|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
105L špatně chytá při teplém motoru
Autor |
Zpráva |
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
105L špatně chytá při teplém motoru
Zdravím chci se zeptat čím to že když mám zahřátý motor tak nechce naskočit. Jenom to točí a nic až když přidám plyn tak to chytne!! Ale je to doba!!! Díky
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
7.5.10, 19:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Zkus se kouknout na predstih , popripade jestli nemas moc vysokou hladinu paliva v karbu a neuchlastava se to .
|
7.5.10, 19:23 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Tak předstih by měl být v poho...byl nedávno seštelovaný... Že by ta hladina?
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
7.5.10, 19:26 |
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Mne to delavalo taky na 120 motoru , tak jsem to resil tak , ze jsem naladil predstih a otrh . A potom jsem myslim , trosku ubral na hladine , protoze jsem ji mel moc vysokou . Od te doby mi motor startoval teplej jen jsem drcl starterem .
|
7.5.10, 19:33 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
nevím ale jak to udělat nikdy sem to nedělal...to stačí když trošku přihnu ten plovák v karbu? Abych to nějak nedodělal a pak to nepojede vůbec!!
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
7.5.10, 19:42 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
U 105ky urcite bohatost volnobehu. Trpi na to.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
7.5.10, 19:43 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Pokud si to nikdy nedělal tak nic nedělej dokud nebudeš vědět jak...Věř svýmu svědomí a nedělej neuvážený kroky karburátor v autě není karburátor na fichtlu,kde si můžeš cosi kamsi jaksi
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
7.5.10, 19:47 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
No asi bude lepší když to dám do nějaké te opravny!!! Není to nijak zvášť těžká oprava ne?
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
7.5.10, 19:59 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Presne, ako píše Viky - najprv prever nastavenie bohatosti - opatrne zaskrutkuj skrutku voľnobehu nadotaz, ale počítaj pritom otáčky (aby si to vedel potom pootočiť naspäť)...daj vedieť, koľko otáčok si mal...lebo hladina sa sama od seba len tak nerozladí, skôr môže byť netesný prívodný ventil vo víku karbecu...
A tiež potom ten predstih - si si istý, že je nastavený dobre? Ako bol nastavovaný?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.5.10, 20:04 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Správná hladina je základ, ale tohle může způsobovat i špatně nastavený volnoběh, pokud je směs příliš sytá, tak se teplému motoru nechce startovat. Mi taktéž stodváca chytá na drc díky relativně chudé směsi.
Do opravny raději ne...
Zkus si přiškrtit sytost směsi sám, najdi na karbu šroub sytosti směsi, otoč s ním při běžícím motoru o půlotáčky ve směru hodinových ručiček, pokud se nezmění běh motoru (nezmění se otáčky, nezačnou otáčky kolísat), nech to tak a vyzkoušej to. Pokud by to bylo horší, jednoduše šroub otočíš o tu půlotáčku zpět.
|
7.5.10, 20:05 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
no já mám karbec komplet vyčištěný mám i nové víko a před týdnem sem byl na technické a emisích. Tam to pošteloval a šlape to dobře otáčky drží dobře a startuje to na poprvé když je studený motor...jenom jak je zahřátý tak to dělá no.
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
7.5.10, 20:14 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No tak predsa len prever nastavenie bohatosti...a tiež predstih
Inak, netesný prívodný ventil sa nemusí na emisnej prejaviť....
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.5.10, 20:16 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Tak tu bohatost (ten malý šroub) co s ním mám přidat nebo ubrat? Přívodní ventil je ok nedávno sem ho kontroloval! A předstih ten mi dělali tak před půl rokem v servisu ale nevím kolik tam nastavil.
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
7.5.10, 20:26 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Tak sem zkusil ubrat té bohatosti, ale začlo to chcípat tak sem to dal zpět. A přidal sem 1 otáčku volnoběhu a zatím to šlape!!! Jinak díky všem za rady!!
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
8.5.10, 10:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|