Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Favo 136L, akcelerace za 15s (0-100) a špatné tlaky motoru ? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Tady máš screen z knížky Diagnostika spalovacích motorů...

Obrázek

Ale tohle je jen obecně... Tady si stáhni knížku "Jak na to" http://skodafavorit.cz/soubory/favorit_JakNaTo.pdf a máš tam kompletní návod i s postupem a hodnotami pro Favo.

Mimochodem proč se ptáš jestli se MK16 dá koupit a jestli je od Kovo Brno když jsem ti to psal :?: :lol: Jasně že dá jinak bych to asi nepsal. Já ho kupoval před rokem a půl za 280 Kč v mototechně. Viděl jsem ho tam i měsíc zpátky, ale na cenu jestli je stejná jsem se nedíval.

A mimochodem přímo u Kovo Brno je k mání za cenu 214 Kč i s DPH :)

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.5.10, 19:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
15 minut chladnuti je malo, akorat si skurvis ten gumovej kuzel..po pul hodce je mereni tak akorat..taky musis vysroubovat vzduchovy filtr, protoze podle filtru sajes vzduch, ze.. zmeris tlaky a pokud budou vsechny nad 8, tak je to jeste dobry..pokud bude jeden horsi, nalij do nej olej a mereni opakuj..pokud se to zlepsi, jsou v haji krouzky, pokud porad naprd, je to hlavou..tohle mereni delej se serizenymi ventily..pokud nemas serizeny ventily, muze Ti to ukazat i treba pod 5..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


9.5.10, 20:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Kachnis: Vždyť to má všechno napsaný v tý knížce z odkazu co jsem tady dal... :roll: Nech ho ať taky projeví trochu vlastní iniciativu. Imho záleží taky na okolní teplotě při jaké se měří... V letě nechat vychladnout dýl a v zimě míň. Ale motor by měl mít určitě aspoň tak 50-60°C.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.5.10, 20:49
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no ja mu jen radil ze svych zkusenosti, nejsem zacatecnik, tak sem mu chtel pomoct :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


9.5.10, 21:39
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Kachnis: Však jasný já to chápu... :wink: Já jen aby se taky zapojil a zkusil hledat informace taky sám.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.5.10, 22:21
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
vstoupím do diskuze ....

když sem měřil já tlaky tak sem je měřil na studeném motoru i když sem veděl že musí být zahřátý na provozní teplotu, rozdíly v tlacích skoro nebyli 1-2 a 4 válec měl kompresi 12.5 baru a 3. válec měl 13 atmosfér takže se zahřátým motorem by mohl mít teoreticky ještě větší nebo ne?


10.5.10, 04:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kaď sa naštvem budem mať zrýchlenie na 100 za 3 sek, najťažšie sa mi bude hľadať skala s ktorej to zhodím... :oops:

najväčšie zrýchlenie na 100 má aj tak svokra keď sa postaví na váhu to je za menej ako 1sek :lol: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.5.10, 07:50
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Michalkatka: tak to bylo husté :D :D :D

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.5.10, 17:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz