|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Studený motor po štarte zhasne
Autor |
Zpráva |
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
Studený motor po štarte zhasne
Nedávno som vymenil karburátor (zo ESDR na SEDR), lebo ten starý bol prasknutý a tiekol z neho benzín. Všetko zapojím nastavím ako treba a ide to.
Avšak keď som neskôr skúšal naštartovať úplne studený motor tak som zistil jednu nepríjemnú vec. Motor v pohode naštartuje otáčky pekných 2500 so sytičom, krásna reakcia na plyn, ale po cca 5 sekundách začnú otáčky rapídne padať až na nulu a reakcia plynu je buď žiadna alebo veľmi oneskorená. Teda musím to riešiť tak že cca minútu kým sa motor aspoň trochu nezohreje tak musím mať stlačený plyn.
A ešte som zaregistroval jednu zmenu, neviem či súvisi s tou prvou ale ak mám dostatočne zohriaty motor a dám sytič tak otáčky vyletia fakt moc vysoko, na takých 3500-4000. Je to normálne? Kde môže byť chyba?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
14.5.10, 12:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
fuha, no ja by som v prvom rade preveril nastavenie bohatosti, predstihu, hladiny v karburatore, plavaku samotneho a tiez stav klapky sytica. ono pri teplom motore sa mi malokedy podari nakopnut to na sytic. to ze ti na studeno zdochne moze byt napr ze ti to neikde prisava (vymenil si papierove tesnenie pod karbecom ze?) takto to vypada ako keby to niekde prisavalo
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.5.10, 12:50 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
bphatost zmesi a vzduch som meiť skúšal ale to nijak nepomohlo. Teda neviem papierové tesnenie som nemenil, to tam myslím ostalo pôvodné
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
14.5.10, 12:56 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
tak sup do mototechny, kup aspon 4-5 to stoji dve koruny, a vymen vsetky co su pod karbecom, pertinaxom, plechom a neviem co vsetko tam este mas, ja som mal 3 tieto tesnenia.ako si dotiahol karburator? neprehnal si to a nezohla sa spodna priruba? ako mas chyteny filterbox? (dufam ze niecez ten srob - nicitel horneho vika?)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.5.10, 13:13 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A samotné víko sýtiča si vymenil? Myslím to, ktoré má na sebe páčku, do ktorej ide lanko sýtiča...
Bo to čo popisuješ, je vééééľmi čudné...akoby to niekde brutálne prisávalo vzduch...a po zohriatí ide motor OK?
PS - zlatý EDSR...
PS II - ako mohol byť karbec prasknutý?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.5.10, 16:22 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
po zohriati ide motor celkom v pohode teda az na ten sytič
no prasknutý bol ten cuplík na ktorý sa pripájala hadica z nádrže, ale bolo to nejak tak divne prasknuté že tá prasklina viedla cez polku karbu keď som to rozoberal
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
14.5.10, 18:27 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|