Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 21:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 teče olej 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek teče olej
U Formana mi furt teče olej. Už jsem dal nový těsnění všude(vana, benzínová pumpa,...) a furt teče!!! Problém je, že dost dobře nevím, kde. Utřu to, je to vpořadku a za několik dni kouknu pod auto a zase je to zasrany od oleja. Možná prolíná i převodovka. Měsíčně tam dolívám litr oleje(motorovýho). Svičky jsou bílé jak slovo boží, takže motor olej nežere, ale teče:( Co mám dělat? Neexistuje na to nějakej připravek do oleje? Asi ne, pač by to zasralo i filtr... Prosím, pomožte mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.3.07, 21:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
a kde ti to teče? nemáš volný víko na zdvihátka nad benzinovou pumpu? A nemáš taky třeba v prrrrrr.... gufero na klice?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.3.07, 21:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Kristensen píše:
a kde ti to teče? nemáš volný víko na zdvihátka nad benzinovou pumpu? A nemáš taky třeba v prrrrrr.... gufero na klice?


Víko na zdvihátka dostalo nový těsnění, jen co jsme ho koupili. Taky jsem na něj měl podezření, tak jsem ho ještě dotahl, ale spodek motoru je furt od oleja:(

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.3.07, 21:30
Profil ICQ

Příspěvky: 8
Příspěvek ..
pokud to mas jak pojizdnou olejničku bylo by dobré to trosku ocistit ... nekdy je to peklo zjistit, ale wapka to jistí ... pak uz v klidu zjistis kama tece


22.3.07, 21:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Kristensen píše:
a kde ti to teče? nemáš volný víko na zdvihátka nad benzinovou pumpu? A nemáš taky třeba v prrrrrr.... gufero na klice?


Gufero? To je fakt možny, že by to mohlo být, protože ani nevím, kde je. Vana neteče na 100% a ostatní věci by taky týct neměli-nová těsnění. Tak snad to gufero. Jde to nějak zjistit?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.3.07, 21:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
jestli to máš poblitý v podstatě jen ve spodní části tak bych to tipoval na to gufero na klice koukni k vodní pumpě jestli taky není zapráskaná olejem a jestli není mastnej i řemen.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.3.07, 21:33
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kristensen píše:
jestli to máš poblitý v podstatě jen ve spodní části tak bych to tipoval na to gufero na klice koukni k vodní pumpě jestli taky není zapráskaná olejem a jestli není mastnej i řemen.


Pak je este moznost to obrovsky gufero u setrvaku zejo? :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


22.3.07, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Utri vsechny kapicky na motoru a na tim plechu pod motorem a nech to auto stat tak dlouho dokud se ti neobjevi na zemi kapky oleje. Nikam s tim autem nepopojizdej ani nehybej a sklon se po neho nebo tam lehni at vidis v ktere to je casti motoru nebo dokonce prevodovky. Takhle vubec nevis co a kde tece. Potom budes aspon zhruba vedet jestli to je z prave starny, prostredku si leve strany agregatu...


22.3.07, 21:38
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Pak je este moznost to obrovsky gufero u setrvaku zejo? :)[/quote]

ale to by videl na prevodovce a motoru a mozna by mu i spojka sem tam klouzla...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


22.3.07, 21:39
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Kristensen píše:
jestli to máš poblitý v podstatě jen ve spodní části tak bych to tipoval na to gufero na klice koukni k vodní pumpě jestli taky není zapráskaná olejem a jestli není mastnej i řemen.


Tak jsem se na to díval. Všechno od rozštěpu rozdělovače dolu je mastny a plny spiny jak svina. Ze spodu motoru když se kouknu, tak trupka co vede voda(je tam vypouštěcí šroub vody), věčně je na tom nějaká kapka. Takže asi fakt to gufero!!! Kdybych to chtěl vyměnit, znamenalo by to vydělání motoru ven?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.3.07, 21:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
florisimo píše:
Kristensen píše:
jestli to máš poblitý v podstatě jen ve spodní části tak bych to tipoval na to gufero na klice koukni k vodní pumpě jestli taky není zapráskaná olejem a jestli není mastnej i řemen.


Tak jsem se na to díval. Všechno od rozštěpu rozdělovače dolu je mastny a plny spiny jak svina. Ze spodu motoru když se kouknu, tak trupka co vede voda(je tam vypouštěcí šroub vody), věčně je na tom nějaká kapka. Takže asi fakt to gufero!!! Kdybych to chtěl vyměnit, znamenalo by to vydělání motoru ven?


ne. stačí zajistit sešláplou spojku aby se ti nepohla klika v axiálu a nevypadl ti kroužek uvnitř a povolíš šroub na řemenici, sundáš ji a gufero vyloupneš šroubovákem a nasadíš tam nový, jestli to děláš poprvé tak si radši kup dvě gufera a vyhrej si s tím ať ho tam pěkně usadíš aby zase neteklo no a pak dej řemenici zpět a pořádně to dotáhni, nejlépe přes zařazenou rychlost a zašláplý brzdy.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.3.07, 21:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jo a málem bych zapoměl na to nejpodstatnější jinak je celá práce na nic. nezapomeň ten břit na guferu nebo řemenici namazat olejem jinak se to gufero po 5ti minutách spálí a můžeš začít znova, a ještě najdi doma nějakej šmirgl asi tak kolem 400 drsnosti a trošku tu řemenici tam kde běhá gufero olešti.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.3.07, 21:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Kristensen píše:
Jo a málem bych zapoměl na to nejpodstatnější jinak je celá práce na nic. nezapomeň ten břit na guferu nebo řemenici namazat olejem jinak se to gufero po 5ti minutách spálí a můžeš začít znova, a ještě najdi doma nějakej šmirgl asi tak kolem 400 drsnosti a trošku tu řemenici tam kde běhá gufero olešti.


mezi gufero a řemenici dát olej? Nebyla by lepší vazelína?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.3.07, 22:29
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
florisimo píše:
Kristensen píše:
Jo a málem bych zapoměl na to nejpodstatnější jinak je celá práce na nic. nezapomeň ten břit na guferu nebo řemenici namazat olejem jinak se to gufero po 5ti minutách spálí a můžeš začít znova, a ještě najdi doma nějakej šmirgl asi tak kolem 400 drsnosti a trošku tu řemenici tam kde běhá gufero olešti.


mezi gufero a řemenici dát olej? Nebyla by lepší vazelína?


Ne, staci trochu oilu, az motor pojede, tak se ze vnitrni strany uz bude to gufero mazat samo, jde spis o prvni beh po oprave ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


22.3.07, 22:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Matthes píše:
florisimo píše:
Kristensen píše:
Jo a málem bych zapoměl na to nejpodstatnější jinak je celá práce na nic. nezapomeň ten břit na guferu nebo řemenici namazat olejem jinak se to gufero po 5ti minutách spálí a můžeš začít znova, a ještě najdi doma nějakej šmirgl asi tak kolem 400 drsnosti a trošku tu řemenici tam kde běhá gufero olešti.


mezi gufero a řemenici dát olej? Nebyla by lepší vazelína?


Ne, staci trochu oilu, az motor pojede, tak se ze vnitrni strany uz bude to gufero mazat samo, jde spis o prvni beh po oprave ... :)



k te řemenici se dostanu zpodběhu? Běl by tam ten plech jít oddělat(podle dokumentace). A jak to druhý gufero, to co je u spojky? Půjde taky nějak vyměnit?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.3.07, 22:36
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz