Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 1.11.24, 03:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Však jsem čučel po každé škodovce. :P Tak do Svrčinovce se mi opravdu nechtělo. :D To už bylo trochu z ruky.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.5.10, 21:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
já měl cestu na Bumbálku, tak jsem to vzal přes Slovensko 8)


8.5.10, 23:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Na to, že jsem karoserii rozleštil před měsícem to vypadá pořád dost dobře. :shock:

ObrázekObrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.5.10, 15:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Ty leštěnkáři... :roll: :lol:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


10.5.10, 17:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
možná bych taky moh na feldu vytáhnotu nějakej vosk nebo leštěnku...ještě sem to nikdy nedělal :oops:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.5.10, 20:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak to udělej, stojí to zato. :P Ale pokud vím, máš dva roky (nebo kolik) starý lak ne? Tam by to trochu postrádalo smysl. Akorát ten vosk...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.5.10, 21:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
gokralik píše:
Ale pokud vím, máš dva roky (nebo kolik) starý lak ne?


jo, levej přední blatník a oba zadní...lak mám starej a do teĎ jsem to myl jen šamponem na auta a jednou sem to vzal nějakou leštěnkou, co vytáh táta...než sem našel vhodnej hadr, kterym se to dělalo tak nějak dobře a lesklo se to, tak sem ti zmatněl celý auto a nasral sem se... :evil:

ten vosk je jen na lesk, nebo i ochrana laku před mechanickým poškozením?...

přemejšlel sem tempo, jenže to je pak neštěstí, kdybych to musel po nějak karambolu stříkat a s mojí extrakorozní kastlí to je blbost, když každou chvilku někde něco zatírám a opravuju :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.5.10, 22:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Vosk je na lesk i jako ochrana... po vosku zteče voda do pryč... nebo teda nechá velké kapky vody na vodorovných plochách. Taky je pak karoserie krásně hladká a nečistoty na ní moc nedrží... prý to snižuje i spotřebu, protože vzduch lépe protéká kolem hladkého. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.5.10, 22:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak už jsem možná přišel na řešení mého problémů. Chci se ale ujistit v pár věcech. Takže když jsem přes zimu jezdil na benzín, auto se chovalo takto:

Studené starty paráda, teplé starty hned po vypnutí a cca do 20 minut jedna radost. Teplé starty po hodině, dvou stání nemožné. Startér točil a točil a až po 5-10s při plném plynu zvolna naskočil. "Teplé" starty po pár hodinách stání v pořádku. V karburátoru jsem vyměnil obohacovač a vše pročistil a promazal. Závada však zůstala stejná.

LPG: Studené starty na červené tlačítko podobné benzínu, teplé starty při okamžitém vypnutí motoru na škubnutí startérem, teplé starty tak do půl hodiny na červené tlačítko v pořádku. Teplé starty po hodině, dvou stání na červené tlačítko strašné. Auto sice naskočí hned, ale hned chcípne. Musím ho držet pod plynem. Po chvilce už udrží volnoběh, ale tak na 400-500ot. Čím je motor teplejší, otáčky jsou vyšší, až zůstanou na 800. Po delší době stání samozřejmě na tlačítko a většinou v pohodě.

No a napadlo mě to, že mám asi v řiti sytič. Když jsem jej sice zkoušel, tak držel na 2. nejvyšší stupeň pěkně 2300 ot. Ale podle mě se nechová, jak by měl. Po té hodině stání by měla určitě přívěra trochu přivřít (?) a ozubená vačka skočit na první zub. Tohle asi u mě nedělá, proto je u mě nemožné startovat po hodině stání. Pokud motor více zchladne, už asi tento proces nastane, protože pak už je to OK. Co s tím? Sehnat celý mechanizmus vzduchové přívěry nový nebo se dá nějak nastavit pootáčením tělesa?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


14.5.10, 19:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
v tomto je každé karbecové auto originál, obzvlášť ak je na LPG...

ja mám to štastie že to štartuje stále dobre, teplý na brnk, vlažný na brrnk, a studený na brrrnk... ( to je na LPG, na Benzín už ani neviem, studený chytal vždy dobre, zohriaty som už dlho neskúšal )

príveru mám nastavenú tak že ak mi cca ručička vlezie do bileleho tak skočí dole s prvého stupňa tej vačky a preberá to voľnobežný systém, ešte mám oproti sérii trocha zdvihnuté otáčky pre doraz tej stupňovitej vačky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.5.10, 21:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No dobře, a jak to nastavím? Otáčením celého tělesa bimetalu?

A dneska jsem totálně nasraný. V autě mám bazén a když jsem jel domů, nějaký kokot mě osprchoval i s šutrama a na čelním okně jsou zase díry. :evil:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.5.10, 13:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
áno, ide to pootočením celého telesa...

vodu v aute mám aj ja, všimol som si že to zateká aj cez ZL dvere....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.5.10, 13:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nacpal jsem za těsnění oken rezistin po vzoru Miloše a snad tam přestane téct. Vepředu to bylo ještě docela OK, vzadu tam dost teklo, to nebudu lhát. Ale ve spodní části toho těsnění jsem nikdy rezistin nedával, aby mohla voda kdyžtak odtékat...to je OK ne? Jinak vysušuju zbytek auta v garáži, ale za chvíli ho zase vytáhnu na déšť...uvidíme, jak se to osvědčí.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.5.10, 17:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No to jsem si zase pomohl. :) Do auta sice vůbec neteče, ale těsnění mi hloupě odstává... a to i u čelního okna, kde úplně krásně přiléhalo... ještě jsem to zkusil tím rezistinem zalepit a izolačkou pojistit, než to trochu zaschne, ale podle mě to nepomůže. :lol: Sakra, tak snad až bude čas vyhodím těsnění ven, vyčistím, naolejuju a bude klid... teď jsem akorát na sebe nasraný, že jsem se do toho vůbec pouštěl. :roll:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.5.10, 17:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Jak jsi tam ten rezistin dával? Já bych volil stříkačku, pak by nic odstávat nemělo...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


19.5.10, 18:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz