahřátém motoru cítím jako by jemné škubaní a to když jedu třeba na 4 nějakejch 60km/h . Byl sem na diagnostice ale nic nenašly,Svíčky a filtry sou vyměněny pred 5 - 7 tisícemi Nemá někdo zkušenost nebo neporadí Dík


11.4.10, 04:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
odtrhy, kabely, palec, víčko

edit: něco podobnýho: jezdí sem fáčko BMM, který prostě najednou chcípne, stačí chvilka, 2 minuty, 5 minut (jak kdy) a fáčko zas frčí v pohodě dál...dělá to pojistkovka

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.4.10, 08:10
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Ondras83: Odtrhy, kabely, palec, víčko - tohle na MPi asi nenajde. :D

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


11.4.10, 12:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ty první dvě asi ano, ale ty poslední dvě ne :)

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.4.10, 12:36
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Možná ta první, protože urkytě myslel VN kabely. :) :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


11.4.10, 13:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 82
Bydliště: Nikolčice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
odtrhy, kabely, palec, víčko

edit: něco podobnýho: jezdí sem fáčko BMM, který prostě najednou chcípne, stačí chvilka, 2 minuty, 5 minut (jak kdy) a fáčko zas frčí v pohodě dál...dělá to pojistkovka





Mpi !!!!!! nikoliv BMM

_________________
Fazola Forman BMM 40kw


11.4.10, 14:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
Zkontroluj snímač otáček a lamda sondu zkus ji odpojit pokud auto pojede normálně víš kde hledat problém..a snímač otáček musí být krasně čistý a nepobouchaný..
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


11.4.10, 15:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
sem se sek no :P

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.4.10, 16:20
Profil ICQ

Příspěvky: 12
Příspěvek 
Když odpojím lamdu tak to ještě pojede? jak tomu mam rozumět kolem téhle zaležitosti s lamdou sem spíš začátečník


11.4.10, 17:12
Profil

Příspěvky: 169
Příspěvek 
Diagnostika


11.4.10, 17:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
cuká to?..jakej má v tý době, kdy to chcípne tlak čerpadlo? co benzínovej filtr? ani malinko to necukne? jestli aspoň trošku cuká, je to spíš v benzínový soustavě, jestli prostě najednou chcípne, tak spíš elektrika

stejně mě to moc není jasný...když to je na volnoběh, tak chcípne, nebo prostě jedeš 100km/h na 5tku a najednou motor chcípne?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.4.10, 18:52
Profil ICQ

Příspěvky: 12
Příspěvek 
benzin.filtr rok po vyměně a NEPATŘÍM k těm kteří stále tankují za 200kč. jak mam asi zjistit tlak cerpadla když a než to chcipne,cuka když udržuju stejnou rychlost tady nepřidavam ani neubírám plyn,prostě ho držím va stejné poloze. Na volnoběh nechcípne to je ok ale za jízdy jedu proste treba těch 100 a nahle se rosvítí kontrolky a motor zdechne a začne auto drzdit vyšlapno spojku abych aspon dojel nekam kde se da pokud možno bezpečne zastavyt vypnu klíč opět nastartuju a jedu dal než mě to potká opět


12.4.10, 21:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tlak se měří tlakoměrem zapojenym před vstřikovací lištu...změř tlak co to dělá, když to chcípne, tim vyřadíš elektriku nebo palivovou soustavu
achjo, nevim jestli jsem ti nějak ublížil, že sem si splet MPI a BMM, ale když už se ti tady někdo snaží poradit, tak nemusíš hned vyšilovat...možná se mi to jen zdá, dneska byl náročnej den... :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.4.10, 21:51
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz