Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 04:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 cisteni karbu: cim? co vymenit? ->vycisteno NEJEDE. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tuším že jo.


9.3.07, 21:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
tak sem to dneska procistil (nejvic bylo zasrany viko tak sem vycistil jen to a zbytek nechal)
vymenil sem membranu, jehlovej ventil, sitko,tesneni pod vikem a tesneni pod karbem a od ty doby to sice startuje na prvni otoceni (to predtim nedelalo se muselo slapat na plyn jakou dobu) a se syticem jezdi vcelku normalne (ani to sebou moc neskube) ale jakmile sundam sitic tak to sebou zacne skubat a nedrzi volnobeh a vubec to nejede
BTW viko je cca o 1mm prohly zkousel sem ho ve sveraku srovnat ale vic to srovnat nejde (predtim melo tak 2mm)


17.3.07, 13:04
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
1maty1 píše:
tak sem to dneska procistil (nejvic bylo zasrany viko tak sem vycistil jen to a zbytek nechal)
vymenil sem membranu, jehlovej ventil, sitko,tesneni pod vikem a tesneni pod karbem a od ty doby to sice startuje na prvni otoceni (to predtim nedelalo se muselo slapat na plyn jakou dobu) a se syticem jezdi vcelku normalne (ani to sebou moc neskube) ale jakmile sundam sitic tak to sebou zacne skubat a nedrzi volnobeh a vubec to nejede
BTW viko je cca o 1mm prohly zkousel sem ho ve sveraku srovnat ale vic to srovnat nejde (predtim melo tak 2mm)


Tak si to rozeber znovu :D :wink: a vyčisti tu akční část,to cos vynechal...Víko je v tomto ohledu podřadné a následuje až po spodku.Nemá totiž cenu dělat něco na půl :wink: :wink: :wink: A to platí o všem a né jen o karburátoru.Tak že vlastně takovej trest. :wink: Ale všecko špatný je k něčemu dobrý....Příště budeš karburátor čistit kompletně a né jen z hola :D


17.3.07, 13:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A nastavoval jsi potom bohatost atd? Když jsi srovnal víko, tak se rozhodilo správné nastavení a bude potřeba to udělat znovu..

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


17.3.07, 17:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Stejny priznaky mel kamos na rapidu, byla to nakonec ucpana tryska prvniho stupne, pac asi ten mechanik pracoval v bordelu bo ja nevim ... :) No vycistit znovu ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.3.07, 17:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
tak sem tu zas sem to znovu rozebral a propral tech benzinem a profoukal kompresorem, pak sem pridal trochu bohatost a trochu vzduchu (BTW vcera kdyz sem to prvne kuchal tak byli oba zvdusniky povoleny tak ze se dali rozvnou vytocit rukou ma to nejaky vyznam) a vysledek startuje dobre , se siticem jezdi normalne , volnobeh drzi , ale furt to sebou skube a noc to nejede

BTW nechce se mi zakladat dalsi topic. Co si myslite o takhle upravenym vyfukovym potrubi (to neni moje prace ja ho takhle dostal s tim ze to mam dat do auta zatim sem se vymluvil ze neni tesneni a ze srouby jsou zarezli) me prijde ze ten nalitek tam asi nejaky vyznam ma (precejen soudruzi meli zeleza nedostatek) nebo jak resite zalomeny ten treti sroub (zkousel sem na nej navarit matku a vytocit a zlomil se mi o kus dal odvrtavat na aute se mi to moc nechce
ObrázekObrázekObrázek


18.3.07, 11:00
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
1maty1 píše:
tak sem tu zas sem to znovu rozebral a propral tech benzinem a profoukal kompresorem, pak sem pridal trochu bohatost a trochu vzduchu (BTW vcera kdyz sem to prvne kuchal tak byli oba zvdusniky povoleny tak ze se dali rozvnou vytocit rukou ma to nejaky vyznam) a vysledek startuje dobre , se siticem jezdi normalne , volnobeh drzi , ale furt to sebou skube a noc to nejede

BTW nechce se mi zakladat dalsi topic. Co si myslite o takhle upravenym vyfukovym potrubi (to neni moje prace ja ho takhle dostal s tim ze to mam dat do auta zatim sem se vymluvil ze neni tesneni a ze srouby jsou zarezli) me prijde ze ten nalitek tam asi nejaky vyznam ma (precejen soudruzi meli zeleza nedostatek) nebo jak resite zalomeny ten treti sroub (zkousel sem na nej navarit matku a vytocit a zlomil se mi o kus dal odvrtavat na aute se mi to moc nechce
ObrázekObrázekObrázek


No vida...Už jde volnoběh. :D :wink: Základ :wink: Tak a teď...Nastavil si dobře hladinu,máš všude dobrý O.kroužky,aby si to nebralo něco,co nesmí :D víčko si rovnal...jj A ventily předstih,odtrh kontaktů v pořádku,svíčky,kabely víčko rozdělovače.....??A nastavil si tedy bohatost tak jak má být??Máš tam správné trisky a vzdušníky,takové jaké tam mají být??Akceleračka nastřikuje tolik,kolik má??Nemáš někde pootevřený škrtící klapky,tak,jak nemají být??Dodává ti ACpumpa tolik,aby neškrtila přívod do karburátoru?? Jestli jsi to dělal podle knihy a dobře...musí to jet.Ovšem jestli ti někdo nestrčil banán do výfuku :D :wink:


18.3.07, 13:41
Profil

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
[quote]
No vida...Už jde volnoběh. :D :wink: Základ :wink: Tak a teď...Nastavil si dobře hladinu,máš všude dobrý O.kroužky,aby si to nebralo něco,co nesmí :D víčko si rovnal...jj A ventily předstih,odtrh kontaktů v pořádku,svíčky,kabely víčko rozdělovače.....??A nastavil si tedy bohatost tak jak má být??Máš tam správné trisky a vzdušníky,takové jaké tam mají být??Akceleračka nastřikuje tolik,kolik má??Nemáš někde pootevřený škrtící klapky,tak,jak nemají být??Dodává ti ACpumpa tolik,aby neškrtila přívod do karburátoru?? Jestli jsi to dělal podle knihy a dobře...musí to jet.Ovšem jestli ti někdo nestrčil banán do výfuku :D :wink: [/quote]

wow si toho na me navalil :)
hladina: s tou sem nic nedelal
o.krouzky jediny misto co sem menil je jehlovy ventyl tam je novej chtel sem menit i jiny ale mistni autodily je nevedou
ventily by meli byt OK
predstih je nastaven na zakladni 5st, odtrh nevim nechanej jakej je
svicky nejaky brisk ale vsechny hazou dobre,vn kabely nove, vicko a palec nove
trysky a vzdusniky taky nevim karb je edsr a32 ze 105 motor 120 ale pred timhle motorem tam byla S120ls a s tim karbem to jezdilo jak drak
klapky jsou ok
bohatost jak ma byt skveli pojem (ten sem dneska videl uz nekolikrat v ruznych chytrych knihach) prosim detailnejsi popis
ACpumpa opet netusim kolik je spravne mnozstvi po projeti a vyndani karbu byl u plovaku cca pulka komory plna
akceleracka neco nastrikuje kolik nevim (spravne je na 10zmacknuti 8ml bo kolik)
knih tu ma tunu ale jestli je to dobre ...
bana neni :)
jo jeste trochu popisu jak se to chova. kdyz slapuna plyn velni pozvoln tak to ma tendenci lehoucce zrychlovat kdyz slapnu rychle ta to tak trikat vyrazne skubne a pak tse to rozjede,nevetsi proiblem je kdyz pustim plyn a necham zarazino po pridani plynu uz je skube[quote][/quote]


18.3.07, 14:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
K tomu výfuku - takhle to dopadá, když někdo má flexu a nemá závitníky :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


18.3.07, 17:05
Profil ICQ

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Bukaj píše:
K tomu výfuku - takhle to dopadá, když někdo má flexu a nemá závitníky :roll:
tak to dopada kdyz nekdo ma zavitniky a mysli si ze je panem tvorstva


18.3.07, 17:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
1maty1 píše:
Bukaj píše:
K tomu výfuku - takhle to dopadá, když někdo má flexu a nemá závitníky :roll:
tak to dopada kdyz nekdo ma zavitniky a mysli si ze je panem tvorstva

:lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


18.3.07, 17:20
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tak hladinu musíš seřídit určitě, když máš novej ventil, u EDSR 10mm kulatinu mezi plovák a víko, u SEDR 12mm, přitom se musí jazýček plováku jemně dotýkat kuličky ventilu, ale nesmí ju zatlačovat.
Okroužek na jehlovým ventilu :roll: :?: Dyť tam žádnej není.
Odtrh - při největším zdvihu strčit měrku cca 0,45mm mezi kontakty, jestli je tam sopel a díra tak vyhodit a vyměnit i s kondikem, dělá to pěknej bugr a nový stojí okolo 100,-
Svíčky ti venku můžou pálit jak o život, ale pod tlakem nemusí vůbec, taky bych je vyměnil, pro 120ku N15YC, N14YC, podle toho, jak a kde jezdíš.

Nejdřív si dej do kupy toto, pak teprv šteluj karbec, nikdy ho bez základního nastavení motoru nesešteluješ dobře.
Klapku se ti můžou zdát OK, ale po provozu se regulační šrouby zaklepou a zmenší se základní nastavení.
Podle toho, co popisuješ to vypadá na špatně nastavenou akcelerační pumpičku, musí stříkat doprostřed komory, ne na stěny a na první našlápnutí, dals pod injektor tu kuličku?
Základní nastavení bohatosti pro EDSR je zatáhnout oba šrouby, s citem, jenom aby se opřely do sedla, šroub volnoběhu (ten větší) povolit o jednu otáčku a šroub bohatosti o dvě a půl otáčky. Potom, jestli máš k dispozici přesnější otáčkoměr, jestli ne, tak podle sluchu nastartovat, nechat motor pořádně ohřát a točit šroubem bohatosti nejdřív na jednu, potom na druhou, dokud otáčky nezačnou u obou poloh klesat, spočítat si kolik otáček je mezi obouma polohama a pootočit o půlku výsledných toček. Potom šroubem vzduchu upravit volnoběžný točky na žádanou hodnotu.


18.3.07, 17:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
tak dneska sem dospel k zaveru ze si to auto ze me dela regulerni prdel:
vcera sem s tim doskakal do autodilu pro tesneni pod viko s tim ze tam dam jinej karb co sem doma nasel, koupim to, sednu do auta nastartuju a ono to jezdi normalne (why??) a dneska se rozhodnu ze tam namontuju radio, pridelam radio repraky vsechno zapojim a chcipnul vetlilator (na prvni i druhou rychlost je proud na obou svorkach -> mozna bude stacit vymenit jen ten bazmek s tou pruzinou)
to mi hlava nebere


25.3.07, 13:11
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
1maty1 píše:
tak dneska sem dospel k zaveru ze si to auto ze me dela regulerni pr**l:
vcera sem s tim doskakal do autodilu pro tesneni pod viko s tim ze tam dam jinej karb co sem doma nasel, koupim to, sednu do auta nastartuju a ono to jezdi normalne (why??) a dneska se rozhodnu ze tam namontuju radio, pridelam radio repraky vsechno zapojim a chcipnul vetlilator (je pobitej na prvni i druhou rychlos je proud na obou svorkach)
to mi hlava nebere


Nevěš hlavu člověče....Každý si tímto projde,než pochopí vozidlo a jeho nálady :wink: Každý,kdo se mu chce věnovat. :wink: P.S.Ale dnes už asi jen zarputilí vlastníci a čeští kutilové-zlaté české ruce....Mnoho lidí je konzumních.Hlavně ti,co nosej kravaty a jezděj v naleštěnejch Mercedesech toto nikdy nepochopí a hlava jim to nikdy nepobere.Ale dnes už obzvláště pro ně existují varné konvice,v kterých,když jim chybí sekretářka,vodu nepřipálí :D :D :D Ale sama jim jí vypne. :D :D :D


25.3.07, 13:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz