Autor |
Zpráva |
mrkev
Příspěvky: 7
|
Nedrzi benzin
Na Skodovce 120 mi treba i za 5 hodin spadne benzin tak, ze musim pred startovanim rucne napumpovat. Driv drzela benzin klidne tyden bez problemu. Vymenil jsem palivove cerpadlo, ale nepomohlo to. Nevite cim by to mohlo byt?
|
12.5.10, 14:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Jedno vím určitě....nápravami to nebude...proč to dáváš do téhle sekce?
Palivové čerpadlo jsi měnil jako celek? Za nové nebo za starší? Tuším, že tam můžou být špatné ventilky. Taky bych pořádně zkontroloval, jestli není porušená hadice od čerpadla do karburátoru.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.5.10, 14:16 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Třeba myslel, že nápravy, jakože to potřebuje napravit...
Jinak mě ještě napadá, zda je funkční přivzdušnění nádrže, zda je v pořádku vedení paliva a zda není nějaká netěsnost přímo na karburátoru nebo pumpě.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
12.5.10, 14:18 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Čerpadlo který jsi při výměně dával bylo nový? Originál nebo replika (čína/turecko)? Co hadičky... jak ty jsou na tom?
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
12.5.10, 14:32 |
|
|
mrkev
Příspěvky: 7
|
Já jsem to dal do sekce nápravy? Tak sem kokot, protože jsem to chtěl dát sem.
Čerpadlo jsem měnil jako celek za originalni škodovácky, fungl nový. Hadice se zdají být neporušené(aspoň v tom smyslu, že nejsou mokré od benzinu). Netěsnost na čerpadle nebude, na karburátoru to je možný(zkontroluju). Ale to přivzdušnění nádrže mi musíte poradit kde hledat
|
12.5.10, 14:45 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Aké privzdušňovanie nádrže ???
Nie-nie, skús iba urobiť to, že odmontuješ opatrne hadičku od karburátora a začneš čerpať páčkou...ak nepôjde ihnaď benzín, znamená to, že spadol pod pumpu a je jednoznačne problém v pumpe...ak pôjde benzín ihneď, tak je iba odparený z karbu a s tým neviem čo...v karbe je odvzdušňovací ventil plavákovej komor, ale ak sa nemýlim, tak s vypnutým motorom je tak otvorený...
A ak je to v pumpe, tak je možno iba špinavý ventilček vo víku pumpy...
Ps - oprav si nadpis
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.5.10, 19:55 |
|
|
mrkev
Příspěvky: 7
|
Jaké přivzdušnění nádrže? Nevím, poradil mi to Nepér, tak snad ví o čem mluví;-)
Jak jsem psal. Čerpadlo je nové. Originální Škodovácké a nepomohlo to, takže v tom problém neni na 100%.
PS. Co je na nadpise špatně?
|
12.5.10, 22:45 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Myslíš, že nádrž má jen dvě díry? Jednu k hrdlu a hadičku k čerpadlu?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
12.5.10, 23:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Neboj, veľmi dobre viem, že nádrž je privzdušnená/odvetraná, ale nechápem, aký by to malo vplyv na spadanie benzínu...
Mrkev - a skúsil si, čo som napísal??? Môžeš mať aj new čerpadlo, keď sa ti do ventilčeka dostane nečistota a nepriviera
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.5.10, 08:44 |
|
|
mrkev
Příspěvky: 7
|
Zkusil jsem to a v hadici benzin nebyl. Až k pumpě to bylo prázdný. Zkusil jsem vyměni hadici od čerpadla ke karburátoru a uvidíme
|
15.5.10, 12:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Potom je problém v pumpe, alebo v hadici, to je jasné...a akú to máš pumpu? Ak klasickú, s páčkou a ventilčekmi, tak bude niečo s ventilčekmi...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.5.10, 12:10 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
To odvzdusnenie skontrolujes tak ze po dlhsej jazde pomaly otvoris viko nadrze a ak zacujes jemne zasycanie , mas pripchate odvetravanie nadrze a vzniknuty podtlak taha benzin naspet do nadrze
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
16.5.10, 16:42 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Môže vyskúšať aj to, ale ak by bol veľký podtlak, tak auto nebude schopné ísť dlhšiu trasu (vyše cca 10 km), lebo by to vynechávalo...ale ak má dobré ventilčeky v pumpe, nemalo by podtlak vadiť...
ale, za skúšku nič nedá...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.5.10, 16:46 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
ked to moze za jazdy zadusit motor tak si myslim ze pri stojacom motore je ten podtlak dost velky nato aby vtiahol relativne male mnozstvo ( cca 0,5 deci ) benzinu co je v potrubi
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
16.5.10, 16:50 |
|
|
mrkev
Příspěvky: 7
|
Tak výměna hadiček nepomohla. Takže hadičkama ani pumpou to není. Ten potlak zkusím.
|
22.5.10, 22:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|