Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 08:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Přehřívání 
Autor Zpráva
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Já si taky původně myslel, že je to olej, ale pak - abych zbytečně neplašil, že je něco s hlavou - jsem přešel k názoru o úsadách.... zjevně to teda bude to horší...
no hlava pude dolu v úterý, tak budu informovat

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


18.3.07, 20:34
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale to hňedé blátičko taky mohly být jen nějaké svinstva, ne? Přinejmenším minulé Jaro se to Rapidovi objevilo v expanzce taky,ale po výměně fridexu se tam přestalo dělat..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


19.3.07, 14:53
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Tak je, drazí kolegové škodovkáři jasno. Můj motor 742.13 umřel. Už se s ním nesvezu...
Po povolení hlavy bylo zajímavé už to, že nad prvním válcem zůstala "přilepená" jak má být, ale na úrovni válce třetího a čtvrtého se snad o 0,5 cm zvedla. Podle Kachnise je dokonce u výfukového ventilu druhého válce prasklá.
Ovšem to není všechno - někdo zjevně dělal před časem jakousi GO, ovšem v nic moc kvalitě. Takže vložky 1. a 4. válce jsou v rovině s blokem, 2. a 3. válec má vložky utopené. A aby toho nebylo málo, píst třetího válce se jaksi "drolí", prostě má zeshora vykousané zuby, odpovídající nerovnostem ve válci, bylo tam plno jakýchsi hoblin....
Že je dost brutálně zkroucená hlava i blok je už jenom drobný detail...

Takže děkuju za spolupráci a rady, ale s tímhle motorem už moc kilometrů nenajedu... :cry: :cry: :cry: :cry:

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


20.3.07, 17:44
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tak kdyz uz budes davat novy motor, dej si favo 136 a mas klid :) a este se ti vylepci jizdni vlastnosti :) :wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.3.07, 17:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4062

120 si nekupuj, predpokladam ze mas rozvodovku 3,9 dyk to tenhle motor neutahne ... :?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.3.07, 17:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Matthes píše:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4062

120 si nekupuj, predpokladam ze mas rozvodovku 3,9 dyk to tenhle motor neutahne ... :?


Nj, ale do toho Favorita se mi moc nechce a na 130 jsou zase dost drahý díly. Pak se zase něco pos... a dopadne to jak teď... GO dělat nehodlám...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


20.3.07, 17:56
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Hans to tě teda lituju - upřímně. To sem já tedy tehdá dopadl podstatně lépe, když se to jenom v mém případě "jenom" vyčistilo a udělala se menší GO.

A rovnou koukám, že už naháníš novej motooooooooor :D Osobně také doporučuji na "delší" převodovku stejný popř. silnější motor, páč ta 120 to fakt moc nepobírá - už sem s nečim podobnim také jel. Jojo tedy bych to viděl bud na 130 nebo lepší respektive Fávo. Motorů z Fáva bych se nebál už vůbec - co se týče kvality, spolehlivosti, životnosti, spotřeby benzínu i oleje tak jsou bezkonkurenční. Tim nemyslim motory Škoda resp. VW po roce 1994, aby bylo jasno. :lol: Ty už jsou zase někde jinde. Navíc, když už bude motor venku, tak bych ho krapet upravil jesi budeš mít čas a penízky.

Hodně štěstí...

S pozdravem Martin 007.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


20.3.07, 18:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Tak ono by to tu GO určitě sneslo, ale nechci se mi do toho z finančních důvodů....
Vim, že 120 motor nebude nic extra, ale účel to snad splní, i když to nebude žádný žihadlo. Bude to taková EKO kombinace, slabej motor a dlouhý kvalty....
Nebo ta možnost toho Fáva, ale pořád mam nějak podvědomě blíž k motoru 742. A hlavně je třeba si přiznat, že mi jde i o finanční náročnost - potřebuju jezdit z bodu A do bodu B, a to co nejlevnějc... 130 je skvělej motor, ale bohužel už se mu asi se mnou jezdit nechce...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


20.3.07, 18:29
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jo tak to pak jo. Koukám, že škodovácká duše pracuje :lol: :lol: :lol: Tak to má být, jezdit zuby - nehty, dokud etě můžeme.

Zatim zdar.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


20.3.07, 18:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
kdyby nebyl poohejbanej i ten blok, snad by se s tim neco delat dalo, jenomze by se musel zarovnavat blok a k tomu by se umerne musely zkracovat i vlozky valcu, coz sou dalsi penize navic...taky bych volil 781.136 ..135ku ne.. ta hlava byla zkrizena uplne brutalnim zpusobem...kdyz sem sundaval hlavu svoji ktera byla prskla na 2 mistech tak nebyla ani z poloviny tak naohybana jako ta Hansovovo...no sou veci mezi nebem a zemi..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


20.3.07, 19:13
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já bych šel legální cestou do 742,136 ze stotřicítky to de lehce

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


20.3.07, 19:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Stotřicítku se nevyplatí opravovat, nevim jak teď ale donedávna stála hlava 6000

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.3.07, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
742,136 se těžko shání. Ten motor z favorita je celkem problém zapsat do TP. Párkrát jsem četl o lidech, kterým se to podařilo, ale mnohem víc je těch, kterým se to nepovedlo. Je kolem toho strašnýho běhání po úřednících a záleží jak se zrovna úředníček vyspí. Škodovka to nedoporučuje.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


20.3.07, 21:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
doporucovat nemusi, oni tomu totiz nerozumi :) vymenis vanu, saci kos a je po nedoporuceni...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


20.3.07, 21:20
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No to mě právě zajímá - co se musí přehodit na Fávo motoru když ho chci narvat do úžárny 120 ??? Tedy mimo kolen, pumpy atd...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


20.3.07, 21:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz