Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Motor Felicia Mpi do skodovky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
aha,no.. ale stym rozoberanim..a prehadzovanim toho vnutrajsku poradite niekto..


24.3.10, 00:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
pasuje to vsetko co sa tyka piestov, ojnic, vloziek. vyberes z jedneho motoru, das do druheho. jedine co treba je vymedzit presahy a pouzit saly ktore boli na starych ojniciach.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.3.10, 00:53
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
a treba nejake extra naradie,pripravky,stahovaky?alebo staci len gola..a bezne nararie,kluce.. inak aka je vyhodna cena za motor Mpi do 100 000 km rok 99..2000


24.3.10, 01:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vulkan píše:
a treba nejake extra naradie,pripravky,stahovaky?alebo staci len gola..a bezne nararie,kluce.. inak aka je vyhodna cena za motor Mpi do 100 000 km rok 99..2000


stačí ti na to lepšia gola, sťahováky ani nie, dielenská príručka a ak si si nie istý, možno aj momentový kľúč...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.3.10, 19:23
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Co se zde rozumí pojmem "osazení náhonu"? Já bych ty motory nekombinoval, ne pokud se nedělá total GO, jednou je to k sobě sedlý tak to nedráždit. Navíc novej blok (2000) taky neni k zahození :) Přemontuj to jako komplet, jen s nezbytnými úpravami (klika a ložisko, palivová pumpa), zbytek je zcela plug and play

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.3.10, 19:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ja by som to vnútro tiež neprehadzoval...iba ak by nebola iná možnosť

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.3.10, 20:01
Profil

Příspěvky: 14
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
Osadenie nahonu = { ta kluka a to lozisko} rozobrat cely motor.. Problem ale kde to spravit.. v mojom okoli.. a je tu na fore niekde vykres a popis tej upravy ,a ake lozisko tam ide


25.3.10, 13:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
lozisko
http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... art&id=368
alebo
http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... art&id=369

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


25.3.10, 13:44
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
Je porebne po uprave tej kluky na ine lozisko aj nejake vyvazenie,ci sa tam len nalisuje lozisko posklada a jazdi? :arrow:


25.3.10, 14:40
Profil

Příspěvky: 14
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
Staci do tej Mpi klukovky vytvorit otvor pre lozisko LOZISKO 6202 Z, CSN 024640..ziadna ina uprava..nejaka zmena tvaru ci skracovanie,zabrusovanie..len otvor pre lozisko ,vlisovat ho tam a JE TO.. :?:


29.3.10, 23:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
nezabudaj ze klukovka je poriadne tvrda ;) ale myslim ze potom uz netreba ziadnu upravu (jedine co som si neni isty je kompatibilita rozvodoveho kola). u toho otvoru hlavne bacha na to ze tam je myslim dost blizko olejovy kanal, ak ho trafis tak klukovka moze ist do kovosrotu

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


29.3.10, 23:44
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
myslis rozvod na nahot rozdelovaca? a ten kanalik je v urcitej hlbke ?


29.3.10, 23:56
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Ja by som to tiez len prehodil cele, blok aj s vnutrom.
Ked to raz rozoberes pojde to na 90 percent horsie. Ver mi, tiez som to rozoberal.
Staci aby si vybral von vlozky dal ich zase naspat a uz si to nemusi sadnut a moze to papat olej.
zlate pravidlo: Ked to funguje, nesahat na to :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


30.3.10, 02:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
Sak tak by som to chcel prehodit.. no ide o tu kluku..ako a co presne snou urobit aby to pasovalo,a spravne fungovalo..


30.3.10, 10:28
Profil
Tydýt

Příspěvky: 185
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Příspěvek 
je to síce mimo temu ale nechcem to tu zbytočne plniť...takže ked chceme dať fabkový motor do fava musíme davať FA zotvačník?alebo stačí len veniec?Feliciova hlava pasuje na fabkový blok presne,bez úprav?Klukovku na FA prevodovku treba upravovať?....dík

_________________
škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko


13.5.10, 19:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz