Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak jen naladit pocemtyvolemetry a jedem
http://www.youtube.com/watch?v=qdzyGq9U_28
Zal novy brouk neni SMD, tak jsem musel udelat redukci z IDE kabelu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.6.10, 11:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Pjeknyyy..... to je Viky-styl!
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.6.10, 12:09 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Tak co? Vysledky? Data?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.6.10, 20:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vysledek je takovy, ze LEDka sviti
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.6.10, 22:02 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
naco merias viac ako 1V ? Lambda ti dava 0-1V (potom su aj specialne co davaju 0-5V)
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
6.6.10, 09:19 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja na tom videu? No jestli to chodi...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.6.10, 09:34 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Mel jenom blbje nastaveny zesileni predzesilovace.
Jinak mne motor jde nejlip nekde kolem 0.88V, pak uz to zacina bejt moc bohaty. ale to urcite bude ruzny podle umisteni a stavu sondy.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
6.6.10, 11:19 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
chystam sa urobit porovnania normalnej lambdy a sirokopasmovej......ze budu obe nasrobovane
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
6.6.10, 19:10 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jo to muze bejt zajimavy, ale jak sem pochopil, tak sirokopasmova ma vpodstate linearni odezvu na mnozstvi kysliku, takze by mel vyjit vztah odpovidajici chrakteristice uzkopasmovy lambdy.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
6.6.10, 20:39 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
obycajna lambda pozna len ma kyslik, nema kyslik (skokova charakteristika)......nevie kolko ho ma ani kolko ho nema....
sirokopasmova ma "cerpadlo kyslika" - pump a dorovnava hodnotu lambda na stechiometricku, ak nemusi cerpat (prud v mA =0) , je hodnota lambda = 1, ak musi cerpat vie kolko a ktorym smerom (kladny , zaporny prud a jeho hodnota)
preto ze zapojenie sirokopasmovej lambdy dost zlozite a riesi sa nejakym microcontrolerom PIC alebo AT
myslim ze tento obrazok napovie, preco sa normalnov lambdou neda merat hodnota bohatosti alebo chudobnosti- rozsah je 0,98-1,02
a tu je vidno preco sa jedna vola uzkopasmova a druha sirokopasmova
viac info najdete na stranke
http://www.airfuelmeter.com/german/lsu4_ge_sensor.htm
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
7.6.10, 09:14 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Dovolil bych si nesouhlasit v nasi firme se uz pres 20let vyrabi analyzatory spalin pro velky kotle, ktery maji stejny cidlo jako lambda. 0mV lambda dosahne az pri 21% kysliku, my merime 16bit cislo v rozsahu 0-150mV a koncime nekde na 0.3% O2 a v pracovnim rozsahu (cca 4-12% O2, podle typu kotle) dosahujeme presnosti az 0.2% kysliku. Mereni se teda v zasade nebojim, koneckoncu na ty nase potvory jede v CR i par mensich elektraren a dokonce krematorium.
Je potreba mit jenom nelinearni indikator (coz uz mame) a bude to jiste fungovat snesitelne.
Sirokopasmova sonda to samozrejme neni, ale to mne netrapi. Rozhodne i rozdil mezi 0.75V a 0.88V ma vypovidaci hodnotu. Ten tvuj graf ukazuje, ze hodnota zmeny zelena/zluta by mela bejt na 450mV, zatimco dle puvodniho navrhu je na 560mV, bude nutny update navodu na nastaveni!
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
7.6.10, 23:14 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
skor treba zistit ako je na tom lambda senzor v zapojeni.....treba jeho presnu charakteristiku a na nej uvidis presny rozsah a kde je ten skok
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
8.6.10, 11:41 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
ja myslim ze je celkem zbytecny se prit o vyhody nebo nevyhody ty ci ony metody. Dulezity jee aby to chodilo ne?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.6.10, 13:19 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Mě by, s dovolením, zajímalo zda (a pro jaké účely) je vhodné mít lambdu jinou než 1 (čili jiný než ideální poměr).
|
8.6.10, 14:09 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Mne za idealni pripada 0.97 pro karburatorovej motor.
1 je idealni pro katalyzator, ale to neznamena, ze jinej pomer nemuze mit svy vyhody pri urcitym rezimu.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.6.10, 17:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|