Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 11:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Felicia - baterka, alternator, alebo co? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 327
Příspěvek 
Tak je vadný alternátor.


14.5.10, 10:36
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak to bude nejspíše něco většího v altíku. Pokud je akumulátor skoro pořád vybitý a alternátor nedobíjí, tak je buď v háji akumulátor, nebo diody v altíku. Nebo možná ještě něco horšího. Po výměně regulátoru to jelo dobře a po asi týdnu to začalo dělat znovu? A to se divíte? Vymlátit aku úplně do mrtva a pak ho dobíjet altíkem na prudko obrovským proudem? Jak psali výše, je potřeba nabíjet klasickou nabíječkou na menší proud a až po zotavení trošku přidat. Není vůbec na škodu akumulátor nabíjet třeba i 2 nebo 3 dny v kuse na hodně malý proud. Máte v akumulátoru dost elektrolitu?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.5.10, 13:08
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
baterku mám bezúdržbovú, ale počas toho týždňa to normálne nabíjalo, ešte teraz je tam zrejme dosť šťavy, lebo predtým sa auto správalo divne už po štarte, ale teraz ide pekne, zvládlo 20 km trasu, len svieti tá kontrolka a zase nedobíja


15.5.10, 22:39
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
a neni mozne ze ten alternator ted prebiji? kontrolka totiz nepozna stav nedobijeni/prebijeni

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


15.5.10, 23:36
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Opět bych změřil dobíjení. Nejdříve ale baterku s vypnutým motorem. Potom nastartovat a změřit. Mělo by to dobíjet asi 13,5- 14,2V plus mínus. Méně než těch 13,5V ale nedoporučuji, na ztráty při celodenním svícení apod. to je ještě tak akorát. Pokud není dobíjení alespoň na těch 13V, tak už bych se začal zajímat o altík. Pokud je přes asi 14,5V, tak to přebíjí a hrozí odchod ŘJ. Ta prý zmákne maximálně 15V. Možná by bylo lepší dát altík na repas do specializované firmy, která se tím zabývá. Podle mne bude něco s diodami, asi ty malé pomocné.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.5.10, 09:56
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
varok píše:
Pokud je přes asi 14,5V, tak to přebíjí a hrozí odchod ŘJ. Ta prý zmákne maximálně 15V.

Jen poznámka z praxe, cca 18V Simons 2P přežije.


16.5.10, 10:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 241
Příspěvek 
potvrzuju, 17,5 V ten podělanej nechutnej de..lní simos přežil, ale stejně bych ho nejradši roztřískal kladivem....


17.5.10, 20:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz