gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Však jsem čučel po každé škodovce. Tak do Svrčinovce se mi opravdu nechtělo. To už bylo trochu z ruky.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.5.10, 21:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
já měl cestu na Bumbálku, tak jsem to vzal přes Slovensko
|
8.5.10, 23:05 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.5.10, 15:56 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Ty leštěnkáři...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
10.5.10, 17:44 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
možná bych taky moh na feldu vytáhnotu nějakej vosk nebo leštěnku...ještě sem to nikdy nedělal
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.5.10, 20:51 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Tak to udělej, stojí to zato. Ale pokud vím, máš dva roky (nebo kolik) starý lak ne? Tam by to trochu postrádalo smysl. Akorát ten vosk...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.5.10, 21:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
gokralik píše: Ale pokud vím, máš dva roky (nebo kolik) starý lak ne?
jo, levej přední blatník a oba zadní...lak mám starej a do teĎ jsem to myl jen šamponem na auta a jednou sem to vzal nějakou leštěnkou, co vytáh táta...než sem našel vhodnej hadr, kterym se to dělalo tak nějak dobře a lesklo se to, tak sem ti zmatněl celý auto a nasral sem se...
ten vosk je jen na lesk, nebo i ochrana laku před mechanickým poškozením?...
přemejšlel sem tempo, jenže to je pak neštěstí, kdybych to musel po nějak karambolu stříkat a s mojí extrakorozní kastlí to je blbost, když každou chvilku někde něco zatírám a opravuju
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.5.10, 22:05 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Vosk je na lesk i jako ochrana... po vosku zteče voda do pryč... nebo teda nechá velké kapky vody na vodorovných plochách. Taky je pak karoserie krásně hladká a nečistoty na ní moc nedrží... prý to snižuje i spotřebu, protože vzduch lépe protéká kolem hladkého.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.5.10, 22:26 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Tak už jsem možná přišel na řešení mého problémů. Chci se ale ujistit v pár věcech. Takže když jsem přes zimu jezdil na benzín, auto se chovalo takto:
Studené starty paráda, teplé starty hned po vypnutí a cca do 20 minut jedna radost. Teplé starty po hodině, dvou stání nemožné. Startér točil a točil a až po 5-10s při plném plynu zvolna naskočil. "Teplé" starty po pár hodinách stání v pořádku. V karburátoru jsem vyměnil obohacovač a vše pročistil a promazal. Závada však zůstala stejná.
LPG: Studené starty na červené tlačítko podobné benzínu, teplé starty při okamžitém vypnutí motoru na škubnutí startérem, teplé starty tak do půl hodiny na červené tlačítko v pořádku. Teplé starty po hodině, dvou stání na červené tlačítko strašné. Auto sice naskočí hned, ale hned chcípne. Musím ho držet pod plynem. Po chvilce už udrží volnoběh, ale tak na 400-500ot. Čím je motor teplejší, otáčky jsou vyšší, až zůstanou na 800. Po delší době stání samozřejmě na tlačítko a většinou v pohodě.
No a napadlo mě to, že mám asi v řiti sytič. Když jsem jej sice zkoušel, tak držel na 2. nejvyšší stupeň pěkně 2300 ot. Ale podle mě se nechová, jak by měl. Po té hodině stání by měla určitě přívěra trochu přivřít (?) a ozubená vačka skočit na první zub. Tohle asi u mě nedělá, proto je u mě nemožné startovat po hodině stání. Pokud motor více zchladne, už asi tento proces nastane, protože pak už je to OK. Co s tím? Sehnat celý mechanizmus vzduchové přívěry nový nebo se dá nějak nastavit pootáčením tělesa?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.5.10, 19:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
v tomto je každé karbecové auto originál, obzvlášť ak je na LPG...
ja mám to štastie že to štartuje stále dobre, teplý na brnk, vlažný na brrnk, a studený na brrrnk... ( to je na LPG, na Benzín už ani neviem, studený chytal vždy dobre, zohriaty som už dlho neskúšal )
príveru mám nastavenú tak že ak mi cca ručička vlezie do bileleho tak skočí dole s prvého stupňa tej vačky a preberá to voľnobežný systém, ešte mám oproti sérii trocha zdvihnuté otáčky pre doraz tej stupňovitej vačky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.5.10, 21:07 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
No dobře, a jak to nastavím? Otáčením celého tělesa bimetalu?
A dneska jsem totálně nasraný. V autě mám bazén a když jsem jel domů, nějaký kokot mě osprchoval i s šutrama a na čelním okně jsou zase díry.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.5.10, 13:04 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
áno, ide to pootočením celého telesa...
vodu v aute mám aj ja, všimol som si že to zateká aj cez ZL dvere....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.5.10, 13:07 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Nacpal jsem za těsnění oken rezistin po vzoru Miloše a snad tam přestane téct. Vepředu to bylo ještě docela OK, vzadu tam dost teklo, to nebudu lhát. Ale ve spodní části toho těsnění jsem nikdy rezistin nedával, aby mohla voda kdyžtak odtékat...to je OK ne? Jinak vysušuju zbytek auta v garáži, ale za chvíli ho zase vytáhnu na déšť...uvidíme, jak se to osvědčí.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.5.10, 17:05 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
No to jsem si zase pomohl. Do auta sice vůbec neteče, ale těsnění mi hloupě odstává... a to i u čelního okna, kde úplně krásně přiléhalo... ještě jsem to zkusil tím rezistinem zalepit a izolačkou pojistit, než to trochu zaschne, ale podle mě to nepomůže. Sakra, tak snad až bude čas vyhodím těsnění ven, vyčistím, naolejuju a bude klid... teď jsem akorát na sebe nasraný, že jsem se do toho vůbec pouštěl.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.5.10, 17:40 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Jak jsi tam ten rezistin dával? Já bych volil stříkačku, pak by nic odstávat nemělo...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
19.5.10, 18:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|