Autor |
Zpráva |
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
Karburator?
Uz som pisal skor ze som menil karburator a ake som mal problemy. Tak som vycistil trysku karburatora a uz vsetko islo ako ma.
Potom som este vymenil vzduchový filter a dotiahol lanko sytiča a možno ešte dáke drobnosti a zrazu:
Volnobeh vobec neudrzi, skusal som nastavovat volnoheh vzduch/benzin akokolvek proste to nedrzi a,
Motor mierne stratil na výkone, je to pocítiť obzvlášť pri prudkom pridávaní plynu a tahaní do kopca že to netahá tak jak predtým.
Čo sa mohlo pokaziť?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
7.6.10, 10:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
k tomu volnoběhu .. funguje ti odpojovač? (při zapnutí klíčku to musí cvaknout)
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
7.6.10, 11:08 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
tak tak, vcera som s tym zapasil. musi ti to cvakat ked nechas akoby nastartovane, a pri motore odpojis a spojis ten faston na tom kabliku
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
7.6.10, 15:18 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
no praveze odpojovac funguje. Inak ta strata vykonu je dost fail proste som nejak zle natiahol lanko plynu a ten sa nedal stlacit az na doraz
ale ten volnobeh nejde furt
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
7.6.10, 19:03 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
nemate tusenie?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
8.6.10, 11:03 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
typ auta? kable svicky podtlakove hadicky v poho?rozdelovac kostra?
|
8.6.10, 11:14 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
no problem by podla vsetkeho evidentne mal byt v karburatore.(za prve sa to prejavilo po tom co som sa hrabal v karburatore a za druhe neviem co by mal volnobeh s inou castou motoru ked vsetko ostatne funguje) Sviecky to teda si nebudu... Inak kabel do karbu vedie len jeden a to do odpojovaca. Kedze odpojovac cvaka tak kabel je v pohode a aj rozdelovac. Hadicky no mozno keby aj boli zle zapojene alebo neutesnene. Ale skor neviem ktora konkretna hadica by sposobila takyto problem.
Inak motor 120 karb sedr
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
8.6.10, 21:07 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
ja jenom kdyby nahodu,bo na feline sem taky spekuloval,pak sem zjistil ze byl spatny kabl,prkotina jak nikdy
|
8.6.10, 22:22 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
na feline ale nemas karburator pokial sa nemylim
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
9.6.10, 10:10 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
jasane,lae myslim to tak ze sem hledal nejaku zavadu a byla tam prkotinka ktera by mna nenapadla
|
9.6.10, 10:17 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
tak uz som zistil co tomu bolo, predsalen to bol ten odpojovac. Cvakat sice cvakal, tj magnet fungoval ale ta kravina ktoru mal posuvat bola prasknuta a volnobeh tak ostaval zavrety
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
10.6.10, 14:39 |
|
|
00250
Příspěvky: 6 Bydliště: SVIT
|
ŠKODA 105 PROBLEM Z VOLNOBEHOM tak vlastne od kedy som mal skrat na baterii vlastne po nastartovani a jemnej rezonacii sa nedopatrenim dotkol plus kabel zalozeny na elktrode plus sa dotkol sedacky ktora ako kostra je zaporne nabita . Vlastne potom auto nehcelo startovat ale na roztlacenie nastartovalo ale nehcelo reagovat na plyn ked bola zaradena rychlost vobec sa neslo pohnut plyn na podlahe ale neslo sa pohnut kamos sa na to pozrel povedal tu ti chyba hadicka na karburator .. zalozil so ma islo . ale zas nejde od vtedy volnobeh vymenil som komplet karburator a aj tak neslo vymenil som regulator napetia a aj inducnu cievku PORADTE KDE MOZE BYT CHYBA ??? NEVIEM SI DAT RADY
|
23.6.10, 18:34 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak už zostáva iba rozdeľovač...žeby chcípol kondík?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.6.10, 19:13 |
|
|
00250
Příspěvky: 6 Bydliště: SVIT
|
no rozmyslal som aj na d tym ze to moze byt v riti ale som sa to bal vymenit ze vlastne je tam nejaka napr pruzinka alebo kolicek alebo nieco co ked mi vypadne ze rozsipe sa mi to auz to nepojde ani tolko kolko to slo heh ale aky vplyv vlastne ma ten kondik na cinnost vsetkeho? bo teprve mesiac mam tu skodovku tka musim jej prist na vsetky finty
|
24.6.10, 13:27 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ak je poškodený kondík, nedáva dobrú iskru, alebo aj žiadnu iskru...niekedy to na voľnobeh ide, ale po pridaní ani za svätého...vyskúšaj vymeniť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.6.10, 18:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|