|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
Autor |
Zpráva |
pkastanek
Příspěvky: 5
|
Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613.
|
21.3.07, 09:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Napiš PM (soukromou zprávu) uživateli Luboš
Ten má T 613
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
21.3.07, 10:21 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Není shodný se škodováckým SEDRem? Zvenku je a vevnitř má jiné trysky, ne?
_________________ Mazda 323, červená
|
21.3.07, 12:18 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Myslím, že ano - jiné trysky a difuzory...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
21.3.07, 12:20 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
neeee, vypada podobně, ale je ze tří "částí" - odlitků - víko, těleso a ještě taková "podkladová deska" - je vyšší¨, označení DDSR.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.3.07, 13:30 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
no tak hlavně komtroy jsou 23 -27
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
22.3.07, 15:55 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jestli se nepletu tak je sestavenej jako karbec ze žigula, má spodní těleso s klapkama, difuzory s plovákovou komorou a horní víko
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.3.07, 20:20 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
pkastanek píše: Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613.
podle roku výroby ddsr i sedr, ono je to jedno, prostě ze škodovky, říkali tomu eko hlavy a sedr že to mín žralo, a jestli chceš fotku mrkni do 120 miloš
|
22.3.07, 21:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
slovacek.milos píše: pkastanek píše: Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613. podle roku výroby ddsr i sedr, ono je to jedno, prostě ze škodovky, říkali tomu eko hlavy a sedr že to mín žralo, a jestli chceš fotku mrkni do 120 miloš
Inak, taký DDSR T613 na Favo motore, to by bola petelica...na 100%. Už mi stačil na 110LS rozdiel DDSR110LS versus EDSR120...100 a 1...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.3.07, 17:42 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
Re: Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
ferrari píše: slovacek.milos píše: pkastanek píše: Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613. podle roku výroby ddsr i sedr, ono je to jedno, prostě ze škodovky, říkali tomu eko hlavy a sedr že to mín žralo, a jestli chceš fotku mrkni do 120 miloš Inak, taký DDSR T613 na Favo motore, to by bola petelica...na 100%. Už mi stačil na 110LS rozdiel DDSR110LS versus EDSR120...100 a 1...
četl sem tvůj článek o karbecech, jakej bys doporučoval na favo 136 50kw? byl tam pierburg, kerej sem vyměnil za jikov (označení ti neřeknu ale je favoriťáckej)
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
23.3.07, 21:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
Belial píše: ferrari píše: slovacek.milos píše: pkastanek píše: Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613. podle roku výroby ddsr i sedr, ono je to jedno, prostě ze škodovky, říkali tomu eko hlavy a sedr že to mín žralo, a jestli chceš fotku mrkni do 120 miloš Inak, taký DDSR T613 na Favo motore, to by bola petelica...na 100%. Už mi stačil na 110LS rozdiel DDSR110LS versus EDSR120...100 a 1... četl sem tvůj článek o karbecech, jakej bys doporučoval na favo 136 50kw? byl tam pierburg, kerej sem vyměnil za jikov (označení ti neřeknu ale je favoriťáckej)
lekr
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.3.07, 08:17 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
Belial píše: ferrari píše: slovacek.milos píše: pkastanek píše: Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613. podle roku výroby ddsr i sedr, ono je to jedno, prostě ze škodovky, říkali tomu eko hlavy a sedr že to mín žralo, a jestli chceš fotku mrkni do 120 miloš Inak, taký DDSR T613 na Favo motore, to by bola petelica...na 100%. Už mi stačil na 110LS rozdiel DDSR110LS versus EDSR120...100 a 1... četl sem tvůj článek o karbecech, jakej bys doporučoval na favo 136 50kw? byl tam pierburg, kerej sem vyměnil za jikov (označení ti neřeknu ale je favoriťáckej)
Veru neviem, ja som zatiaľ najspokojnejší se EDSR120 LS...ale nie je to ono, skúsimorigo Favo. Mám ho, len musím vyriešiť sklon karbeca...
a aký bol rozdiel LEKR vs. jikov? Ja mám totiž Jikov...
ale veľmi rád by som odskúšal z T613...totiž ak na Š125 je najlepší SEDR130 (dif. 22/24) a EDSR 120 (dif 22/23), tak to nemôže byť dosť na Favo motor...tam musí byť prvá komora aspoň 23 a to presne splňuje ten z T613 (23/27)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.3.07, 15:41 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Re: Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
ferrari píše: Belial píše: ferrari píše: slovacek.milos píše: pkastanek píše: Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613. podle roku výroby ddsr i sedr, ono je to jedno, prostě ze škodovky, říkali tomu eko hlavy a sedr že to mín žralo, a jestli chceš fotku mrkni do 120 miloš Inak, taký DDSR T613 na Favo motore, to by bola petelica...na 100%. Už mi stačil na 110LS rozdiel DDSR110LS versus EDSR120...100 a 1... četl sem tvůj článek o karbecech, jakej bys doporučoval na favo 136 50kw? byl tam pierburg, kerej sem vyměnil za jikov (označení ti neřeknu ale je favoriťáckej) Veru neviem, ja som zatiaľ najspokojnejší se EDSR120 LS...ale nie je to ono, skúsimorigo Favo. Mám ho, len musím vyriešiť sklon karbeca... a aký bol rozdiel LEKR vs. jikov? Ja mám totiž Jikov... ale veľmi rád by som odskúšal z T613...totiž ak na Š125 je najlepší SEDR130 (dif. 22/24) a EDSR 120 (dif 22/23), tak to nemôže byť dosť na Favo motor...tam musí byť prvá komora aspoň 23 a to presne splňuje ten z T613 (23/27)
tak si zvětš průměr difuzoru z 22 na 23 na 130 karbu
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
24.3.07, 20:23 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
spartra píše: ferrari píše: Belial píše: ferrari píše: slovacek.milos píše: pkastanek píše: Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613. (23/27) tak si zvětš průměr difuzoru z 22 na 23 na 130 karbu
už som nad tým hútal, ale je to také jednoduché, akože vybrať ten vrch s rozprašovačom, prefrézovať difúzor na 23 a vrátiť ten krúžok s rozprašovačom späť? Nezapchám niečo?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.3.07, 13:57 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Re: Jak vypadá karburátor z Tatry 613 ?
ferrari píše: spartra píše: ferrari píše: Belial píše: ferrari píše: slovacek.milos píše: pkastanek píše: Prosím ať někdo pošle fotku jak vypadá karburátor Tatra 613. (23/27) tak si zvětš průměr difuzoru z 22 na 23 na 130 karbu už som nad tým hútal, ale je to také jednoduché, akože vybrať ten vrch s rozprašovačom, prefrézovať difúzor na 23 a vrátiť ten krúžok s rozprašovačom späť? Nezapchám niečo?
jo vyklepneš rozprašovač ne přes nic moc tvrdýho, je docela měkej,musíš rozebrat celej karb, kvůli hliníkovýmu prachu, měl by jsi zachovat původní tvar difuzoru, neměla by tam bejt velká rovná plocha, já to mám 23-26, můžeš odstranit výztuhy rozprašovačů
když to nechceš dělat sám: http://www.skoda136gl.szm.sk/karb.html
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
25.3.07, 19:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|