Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 04:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Studené starty s LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 89
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Studené starty s LPG
Předpokládám že každý provozovatel vozidla s alternativním pohonem na LPG zná situaci kdy studený motor nejede ideálně a hlavně je kumšt udržet volnoběh. Neexistuje něco jako předehřev vody kvůli zplynovači?


24.3.07, 15:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Mě se ani nezdá, že by studený motor na LPG jel špatně. Jede o 200% líp než na benzín. Něco o tom předehřevu se zmínil pan Čech v článku, tak si to přečti. Při startování pokud to nechytá na plyn, tak nastartuj na benzín a třeba hned přepni na benzín.

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.07, 19:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Pokud já vím tak u LPG by se mělo dojíždět a startovat na benzín. Osobně LPG nemám, tak nemůžu posoudit, ale slyšel jsem to tak.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


24.3.07, 19:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No, někdo to tak radí. Možná, že to trochu zpomalí zaplepávání ventilů. Já jezdím na plyn pořád a na benzín jen při startech studeného motoru když je venku hluboký mráz.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.07, 19:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Na benzín by se mělo dojíždět ze dvou důvodů, a to že správně tankovanej benzín narozdíl od plynu obsahuje aditiva nahrazující olovo, který přimazávají sedla a vodítka ventilů, a za druhé plyn je hodně agresivní na plasty a po čase působením LPG zkřehnou, po zdechnutí se plyn vrátí zpátky do sání a leptá ty plasty, při dojetí na benzín se sání od LPG pročistí. U škodovek sice není moc co leptat, ale u jiných aut, který mají třeba plastový sání už to po nějaké době poznat de.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


24.3.07, 19:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
že nejde ideálně :shock: lepší jak na benzín jede bez sytiče necuká 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


24.3.07, 20:26
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ten ohřev plynu to vidím jako nesmysl, ten plyn se ohřívá ptoro, aby nezamrzl, takovou základní chybou proč to nestartuje je zaneřáděný rozdělovač víčko i palec, pak špatně seřízená směs a komprese motoru, předehřevem asi ničemu nepomůžeš, já měl žigula při -15 na drc a hned jsem ho musel přepnout na benál jinak bych zamrzl miloš


24.3.07, 21:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz