Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 motorokompresor 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ako je ten olej horúci, ak je studený-hustý tak maže aj pri 100ot...

ako dlho to hodláš prevádzkovať, myslím že je to príliš zložité a ľahko sa niečo pokazí...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.4.10, 19:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Jonny píše:
no ja ti neviem mne na 125ke vzdy na volnobeh kontrolka zhavila a to bol skoro 800 RPM .


nesmíš mít vylágrovanej motor :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


9.4.10, 19:32
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
musi prezit aspon 5 x 8 hodin chodu , potom len obcasny provoz . zlozita je len ta vacka ktora bude mat namiesto jednej vacky dve - to je jedine slabe miesto , inac sa nema co pokazit .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


9.4.10, 19:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no a chladenie bude ake?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.4.10, 19:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jonny píše:
musi prezit aspon 5 x 8 hodin chodu , potom len obcasny provoz . zlozita je len ta vacka ktora bude mat namiesto jednej vacky dve - to je jedine slabe miesto , inac sa nema co pokazit .


5x8 hod... :shock:

nedávaj tam vačky vôbec, uprav hlavu tak že na sacie venily dáš nejaké slabšie struny, namieso výfukových tam na sedlo navar nejaký plech s dierou kde bude spätný ventil...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.4.10, 19:42
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
vodou na posob ziguli - va remenici vrtula ktora chladi chladic . mozno to ani nebude treba a bude stacit len okruh bez ventilatora

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


9.4.10, 19:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
no, ono sa to zohrievať bude, stláčaný vzduch sa zohrieva, ak to chceš dlhodobejšie tak by som využil vodný okruh motora a chladil to nejakým ventilátorom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.4.10, 19:44
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
michal : to by mi tade uchadzalo moc tlaku , potrebujem sa dostat aspon na 8,5 atm

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


9.4.10, 19:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jonny píše:
michal : to by mi tade uchadzalo moc tlaku , potrebujem sa dostat aspon na 8,5 atm


kadiaľ by uchádzal tlak :?:

spätný ventil to nazad nepustí, ak to poctivo zavaríš nemá to kadiaľ fučať...

vzuch by to nasalo samé ( podtlak by pretlačil tú slabú pružinu na sacom venile ) a pri pohybe priestu hore by to išlo jedine cez ten spätný venil, záleží len ta tebe ako to všetko utesníš...

čo myslíš, ako fubgujú všetky kompresory :?: malé aj veľké :?: jedine na spätných veniloch...

a hlavu znížiť určite...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.4.10, 19:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
akoze piestovy kompresor na pieskovanie je blbost, zaoberali sme sa stym dost dlho aby sme na to prisli.....dokonca ani 3 valec Orlik, co ma 900 l/min na to nestaci.......treba sa poobhliadnut po lopatkovom alebo skrutkovom kompresore, ktory bude pohanat nejaky motor s vykonom cca 25k

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


11.4.10, 02:53
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 35
Bydliště: Sk,BA
Příspěvek 
Ale da sa aj s piestovym,ide o to co chces pieskovat,pokial len niake drobnosti ako disky a pod tak na to bohate staci .Mam dvojpiestovy kompresor vzdusnik cca 200l,pistol ma spotrebu cca 300l/nim kompresor da niakych 350l/min,tlak pred pistolou 6-7 bar,isto by som stym nepieskoval mosty...no na take drobnosti ok.
Na tvojom mieste by som si pozrel,ako je robena hlava u piestoveho kompresora,je tam podla mna velky kp takze najvacsi problem bude upravit vhodne hlavu,aby vyhovovala motoru aj kompresoru,ventily na kompresore urobit ako pise Michal...

_________________
110R,120Ls,Rapid 130


13.4.10, 10:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jonny píše:
michal : to by mi tade uchadzalo moc tlaku , potrebujem sa dostat aspon na 8,5 atm


na tvém místě bych ten nápad s kompresorem zkusil rozchlastat, bude to méně bolestivé :oops: miloš


13.4.10, 11:51
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Gemini : u 120ky neni problem zvysit prietok aj na 6 kubikov / min - to je 100 l / min . s tym musis opieskovat aj tank . prietok pri profi pieskovackach pisu od 600 do 900 l . To by nemal byt pre takyto kompresor problem .
BeBe : potrebujem s tym otryskat karoseriu a potom napravy , disky , ramena ......... Takze najprv profi , potom hobby
miloš : utek od problemu k alkoholu nic nevyriesi ale nehavam si tvoju radu ako krajne riesenie :wink:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


14.4.10, 20:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
a co dát místo ventilú ty ventilky jak jsou v hlavách starých kompresorú? :wink: myslím že origo ventil je dost těžkej a když ho dáš na slabou pružinu tak zústane kvúli setrvačnosti otevřenej o něco dýl než je potřeba a a když silnou tak bude mít zase odpor a nenasaje tolik vzduchu :wink: jinak osobně bych dal do obou kanálkú sací ventilky a zvětšeným otvorem na svíčku přes ventilek odváděl přetlak :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


15.4.10, 07:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
škodař píše:
otvorem na svíčku přes ventilek odváděl přetlak :wink:


to je zaujímavý nápad... to znie lepšie ako moje riešenie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.4.10, 08:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz