Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 motorokompresor 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
jinak by to šlo ještě tak že by bys ten kopresor poháněl nějakým jiným motorem do hlavy nerípal jen dal převod klika vs vačka 1:1 :wink: a sacím by to sálo a výfukovím tlakovalo ale němělo by to takovej výkon jak se samočinnýma ventilakma

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


15.4.10, 12:19
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 521
Příspěvek 
a čo takto dva motory oproti sebe? nejaký rozbitý ako kompresor a ten favomotor na pohon? takto by odpadla aj potreba rozvodov. stačil by vstupný a výstupný ventil 8)

edit: shit... mal by som si aj diskusie dočítať, rpedtým, než sa strapním zopakovaním predošlého postu :oops:


15.4.10, 14:58
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
škodař píše:
a co dát místo ventilú ty ventilky jak jsou v hlavách starých kompresorú? :wink: myslím že origo ventil je dost těžkej a když ho dáš na slabou pružinu tak zústane kvúli setrvačnosti otevřenej o něco dýl než je potřeba a a když silnou tak bude mít zase odpor a nenasaje tolik vzduchu :wink: jinak osobně bych dal do obou kanálkú sací ventilky a zvětšeným otvorem na svíčku přes ventilek odváděl přetlak :wink:
To je dobry napad - ale zvecsovat dieru v liatinovej hlave je dost odrzku a mohol by som zobrat vela a dostat sa do vodneho kanalu :? ja to vidim tak ze vyhodim vyfukove ventile , sacie neham lebo na to co chces by som potreboval 8 kanal ale ja budem mat len 5 kanal . a na vyfukove potrubie dam na stredne valce spetny ventil ( gulicku s pruzinou ) a medzi krajne druhy . Keby bo, 8 kanal tak to spravim aj so sanim :wink:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


15.4.10, 16:53
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já bych spíš použil nějakej naftovej motor a tim 120 motorem to poháněl :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.4.10, 18:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
:lol: :lol: a pak zjistíš, že kdybys rovnou koupil 300 litrovýho orlíka, tak to vyjde levnějc, bude to fungovat líp a máš to na vždycky :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.4.10, 18:54
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
300 je malo , potrebujem aspon 700 a naco kupovat ked motor sa mi vala na zahrade a ventilky si vyrobom doma ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


15.4.10, 20:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
podle mě to je blbost

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.4.10, 20:50
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Preco ? podla mna to michal ( alebo kto ) s tymi ventilmi vymyslel dobre , vsetky kompresory pracuju na tom istom principe nie ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


15.4.10, 21:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
jenže kulička je hodně materiálu a ber setrvačný syli použješ silnější pružinu máš další ztráty .. vyděls někdy ventilky v kopresoru jsou to tenký membránky z dokonale rovnýho plechu dosedající na dokonale rovnou plochu a přitlačovány jsou jen slabou pružinkou :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


15.4.10, 21:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
otazne je aku mas spieskovacku ? mas len malu pistolku alebo nasypnik s velkou hadicou ? kamos ma orlika 3 valec (ten najvacsi) a nestiha to .......na prietok vzduchu....na aku taku normalnu robotu potrebujes 1000-1200l / min 6-7bar

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


16.4.10, 12:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Domorobo so 100 l zasobnikom a hadicou , sice zatial neni hotova ale mala by fungovat , asi bude fakt rozumnejsie investovat tych 50€ na den a zapozicat ten zbijackovy kompresor .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


19.4.10, 17:51
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz