Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 12:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LPG moc žere 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9049
Příspěvek LPG moc žere
Zdravim zase problém...

když jsem měl dole tu hlavu zavřel jsem u lpg všechno co se dalo. teď mi to moc žere. 30 litru na cca 190 km. předtím cca 270km. dá se to nějak seřídít?


18.3.07, 22:30
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
celkem to hoří!!!


19.3.07, 08:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
medzi splyňovačom a mixerom máš škrtiaci ventil, škrť to do vtedy kým auto slušne pôjde...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.3.07, 09:38
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Ono to je přiškrcené už dost....je fakt že byl otevřený naplno jak na směšovači tak na té hadici co jde na karb. Na hadici je přiškrcený co to šlo a na směšovači tak na polovinu a furt to jede..


19.3.07, 09:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
škoda 105 na 120 píše:
Ono to je přiškrcené už dost....je fakt že byl otevřený naplno jak na směšovači tak na té hadici co jde na karb. Na hadici je přiškrcený co to šlo a na směšovači tak na polovinu a furt to jede..


takže ujasnime si pojmy...
zmiešavač - mixer, mieša vzduch s plynom, je vo vzduchovom filtri...
splyňovač - ( myslím že sa mu hovorí aj reduktor ) mení kvapalný propán bután na plynný, je ohrievaný vodou inak by zmrzol...

na mixeri sa nastavovať nič nedá, na splyňovači nastavuješ iba voľnobeh, a na hrubej hadici škrtíš prívod plynného LPG do mixera.
najprv si nastav motor na benzín, hlavne voľnobeh, potom nastav voľnobeh na LPG na splyňovači a potom priškrť prívod plynného LPG podľa potreby.

inak veľmi spotrebu LPG ovplyvňuje vzduchový filter, a ak ti niekde na sacom potrubí prisáva falošný vzduch, či už pod karbom, medzi hlavou a sacím potrubím, to si riadne skontroluj.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.3.07, 10:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
michalkatka píše:
škoda 105 na 120 píše:
Ono to je přiškrcené už dost....je fakt že byl otevřený naplno jak na směšovači tak na té hadici co jde na karb. Na hadici je přiškrcený co to šlo a na směšovači tak na polovinu a furt to jede..


takže ujasnime si pojmy...
zmiešavač - mixer, mieša vzduch s plynom, je vo vzduchovom filtri...
splyňovač - ( myslím že sa mu hovorí aj reduktor ) mení kvapalný propán bután na plynný, je ohrievaný vodou inak by zmrzol...

na mixeri sa nastavovať nič nedá, na splyňovači nastavuješ iba voľnobeh, a na hrubej hadici škrtíš prívod plynného LPG do mixera.
najprv si nastav motor na benzín, hlavne voľnobeh, potom nastav voľnobeh na LPG na splyňovači a potom priškrť prívod plynného LPG podľa potreby.

inak veľmi spotrebu LPG ovplyvňuje vzduchový filter, a ak ti niekde na sacom potrubí prisáva falošný vzduch, či už pod karbom, medzi hlavou a sacím potrubím, to si riadne skontroluj.

taky mi moc žere fávo , i při klidné jízdě je to 11-12 l lpg ... a to jsem to nechal už 2x seřídit a stále se to nemění ...ba naopak je to čím dál horší ... je to nové lpg tartarini (ujeto zatím cca 4000km) montáž agw brno , vzd.filtr nový , olej nový, a furt nic .,... jako úplně nový to jezdilo za 9,5-10 , pak to seřídili = 10,5-11 , po stížnosti že to moc žere to seřídili a ejhle 11-12 naprosto bez problémů (seřizováno podle emisí......už se pomalu smiřuju s tím , že to tak bude napořád :((( Způsobuje nastavení bohatosti podle emisí tak vysokou spotřebu nebo je to jen moje hypotéza ???
Proč píšu ??? Zřejmě ta vyšší spotřeba bude sladěním bohatosti tak , aby auto prošlo emisemi. Pokud na to chytnu a budu si hrát se šroubem bohatosti , půjde to asi dolů , ale změním asi složení zplodin .Můžu jinak tou chudší směsí nějak poškodit motor ??? A kolik by měla být výsledná spotřeba ???
Auto je to favorit 135 glx ,rv. 93 , ještě karb , 43kW ....


19.3.07, 10:46
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
No tak falešný vzduch je možný asi to saje to musim zkontrolovat....na hrubej hadici to je přiškrcené....Jede to perfektně....teď jsem koupil za 150kč 10 litru tak bych měl cca 100km najet...uvidime mám zatím 60...


19.3.07, 10:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
pepakvatropolis píše:
michalkatka píše:
škoda 105 na 120 píše:
Ono to je přiškrcené už dost....je fakt že byl otevřený naplno jak na směšovači tak na té hadici co jde na karb. Na hadici je přiškrcený co to šlo a na směšovači tak na polovinu a furt to jede..


takže ujasnime si pojmy...
zmiešavač - mixer, mieša vzduch s plynom, je vo vzduchovom filtri...
splyňovač - ( myslím že sa mu hovorí aj reduktor ) mení kvapalný propán bután na plynný, je ohrievaný vodou inak by zmrzol...

na mixeri sa nastavovať nič nedá, na splyňovači nastavuješ iba voľnobeh, a na hrubej hadici škrtíš prívod plynného LPG do mixera.
najprv si nastav motor na benzín, hlavne voľnobeh, potom nastav voľnobeh na LPG na splyňovači a potom priškrť prívod plynného LPG podľa potreby.

inak veľmi spotrebu LPG ovplyvňuje vzduchový filter, a ak ti niekde na sacom potrubí prisáva falošný vzduch, či už pod karbom, medzi hlavou a sacím potrubím, to si riadne skontroluj.

taky mi moc žere fávo , i při klidné jízdě je to 11-12 l lpg ... a to jsem to nechal už 2x seřídit a stále se to nemění ...ba naopak je to čím dál horší ... je to nové lpg tartarini (ujeto zatím cca 4000km) montáž agw brno , vzd.filtr nový , olej nový, a furt nic .,... jako úplně nový to jezdilo za 9,5-10 , pak to seřídili = 10,5-11 , po stížnosti že to moc žere to seřídili a ejhle 11-12 naprosto bez problémů (seřizováno podle emisí......už se pomalu smiřuju s tím , že to tak bude napořád :((( Způsobuje nastavení bohatosti podle emisí tak vysokou spotřebu nebo je to jen moje hypotéza ???
Proč píšu ??? Zřejmě ta vyšší spotřeba bude sladěním bohatosti tak , aby auto prošlo emisemi. Pokud na to chytnu a budu si hrát se šroubem bohatosti , půjde to asi dolů , ale změním asi složení zplodin .Můžu jinak tou chudší směsí nějak poškodit motor ??? A kolik by měla být výsledná spotřeba ???
Auto je to favorit 135 glx ,rv. 93 , ještě karb , 43kW ....

Opravdu nikdo neví ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


19.3.07, 13:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja som tiež riešil spotrebu viac ako 10l, ale chce to mať v prvom rade motor ok na benzín, v poriadku elektiku, a hrať sa z nastavením, škrtením, voľnobehom, každý motor je iný.... veľa robí to sanie....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.3.07, 13:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na LPG sa "bohatosť" nastavuje priškrtením, v karbe je všeko naplnené smesou LPG a vzduchu a na karbe pri LPG sa nič nemá nastavovať, daj to nastaviť na benzín, na LPG sa nastavujú iba dve veci - voľnobeh na splyňovači a škrtičom sa nastavuje vlastne zmes.... splyňovač vytvára plynný LPG o atmosferickom tlaku, takže podtlakom si cez mixer ťahá sám plynný LPG a zmiešava ho so vzduchom, a to v akom pomere (LPG/vzuch) si to natiahne sa nastavuje škrtiacim ventilom.
pri chode na LPG je karbec prekážkou.... stačila by iba klapka s dorazom na voľnobeh...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.3.07, 13:54
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Všichni řeší spotřebu okolo 10 litrů, já řžeším okolo 20 litrů.


19.3.07, 14:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek Re: LPG moc žere
škoda 105 na 120 píše:
Zdravim zase problém...

když jsem měl dole tu hlavu zavřel jsem u lpg všechno co se dalo. teď mi to moc žere. 30 litru na cca 190 km. předtím cca 270km. dá se to nějak seřídít?


A na benzín vše OK?
Pokud ano, tak je to jak píše michalkatka. Pohrát si s nastavením bohatosti LPG, tedy škrtit dokud to obstojně pojede,ale ne zas moc aby jsi na to pak nešlapal a auto ne a ne zrychlit...Ale jestli to má spotřebu kolem dvaceti, tak se spíš divim, že to jede.Minimálně bych si myslel, že se bude dusit.


19.3.07, 14:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A nemůže být třeba špatná (prasklá) některá membrána? Jak dlouho tam jsou?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.3.07, 15:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
TY TAM BUDOU DESET LET....Já mám spíš podezření na falešný vzduch nebo mi to prostě někde utiká....dotahnu dneska hadice a bude....


19.3.07, 16:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
škoda 105 na 120 píše:
TY TAM BUDOU DESET LET....Já mám spíš podezření na falešný vzduch nebo mi to prostě někde utiká....dotahnu dneska hadice a bude....
no vidíš , mění se po ujetí cca 50 000km anebo 3, max. 5 let co vím já .... vyměň a pak uvidíš ...


19.3.07, 17:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz