Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Studený motor po štarte zhasne 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek Studený motor po štarte zhasne
Nedávno som vymenil karburátor (zo ESDR na SEDR), lebo ten starý bol prasknutý a tiekol z neho benzín. Všetko zapojím nastavím ako treba a ide to.
Avšak keď som neskôr skúšal naštartovať úplne studený motor tak som zistil jednu nepríjemnú vec. Motor v pohode naštartuje otáčky pekných 2500 so sytičom, krásna reakcia na plyn, ale po cca 5 sekundách začnú otáčky rapídne padať až na nulu a reakcia plynu je buď žiadna alebo veľmi oneskorená. Teda musím to riešiť tak že cca minútu kým sa motor aspoň trochu nezohreje tak musím mať stlačený plyn.

A ešte som zaregistroval jednu zmenu, neviem či súvisi s tou prvou ale ak mám dostatočne zohriaty motor a dám sytič tak otáčky vyletia fakt moc vysoko, na takých 3500-4000. Je to normálne? Kde môže byť chyba?

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


14.5.10, 12:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
fuha, no ja by som v prvom rade preveril nastavenie bohatosti, predstihu, hladiny v karburatore, plavaku samotneho a tiez stav klapky sytica. ono pri teplom motore sa mi malokedy podari nakopnut to na sytic. to ze ti na studeno zdochne moze byt napr ze ti to neikde prisava (vymenil si papierove tesnenie pod karbecom ze?) takto to vypada ako keby to niekde prisavalo

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.5.10, 12:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
bphatost zmesi a vzduch som meiť skúšal ale to nijak nepomohlo. Teda neviem papierové tesnenie som nemenil, to tam myslím ostalo pôvodné

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


14.5.10, 12:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
tak sup do mototechny, kup aspon 4-5 to stoji dve koruny, a vymen vsetky co su pod karbecom, pertinaxom, plechom a neviem co vsetko tam este mas, ja som mal 3 tieto tesnenia.ako si dotiahol karburator? neprehnal si to a nezohla sa spodna priruba? ako mas chyteny filterbox? (dufam ze niecez ten srob - nicitel horneho vika?)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.5.10, 13:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A samotné víko sýtiča si vymenil? Myslím to, ktoré má na sebe páčku, do ktorej ide lanko sýtiča...

Bo to čo popisuješ, je vééééľmi čudné...akoby to niekde brutálne prisávalo vzduch...a po zohriatí ide motor OK?

PS - zlatý EDSR...

PS II - ako mohol byť karbec prasknutý? :shock:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.5.10, 16:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
ferrari píše:

po zohriati ide motor celkom v pohode teda az na ten sytič

no prasknutý bol ten cuplík na ktorý sa pripájala hadica z nádrže, ale bolo to nejak tak divne prasknuté že tá prasklina viedla cez polku karbu keď som to rozoberal

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


14.5.10, 18:27
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz