Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 06:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jasně, není to pro každého... ale já taky nejezdím jako šnek. Vždy jedu maximální povolenou +10km/h. Spíš jde o to vyřazovat před semaforem, když vím, že tam stejně bude červená atd...třeba ve městě nemá vůbec žádný význam se někam honit. Teď navíc jezdím v zeleném pásmu otáčkoměru a asi to bude mít opravdu něco do sebe.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.6.10, 10:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo v zeleným pásmu a s lehkou nohou (100-110 a minimum plynu) jezdim taky

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.6.10, 11:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak potom máš asi moc bohatou směs...jaké barvy máš výfuk?

U LPG závisí na mnoha věcech... sám s tím zápasím asi čtyři roky abych se dostal na takovou spotřebu.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.6.10, 12:02
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
gokralik píše:
Tak potom máš asi moc bohatou směs...jaké barvy máš výfuk?

U LPG závisí na mnoha věcech... sám s tím zápasím asi čtyři roky abych se dostal na takovou spotřebu.


nevim na něj nekoukám :lol: asi budu muset koumat a seškrtit to

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.6.10, 13:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak se podívej. :) Pokud je koncovka černá jak uhel, je směs moc bohatá, pokud je šedočerná, je to zhruba OK a pokud je až cihlově červená, je směs moc chudá.

A nebo si ty barvičky pletu se svíčkama, ale mám takový pocit, že i u výfuku to takhle funguje. Minimálně s bohatou a správnou směsí si jsem jist.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.6.10, 14:47
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na směsy to nedoženu tu mam regulovanou podle lambdy která je v pohodě :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.6.10, 17:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No vidíš, to mě vůbec nenapadlo, páč děda má na Feldě taky jen neřízený podtlakový systém a ten by mohl vyprávět.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.6.10, 18:18
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
zas tan neseřiditelný to nejni :wink: nějaký štelování na reduktoru je a mam i klasickej škrťák

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.6.10, 18:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak škrť. :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.6.10, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Co se může stát, když nastavím větší ventilové vůle než předepsané? Včera jsem je totiž seřizoval, motor měl cca 32°C, tak jsem tam dal měrku 0,25mm a ještě o trošičku vždycky povolil. Zdá se mi totiž, že je motor na volnoběh nějak hlučnější a při startování zastudena jsem musel déle točit. Na druhou stranu auto přestalo cukat při ustálené rychlosti.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.6.10, 16:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Vidím, že nikdo nic o ventilech neví. :)

Dneska znova dotankováno doplna, celkem 30,57 litrů a na tachometru byla hodnota 401,5 km což odpovídá spotřebě 7,6l / 100km. S tím jsem naprosto spokojen. :P

Navíc se dneska za mě přihnala nějaká otuzená felda. Vypadala jako rozšláplé ho**o, tak jsem ji nenechal předjet. :) Na rovince jsem ji nedal šanci, do kopce mě občas doháněla a do zatáček vždycky ztrácela...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.6.10, 17:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ventily :?: myslím že v rozmedzí 15 až 25° je to v pohode, musíš nechať motor poriadne vychladnúť, ono je to masa železa čo sa dobre rozpáli a má to zotrvačnosť...

spotreba krásna :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.6.10, 12:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Dneska jsem se konečně odhodlal ke slícování předních dveří. :) Teď už jsou spáry mezi blatníkem jen lehce do V, ne jako předtím, kde byl nahoře centimetr a dole milimetr. Taky dveře už nejsou tak povadlé a dole neodstávají přes zadní. Taky jde zavírat jen lehkým přitáhnutím, žádné třískání už nemusím praktikovat... paráda... Sice jsem musel zase shodit světla, masku, nárazník a blatníky, ale aspoň jsem pořádně dotmelil díry, kudma stříkala voda u předních světel. Kupodivu samo lícování bylo hned, až jsem sám čuměl. Jen jsem vždy povolil oba panty, dveře trochu posunul, pak přiložil blatník a čuměl, že to sedí přesně. Pak už jenom dohnat polohu protikusu zámku a dveře sedí super. Konečně je boční prolis jedna jednotná nelámaná čára. :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.6.10, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo michale díky za radu... ještě zkusím zítra ty ventily projet ještě jednou, jestli mi při dotahování matky nějaký neutekl. Takže to budu dělat na studeném motoru (snad poprvé :) ) .

Ještě mě ukrutně sere na autě drnčící krycí plech katalyzátoru a pískající táhlo řazení, to zítra taky přetáhnu vazelínou.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.6.10, 20:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
tak já to po oprave auta nemuzu slicovat ani zaboha :( a to uz nemluvim o bouchani dverma, hlavne u spolujezdce vpredu
kdyz to bylo jakz takz,tak do auta teklo.
ted me to ceka znova, budu muset menit dvere


17.6.10, 21:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jansjans a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz