Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 08:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Rozdelovač favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Rozdelovač favorit
Vim ze to tu uz bylo nekolikrat reseno ale chtel bych se zpatat na pruzinky rozdelovace v origo motoru bez uprav. Kdyz ho opravuji a budu kupovat stejne nove pruzinky - koupit ty co tam patri nebo nebo budou nejake jine lepsi ( např. 105, 120 ...) a co zavazicka - stema to je jak - asi taky ty co tam patri co ... (jde o motor 135, karbec)

a jeste jen pro jistotu starter z favorita a felicie je zamenitelny... ???
Dik moc za radu panove


18.3.07, 21:21
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
starter z favorita a feldy je zamennej

_________________
Favorit 136L r.v. 1989, 50KW


18.3.07, 22:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Belial píše:
starter z favorita a feldy je zamennej


Dik zes me ujistil stema starterama. A co ten rozdelovač? nevite nekdo??


20.3.07, 14:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Myslím, že nejlepší pro ten motor bude, když tam dáš ty co tam mají být.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


20.3.07, 16:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
I já se přidávám k Martinovi. Ty další experimentátore :D :wink:

Já nevim kolikátej už jsi,co se na to ptá.... :shock: :shock: :shock:Ale fakt by to možná chtělo nástěnku na Škodawebu a tam nápis....Proč se dělaj na každej motor jiný rozdělovače,když je tu spousta lidí,který je nepotřebujou a vystačí si s jedním :D :D :D :D .... a dodatek:A vy ostatní loaboranti laborujte....jestli se doberete k něčemu vhodnějšímu,než bylo dávno před vámi vymyšleno,aby to bezpečně a v nejlepším režimu fungovalo :!:Hokuspokusmeni :D :D :D :wink:


20.3.07, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
patrik-hp píše:
I já se přidávám k Martinovi. Ty další experimentátore :D :wink:

Já nevim kolikátej už jsi,co se na to ptá.... :shock: :shock: :shock:Ale fakt by to možná chtělo nástěnku na Škodawebu a tam nápis....Proč se dělaj na každej motor jiný rozdělovače,když je tu spousta lidí,který je nepotřebujou a vystačí si s jedním :D :D :D :D .... a dodatek:A vy ostatní loaboranti laborujte....jestli se doberete k něčemu vhodnějšímu,než bylo dávno před vámi vymyšleno,aby to bezpečně a v nejlepším režimu fungovalo :!:Hokuspokusmeni :D :D :D :wink:


Většinou se to vymýšlí právě proto že to až tak dokonalé od výroby není, z jednoduchejch úprav třeba slícování kanálů a potrubí, to když uděláš tak je auto uplně o něčem jiným. A dnes se někteří dopracovali k tomu že mají certifikát od automobilky že jejich upravené jednotky (za účelem vyššího výkonu) můžou být použity na nových autech a zákazník nepřijde o záruku a ještě sám úpravce dá záruku na stejnou životnost motoru jako výrobce. (samozřejmě že ne u všech úprav) A proč už to teda rovnou neudělala automobilka, když si pujdu pro vačku a jednotku na Feldu 1,6 tak z 55kW udělám 75kW a ve stejném režimu jízdy docílím menší spotřeby a ještě dostanu záruku na to že motor vydrží tak jako když vyjede z fabriky a na jednotku mám doživotní záruku a to za to dám cca 22 000 navíc.


20.3.07, 19:08
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Kristensen píše:
patrik-hp píše:
I já se přidávám k Martinovi. Ty další experimentátore :D :wink:

Já nevim kolikátej už jsi,co se na to ptá.... :shock: :shock: :shock:Ale fakt by to možná chtělo nástěnku na Škodawebu a tam nápis....Proč se dělaj na každej motor jiný rozdělovače,když je tu spousta lidí,který je nepotřebujou a vystačí si s jedním :D :D :D :D .... a dodatek:A vy ostatní loaboranti laborujte....jestli se doberete k něčemu vhodnějšímu,než bylo dávno před vámi vymyšleno,aby to bezpečně a v nejlepším režimu fungovalo :!:Hokuspokusmeni :D :D :D :wink:


Většinou se to vymýšlí právě proto že to až tak dokonalé od výroby není, z jednoduchejch úprav třeba slícování kanálů a potrubí, to když uděláš tak je auto uplně o něčem jiným. A dnes se někteří dopracovali k tomu že mají certifikát od automobilky že jejich upravené jednotky (za účelem vyššího výkonu) můžou být použity na nových autech a zákazník nepřijde o záruku a ještě sám úpravce dá záruku na stejnou životnost motoru jako výrobce. (samozřejmě že ne u všech úprav) A proč už to teda rovnou neudělala automobilka, když si pujdu pro vačku a jednotku na Feldu 1,6 tak z 55kW udělám 75kW a ve stejném režimu jízdy docílím menší spotřeby a ještě dostanu záruku na to že motor vydrží tak jako když vyjede z fabriky a na jednotku mám doživotní záruku a to za to dám cca 22 000 navíc.


No kdo by se ti s tim lícoval a leštil. :wink:No ano.Máš recht :wink: :D Na sériový motor sériovou věc a na upravený motor podle potřeb upravený rozdělovač. :?: :?: :!: :!: O tý 1,6tce nevím.Vím že se dělá takováto strohá úprava.Ano ale to je výrobní program soukromníka nebo tý automobilky co říkáš,ale nepletou pátý přes devátý.Vše má svůj řád.Pak to totiž nejede protože to je motor Favorit má rozdělovač ze sto pětky a sníženou hlavu :D :idea: :wink: A to se nezlob.Ale takovýhle potřebujou nástěnku.Aby mě to pak nevysvětlovali proč je z výroby vadnej :D :wink: originál


20.3.07, 19:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz