Felicia - baterka, alternator, alebo co?
Autor |
Zpráva |
breta1
Příspěvky: 327
|
Tak je vadný alternátor.
|
14.5.10, 10:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak to bude nejspíše něco většího v altíku. Pokud je akumulátor skoro pořád vybitý a alternátor nedobíjí, tak je buď v háji akumulátor, nebo diody v altíku. Nebo možná ještě něco horšího. Po výměně regulátoru to jelo dobře a po asi týdnu to začalo dělat znovu? A to se divíte? Vymlátit aku úplně do mrtva a pak ho dobíjet altíkem na prudko obrovským proudem? Jak psali výše, je potřeba nabíjet klasickou nabíječkou na menší proud a až po zotavení trošku přidat. Není vůbec na škodu akumulátor nabíjet třeba i 2 nebo 3 dny v kuse na hodně malý proud. Máte v akumulátoru dost elektrolitu?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.5.10, 13:08 |
|
|
jancho25
Příspěvky: 8
|
baterku mám bezúdržbovú, ale počas toho týždňa to normálne nabíjalo, ešte teraz je tam zrejme dosť šťavy, lebo predtým sa auto správalo divne už po štarte, ale teraz ide pekne, zvládlo 20 km trasu, len svieti tá kontrolka a zase nedobíja
|
15.5.10, 22:39 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
a neni mozne ze ten alternator ted prebiji? kontrolka totiz nepozna stav nedobijeni/prebijeni
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
15.5.10, 23:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Opět bych změřil dobíjení. Nejdříve ale baterku s vypnutým motorem. Potom nastartovat a změřit. Mělo by to dobíjet asi 13,5- 14,2V plus mínus. Méně než těch 13,5V ale nedoporučuji, na ztráty při celodenním svícení apod. to je ještě tak akorát. Pokud není dobíjení alespoň na těch 13V, tak už bych se začal zajímat o altík. Pokud je přes asi 14,5V, tak to přebíjí a hrozí odchod ŘJ. Ta prý zmákne maximálně 15V. Možná by bylo lepší dát altík na repas do specializované firmy, která se tím zabývá. Podle mne bude něco s diodami, asi ty malé pomocné.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.5.10, 09:56 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
varok píše: Pokud je přes asi 14,5V, tak to přebíjí a hrozí odchod ŘJ. Ta prý zmákne maximálně 15V.
Jen poznámka z praxe, cca 18V Simons 2P přežije.
|
16.5.10, 10:10 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
potvrzuju, 17,5 V ten podělanej nechutnej de..lní simos přežil, ale stejně bych ho nejradši roztřískal kladivem....
|
17.5.10, 20:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|