navysovani vykonu felicie 40 kw?
Autor |
Zpráva |
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
navysovani vykonu felicie 40 kw?
dobrej podvečír panové. Chtel jsem se zeptat, mam filcku 40kw. Ale jaksi jí chybi výkon. na kolik by mě asi vysly upravy mechanickeho razu, na navyšení koní? predstava by byla, převrtat motor na max. cca 1450ccm. a sejmout o neco hlavu. motor tam je 135. nechci žadný chip tunning. Ale taky necpat tam 10000kc za upravy. A nebo byla by varianta 2 levnější. Varianta 2: sehnat 1.6 motor, nacpat ho dovnitr plus sehnani ridici jednotky, programovani klicu atd. ( mator mi asi brzo odejde do vecnych lovišt tak premyslim jestli upravit a zvednout vykon, nebo koupit silnejsi a shanet nekoho kdo si s jednotkou poradi, a zadat boleslav o zapis silnejsi motorizace) litat s papirama se mi moc nechce.
|
17.6.10, 16:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: navysovani vykonu felicie 40 kw?
kikineek píše: dobrej podvečír panové. Chtel jsem se zeptat, mam filcku 40kw. Ale jaksi jí chybi výkon. na kolik by mě asi vysly upravy mechanickeho razu, na navyšení koní? predstava by byla, převrtat motor na max. cca 1450ccm. a sejmout o neco hlavu. motor tam je 135. nechci žadný chip tunning. Ale taky necpat tam 10000kc za upravy. A nebo byla by varianta 2 levnější. Varianta 2: sehnat 1.6 motor, nacpat ho dovnitr plus sehnani ridici jednotky, programovani klicu atd. ( mator mi asi brzo odejde do vecnych lovišt tak premyslim jestli upravit a zvednout vykon, nebo koupit silnejsi a shanet nekoho kdo si s jednotkou poradi, a zadat boleslav o zapis silnejsi motorizace) litat s papirama se mi moc nechce.
1., Clovece takychto clankov je tu milion, najprv citaj, potom pis (nic v zlom, peace )
2., aj 10t za sportovu upravu motora je vcelku malo
3., zozen si riadiacu jednotku z 50kW verzie, vacku, zniz hlavu a mas 50kW...
4., 1,6 tam legalne nedas
5., 1,6 z felicie je asi najhorsi benzinovy motor aky poznam (vykon/litraz/hmotnost/spotreba...), tych celych 5kW ti za to nestoji
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.6.10, 17:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já bych tam taky necpal 1,6 z feliny. Je to bez úprav skoro to samé jako 1,3MPI 50kW a navíc je ten motor těžký, tak trpí nápravy apod. Raději bych sehnal jiný motor, třeba 1,3MPI 50kW z feliny. Oproti té 135 se 40kW to bude i tak rozdíl docela velký. Vím o čem píšu. Za úpravy by padlo i třeba 20 000,- kč ne jenom 10, jak psal Deekay
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.6.10, 18:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych šel do 1.4 fábky v původním bloku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.6.10, 18:24 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
zkoumal jsem tady vsechny clanky, ale ja mam jiny problem. co udelat s fildou do 5000 kc aby to jelo vic nez 40 kw a hodilo se to do provozu. zavodni motor mam ve 130 ce. ale to by mi na filde ukroutilo klouby. potrebuju za relativne rozumny prachy splasit nejaky kone. je to vcelku nesmysl. Za malo penez hodne muziky, ale kdo vi. treba existuje nejaky vígl.
|
17.6.10, 18:26 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nejdřív di do 50kw přestavby
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.6.10, 18:28 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
bracha ma 50kw motor ve felicici a vcelku mu to jezdi ale na dalnici ve 130 tam ma pres 4000ot a kraval jak hajzl. ja tam mam 3200ot (asi delsi staly prevod) ale v kopcich je to liny jak ves. mam pocit ze prave 50ka motor by na te prevodovce taky zadnou slavu neudelala. jezdim 2krat do mesice na moravu a spet. cca 1000km. jinak po kopcich. chtelo by to neco echt gold.
|
18.6.10, 12:28 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ked uz saliet s motorom tak preco tam nedas 1.6SR stokonovku? na prirubu to pasuje, uchytenie vymyslis a s elektrikou hadam problem nebude
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.6.10, 12:36 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
taky me to napadlo, ale na technicke me rozbiji. mel jsem v uvahu neco jako, sjet setrvak na te 40 ce,remenice oholit na dren, prevrtat motor, sundat niz hlavu, a vylestit kanaly ale ma smysl se s tim otravovat ( kolik koni za tu namahu)
|
18.6.10, 12:46 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Darklorde moc ho neprovokuj, nebo to ještě provede a vytře nám všem zrak.
Kikinku, to co chceš provést je moc fajn, ale jak už tady kluci řekli, tahle úprava rozhodně nebude za méně než 10 000 kč. Navíc pak tuším ten motor bude mít sníženou životnost (budeš muset pořád do toho rýpat), vezme si více benzínu a možná ani nebude pro normální styl jízdy vyhovující. Jedině snad sehnat jednotku 50kW, vačku a snížit hlavu. Dostaneš o čtvrtinu vyšší výkon a bude to stát relativně málo peněz. Nebylo by lepší našetřit na jiný, výkonnější vůz?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.6.10, 12:50 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
ono jaksi ten vuz si vybrala manzelka, nemela pochopeni pro mou 130ku se zavodnim motorem, spotrebou 17 az 25 litru. dvema skorepinami a 100decibely hluku.(jaka krasa a jak jezdi) takze proto resim tu filcku. jiny nechce a me nebavi podrazovat pri predjizdeni trabanta. Takze vemu 50kw palici, stahnu ji dejme tomu o 0,2 až 0,5mm. jednotku sezenu taky 50ku a zamenim ji za tu puvodni a je to ? Herka bude mit silenych 50 kw ryziho a prekypujiciho vykonu ktery mi stahne vlasy z hlavy.
|
18.6.10, 13:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
[quote="gokralik"] jednotku 50kW, vačku a snížit hlavu.quote]+ tú kratšiu prevodovku a máš to...no ale keď chceš poriadny výkon a pri diaľničných rýchlostiach ticho, tak si si mal kúpiť Mercedesa S, abo 5kového Báva...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.6.10, 13:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já si až dotěď myslel, že hlavy jsou stejné, jen písty 135 mají nahoře takové vybrání a 136 mají vrch rovný. Tím je docíleno toho vyššího kompresního poměru. Já bych buď snížil nynější hlavu o třeba 0,8mm, dal ŘJ a vačku z 50kW verze. nebo někde sehnat rovnou 50kW motor. Dá se sehnat i do těch 5000,- kč docela zachovalý a pokud si ho vyměníš sám, tak ušetříš. Jinak nemusíš nic překopávat, jen vyměnit ŘJ.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.6.10, 16:31 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Re: navysovani vykonu felicie 40 kw?
kikineek píše: nechci žadný chip tunning. Ale taky necpat tam 10000kc za upravy.
Tak se na to vy*er. Moc vás nechápu, buď si koupím felinu abych jezdil za pár kaček a akceptuju, že to je líné. A nebo si koupím nějaké výkoné auto a akceptuju, že do toho vrážím prachy. Jestli na to nemáš tak máš smůlu.
|
18.6.10, 17:53 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: navysovani vykonu felicie 40 kw?
Dallen píše: kikineek píše: nechci žadný chip tunning. Ale taky necpat tam 10000kc za upravy. Tak se na to vy*er. Moc vás nechápu, buď si koupím felinu abych jezdil za pár kaček a akceptuju, že to je líné. A nebo si koupím nějaké výkoné auto a akceptuju, že do toho vrážím prachy. Jestli na to nemáš tak máš smůlu.
moje rec mel sis sehnat rovnou feldu 50Kw nebo 1.6 a hotovo, jestli to chces ozivit stejne budes sypat tisice za praci i za veci , nebo jen za veci pokud si to udelas vse sam...zase na tom stravis dny a noci a pak zjistis ze z toho letadlo stejne neni a jeste mimochodem je 40Kw a 40Kw ja jel s nekolika a pokud ten motor je v poradku am dobre komprese a mas tam vse co tam ma byt tak taky sam o sobe nejezdi spatne
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.6.10, 10:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 78 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|