Autor |
Zpráva |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Já si taky původně myslel, že je to olej, ale pak - abych zbytečně neplašil, že je něco s hlavou - jsem přešel k názoru o úsadách.... zjevně to teda bude to horší...
no hlava pude dolu v úterý, tak budu informovat
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
18.3.07, 20:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale to hňedé blátičko taky mohly být jen nějaké svinstva, ne? Přinejmenším minulé Jaro se to Rapidovi objevilo v expanzce taky,ale po výměně fridexu se tam přestalo dělat..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
19.3.07, 14:53 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Tak je, drazí kolegové škodovkáři jasno. Můj motor 742.13 umřel. Už se s ním nesvezu...
Po povolení hlavy bylo zajímavé už to, že nad prvním válcem zůstala "přilepená" jak má být, ale na úrovni válce třetího a čtvrtého se snad o 0,5 cm zvedla. Podle Kachnise je dokonce u výfukového ventilu druhého válce prasklá.
Ovšem to není všechno - někdo zjevně dělal před časem jakousi GO, ovšem v nic moc kvalitě. Takže vložky 1. a 4. válce jsou v rovině s blokem, 2. a 3. válec má vložky utopené. A aby toho nebylo málo, píst třetího válce se jaksi "drolí", prostě má zeshora vykousané zuby, odpovídající nerovnostem ve válci, bylo tam plno jakýchsi hoblin....
Že je dost brutálně zkroucená hlava i blok je už jenom drobný detail...
Takže děkuju za spolupráci a rady, ale s tímhle motorem už moc kilometrů nenajedu...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
20.3.07, 17:44 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak kdyz uz budes davat novy motor, dej si favo 136 a mas klid a este se ti vylepci jizdni vlastnosti
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.3.07, 17:51 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4062
120 si nekupuj, predpokladam ze mas rozvodovku 3,9 dyk to tenhle motor neutahne ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.3.07, 17:54 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Matthes píše: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4062 120 si nekupuj, predpokladam ze mas rozvodovku 3,9 dyk to tenhle motor neutahne ...
Nj, ale do toho Favorita se mi moc nechce a na 130 jsou zase dost drahý díly. Pak se zase něco pos... a dopadne to jak teď... GO dělat nehodlám...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
20.3.07, 17:56 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Hans to tě teda lituju - upřímně. To sem já tedy tehdá dopadl podstatně lépe, když se to jenom v mém případě "jenom" vyčistilo a udělala se menší GO.
A rovnou koukám, že už naháníš novej motooooooooor Osobně také doporučuji na "delší" převodovku stejný popř. silnější motor, páč ta 120 to fakt moc nepobírá - už sem s nečim podobnim také jel. Jojo tedy bych to viděl bud na 130 nebo lepší respektive Fávo. Motorů z Fáva bych se nebál už vůbec - co se týče kvality, spolehlivosti, životnosti, spotřeby benzínu i oleje tak jsou bezkonkurenční. Tim nemyslim motory Škoda resp. VW po roce 1994, aby bylo jasno. Ty už jsou zase někde jinde. Navíc, když už bude motor venku, tak bych ho krapet upravil jesi budeš mít čas a penízky.
Hodně štěstí...
S pozdravem Martin 007.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
20.3.07, 18:24 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Tak ono by to tu GO určitě sneslo, ale nechci se mi do toho z finančních důvodů....
Vim, že 120 motor nebude nic extra, ale účel to snad splní, i když to nebude žádný žihadlo. Bude to taková EKO kombinace, slabej motor a dlouhý kvalty....
Nebo ta možnost toho Fáva, ale pořád mam nějak podvědomě blíž k motoru 742. A hlavně je třeba si přiznat, že mi jde i o finanční náročnost - potřebuju jezdit z bodu A do bodu B, a to co nejlevnějc... 130 je skvělej motor, ale bohužel už se mu asi se mnou jezdit nechce...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
20.3.07, 18:29 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo tak to pak jo. Koukám, že škodovácká duše pracuje Tak to má být, jezdit zuby - nehty, dokud etě můžeme.
Zatim zdar.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
20.3.07, 18:34 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
kdyby nebyl poohejbanej i ten blok, snad by se s tim neco delat dalo, jenomze by se musel zarovnavat blok a k tomu by se umerne musely zkracovat i vlozky valcu, coz sou dalsi penize navic...taky bych volil 781.136 ..135ku ne.. ta hlava byla zkrizena uplne brutalnim zpusobem...kdyz sem sundaval hlavu svoji ktera byla prskla na 2 mistech tak nebyla ani z poloviny tak naohybana jako ta Hansovovo...no sou veci mezi nebem a zemi..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
20.3.07, 19:13 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych šel legální cestou do 742,136 ze stotřicítky to de lehce
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.3.07, 19:15 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Stotřicítku se nevyplatí opravovat, nevim jak teď ale donedávna stála hlava 6000
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.3.07, 19:18 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
742,136 se těžko shání. Ten motor z favorita je celkem problém zapsat do TP. Párkrát jsem četl o lidech, kterým se to podařilo, ale mnohem víc je těch, kterým se to nepovedlo. Je kolem toho strašnýho běhání po úřednících a záleží jak se zrovna úředníček vyspí. Škodovka to nedoporučuje.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
20.3.07, 21:05 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
doporucovat nemusi, oni tomu totiz nerozumi vymenis vanu, saci kos a je po nedoporuceni...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
20.3.07, 21:20 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No to mě právě zajímá - co se musí přehodit na Fávo motoru když ho chci narvat do úžárny 120 ??? Tedy mimo kolen, pumpy atd...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
20.3.07, 21:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|