Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Větrák chladiče Š100 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Větrák chladiče Š100
Nemáte někdo náhodou (nebo nezkoušeli jste to někdy dávno) větrák chladiče předělanej na elektrickej?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


29.4.10, 17:20
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
znám kluky co to předělávali na Nissanu Patrol 3.3TD A 2.8 GR maj tam 2 vedle sebe spínaj to čidlem z vody a navíc se tam dal vypinač na přimo a chodí to bezvadně sou stim furt někde v terénu a žádnej problém takže si myslim že na škodovce by to mělo makat taky 8)


29.4.10, 18:28
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Taťka to prý kdysy dělal, ale v létě to prý nejde uchladit do většího kopce. Dnes jsou ale účinnější ventilátory než kdysy, tak možná to uchladit půjde.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.4.10, 19:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
múžu ti dá jakejsi plastovej šmejd co jsem měl ve sví stovce a vúbec nestíhal ale co jsem vyděl na srazec tak vypadalo že v pohodě ale chce to ty velkoplošný a silný :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


29.4.10, 19:12
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Je to nesmysl

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.4.10, 20:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
co konkrétně?
v přerově na srazu mbčka 110ky 100ky upravený motory favo elektrický vrtule a dojeli ze slovenska :wink: možná najdu fota

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


29.4.10, 20:57
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ano, dojet se dá. Je přece kravina přeměnovat mechanickou energii na elektrickou a pak zase zpět na mechanickou :roll: Co to má za logiku? A jaké ztráty v tom jsou.. Nemluvě o tom, že to chce opravdu pořádný větrák a pořádný alternátor.
Tahle úprava dle mě nemá smyslu.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.4.10, 21:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
mel jsem to mel sem tam 24V ventilator z topeni autobusu a nestacilo to...tak asi takhle jinak je to ptakovina vezme to pres altik vic energie nez normalne ale chtel jsem jinou vec, auta rada passat superb maji plastovou vrtuli s viskozni spojkou a toci se stejnym smerem jako ona vrtule na S100 plastova vrtule je lehoucka, prumerove tak odhadem nastejno muselo by se promerit a viskozni spojka by ji zapinala podle potreby...mylsim ze daleko lepsi nekdo by mohl zkusit tohle

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


29.4.10, 22:00
Profil ICQ

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
pamatuju na 120ce bral ventilátor na chladiči skoro 10A a kdyby ten větrák měl běžet skoro furt tak by to chtělo silnější altík nebo tam přidat ještě jeden altík.já měl na svý 120ce kdysi namontovaný dva 55A alternátory.
ale co místo elektriky upravit převod-dát menší řemenici at to víc točí :?:


29.4.10, 22:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
p.s. píše:
pamatuju na 120ce bral ventilátor na chladiči skoro 10A a kdyby ten větrák měl běžet skoro furt tak by to chtělo silnější altík nebo tam přidat ještě jeden altík.já měl na svý 120ce kdysi namontovaný dva 55A alternátory.
ale co místo elektriky upravit převod-dát menší řemenici at to víc točí :?:


s tim origo chlazenim neni problem akorat bere vykon z motoru a tezka vrtule zhorsuje jeho pruznost, elektrika slozita a poruhcova podle me udelal bych to jak jsem psal nechat vs epuvodni jen misto hlinikove vrtule dat plastovou s viskozni spojkou a je to

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


30.4.10, 00:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Moment teď jak na to koukám tak někteří zřejmě nepochopili přesně co chci, nebo spíš jsem to pořádně nenapsal, takže chci elektrickou vrtuly spínanou termočidlem. Určitě jsem ani trochu nepomyslel že bych měl elektrickou která by běžela trvale jako tato původní, alespoň tak jsem to od některých pochopil.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


30.4.10, 08:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Kristensen píše:
Moment teď jak na to koukám tak někteří zřejmě nepochopili přesně co chci, nebo spíš jsem to pořádně nenapsal, takže chci elektrickou vrtuly spínanou termočidlem. Určitě jsem ani trochu nepomyslel že bych měl elektrickou která by běžela trvale jako tato původní, alespoň tak jsem to od některých pochopil.



vsak jo ona pobezi stejne porad protoze tam neproudi naporem vzduch pres chladic ja tam termo cidlo mel a jelo to stejne porad

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


30.4.10, 20:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
a kde jsi měl to čidlo umístěný?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.5.10, 06:15
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Taky si myslím, že to jen tak nevypne ten větrák. Asi než se pořádně zahřeje motor nepoběží, ale potom asi pořád. Nemá tam kudy proudit náporový vzduch. Jedině takové ty kapsy po bocích, to ale není podle mě pěkné.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.5.10, 07:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Nema no, cidlo sem mel dole na vystupu z chladice, taky dalsi vec ze ty stary chladice nejsou tak urcite dal by se tam dat urcite hlinikovej z neceho....nisan micra ma takove vysokej a ne moc sirokej, dalsi vec je vykonej vetrak ale ten ti v okamziku sepnuti vezme hodne elektriky takze zase to chce lepsi alternator....ja bych videl reseni v te viskozni spojce

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


1.5.10, 11:13
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 91 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz