Autor |
Zpráva |
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
No, mě by třeba zajímalo, jestli se nějak liší třeba pracovní tlak oleje a výtlačný objem čerpadla u motorů s a bez hydroštelů...to je základní informace ze které je potřeba vyjít, protože jinak ať to uděláš sebekrkoloměji to nemusí vůbec fungovat...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.5.10, 01:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nezavrhujem to, ale ako viete moje projekty bývajú veľmi dlhodobé, takže to nezavrhujem, ale odkladám...
ale dík všetkým za info...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.5.10, 16:29 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
michalkatka píše: ...ale odkladám...
Jojo to ja taky delam a uz se k tomu nevratim Tedy odlozit natrvalo
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.5.10, 16:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pozri, aj klímu, aj nápravy a kopec iných som najprv teoreticky riešil niekľko rokov, potom cca 2 roky trvalo kým som to zrealizoval, takže by som to netvrdil že natrvalo, v štádiu riešenia ešte zopár nedotiahnutých vecí mám ( kutil s.r.o... )
musím zohnať nejaké info o rozdieloch blokov Fabka a Favo čo sa oilmanagmentu týka...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.5.10, 16:53 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Skonci to jinym blokem pokud to realizujes
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.5.10, 18:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: Skonci to jinym blokem pokud to realizujes
možno, ale rád by som sa tomu vyhol, zasa jazdím dennodene a chcem aby mi sedelo aspoň typové číslo, zatiaľ sedí aj výrobné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.5.10, 20:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
michalkatka píše: možno, ale rád by som sa tomu vyhol, zasa jazdím dennodene a chcem aby mi sedelo aspoň typové číslo, zatiaľ sedí aj výrobné...
Já bych to tak nehrotil, taky škodovku dráždím prakticky denno denně
Vrtat blok na olejový kanál bych zavrhnul, kousek to ujede a je konec. Raději opravdu celý motor 1.4 a někam vyrazit číslo, stejně máš v motoru tolik věcí že není motor jen tak vidět
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.5.10, 22:05 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
kdyžtak mám taky k mání blok s hydroštelama i čerpadlo olejoví a nějaký kraviny
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
20.5.10, 22:30 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
michal , preco neist do skvelej fabie ? dobre vies co dokaze a kolko vydrzi.....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
21.5.10, 12:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Gemini píše: michal , preco neist do skvelej fabie ? dobre vies co dokaze a kolko vydrzi.....
prečo by bola taká skvelá
netvrdím že väčší výkon by som neprijal, ale necítim potrebu prejsť s 1.3 na 1.4 myslím že v tejto konfigurácii čo mám je to dobré, a prínos o 0.1ccm nestojí za ten zásah a námahu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.5.10, 05:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Stojí Věř mi, že opravdu stojí I sériová 1.4 je znatelně lepší jak 1.3
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.5.10, 06:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Stojí Věř mi, že opravdu stojí
na 10tis
jazdil som aj Fabkou 1.4, je to dobre sprevodované, ale až taký rozdiel to nieje, otázne je ako by sa ten motor správal v ľahšom Fave, ale tá zdechlá 1.3LPG čo mám teraz v aute ma veľmi milo prekvapuje ( až na ten už asi podpálený ventil a deravý fýfuck )...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.5.10, 06:43 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
I kdyby na 5000km, rozdíl to prostě je (a pak, malá oprava a zas to jede )
Jsem rozhodně zastáncem 1.4, ať to stojí co chce
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.5.10, 06:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: I kdyby na 5000km, rozdíl to prostě je (a pak, malá oprava a zas to jede ) Jsem rozhodně zastáncem 1.4, ať to stojí co chce
ak by som išiel takto nelegálnou cestou tak určite by som chcel väčší objem... ( jednu dobu sa mi páčil engine 1.9 benzín Mirage s Peugeota do Fava by ten motor v pohode išiel, a to je neskutočná raketa )
ja nemám moc čas na také experimenty, potrebujem mať auto spoľahlivé...
bezpochyby je Fab1.4 lepší motor ako Fav1.3, ale prínos vzhľadom na rozsialhosť úprav mi príde malý...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.5.10, 07:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|