Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
To je prave ta otazka, jestli je hlava zkrivena od fouklyho tesneni, nebo tesneni foukne kvuli hlave.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
21.5.10, 12:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
john-the-roxor
Příspěvky: 521
|
mas garaz? rozprestri po garazi noviny, daj tam auto a pozoruj, kde a ci vobec budu noviny zacakane od vody. ak nie, tak potom riesit tesnenia pod hlavou
kazdopadne, pomenit spony na hadiciach je celkom ziaduce, hlavne tie pod autom su za tie roky vacsinou uhnite jak svina a drzia len silou vole a je len otazkou casu, kedy budes mat pod autom jazierko
|
21.5.10, 12:40 |
|
|
Josik
Příspěvky: 15 Bydliště: Moravskoslezský kraj, okres NJ
|
Tak, lidi, neni to takova hruza nakonec:) Byl to termostat, diky jehoz nefunkcnosti se vyvarila voda. Ta usazena spina na nadrzce je spise seslost vekem - tady jsem vas mozna dezinformoval. Ze by bylo neco s hlavou je vylouceno, ten motor ma na svuj vek dost maly najezd:)
No a to se zpateckou...zeptal jsem se na to a pry je to normalka. Ona totiz ta zpatecka nema synchron a tak se ji otacky pres 2k moc nelibi:) Budu to muset vymakat. Jinak diky za postrehy:)
|
21.5.10, 15:16 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Josik píše: Ze by bylo neco s hlavou je vylouceno, ten motor ma na svuj vek dost maly najezd:)
Idealisto
Pokud je těsnění původní, je rozpadlé na prach. Mazlava hmota v nadrzce je olej.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.5.10, 21:23 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Josiku,Josiku která pak zpátečka má synchron ???
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
21.5.10, 21:34 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Nechci nikomu vymlouvat jeho koníček a zálibu v měnění těsnění pod hlavou. Těsnění má životnost srovnatelnou s životností motoru. Pokud odejde, tak je až na vyjímky chyba někde jinde, než v něm. A to, že se rozpadne při demontáži je normální, pokud zůstává stažené mezi plochami svoji funkci si plní.
|
24.5.10, 16:22 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Tak to nevim v čem bych měl problém já, když mi lítá nebo zůstává na 90°C ručička teploty kapaliny a lehce se taky kapalina ztrácí. Odvzdušněno, kapalina měněná, spony nový, termostat nový, domek termostatu měněný. V budíku chyba není. Do těsnění pod hlavou se 22 let nelezlo.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
24.5.10, 16:46 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Vendo dělal si někdy těsnení pod hlavou,konkrétně na vozidle,o kterém pojednává převážně tento web?
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
24.5.10, 18:27 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
venda píše: Těsnění má životnost srovnatelnou s životností motoru.
A ja to rikam porad, tady na ty tocne, ze planovana zivotnost nasich motoru je veskrze davno v prd*li.
A je to marny, je to marny, je to marny.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.5.10, 18:48 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Dá se vyměnit čidlo teploty na bloku bez vypouštění kapaliny ? Nebo raději trošku upustit ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
29.6.10, 11:04 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
cidlo teploty je na hlave (u liatiny) takze ked si sikovny, moc ti neutecie, nad urovnou cidla je beztak uz len termostat a expanzka
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.6.10, 11:38 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Šlo to vyměnit pěkně. Vyteklo opravdu jen minimum vody. Právě sem si říkal, když je to tak nahoře, tolik to téci nemůže.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
29.6.10, 13:38 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Mám asi 2 měsíce novou chladicí kapalinu, bylo vše vypuštěno, propláchnuto. Dal jsem skoro 5l Fridexu a asi 4 litry vody, víc nebylo třeba. Dnes měřim bod tuhnutí a plovák mi ukazuje kravinu, že je kapalina do asi +10° . Prostě mimo stupnici. Zkoušim to několikrát pořád to samý. Tak zkusim změřit přímo Fridex ve flašce a ukáže to asi -25° . Měřák je to levnej krám Filson z Tesca, ale jak je možný že je to takový rozdíl ? Přeci směs nemohu mít špatnou.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
19.10.10, 16:33 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
kolik stojí taková kravina? Já abych věděl, kolik jsem ušetřil. Normálně odsaju fridex stříkačkou, švihnu s tím do mrazáku, a pokud to nezmrzne, tak je to dobrý...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
19.10.10, 16:40 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Je to hrozná kravina. Chtěl jsem to jen pro orientační měření, ale tohle to je síla. 40 Kč. S tim mrazákem ale dobrý nápad.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
19.10.10, 16:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|