Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 navysovani vykonu felicie 40 kw? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek navysovani vykonu felicie 40 kw?
dobrej podvečír panové. Chtel jsem se zeptat, mam filcku 40kw. Ale jaksi jí chybi výkon. na kolik by mě asi vysly upravy mechanickeho razu, na navyšení koní? predstava by byla, převrtat motor na max. cca 1450ccm. a sejmout o neco hlavu. motor tam je 135. nechci žadný chip tunning. Ale taky necpat tam 10000kc za upravy. A nebo byla by varianta 2 levnější. Varianta 2: sehnat 1.6 motor, nacpat ho dovnitr plus sehnani ridici jednotky, programovani klicu atd. ( mator mi asi brzo odejde do vecnych lovišt tak premyslim jestli upravit a zvednout vykon, nebo koupit silnejsi a shanet nekoho kdo si s jednotkou poradi, a zadat boleslav o zapis silnejsi motorizace) litat s papirama se mi moc nechce. :oops:


17.6.10, 16:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: navysovani vykonu felicie 40 kw?
kikineek píše:
dobrej podvečír panové. Chtel jsem se zeptat, mam filcku 40kw. Ale jaksi jí chybi výkon. na kolik by mě asi vysly upravy mechanickeho razu, na navyšení koní? predstava by byla, převrtat motor na max. cca 1450ccm. a sejmout o neco hlavu. motor tam je 135. nechci žadný chip tunning. Ale taky necpat tam 10000kc za upravy. A nebo byla by varianta 2 levnější. Varianta 2: sehnat 1.6 motor, nacpat ho dovnitr plus sehnani ridici jednotky, programovani klicu atd. ( mator mi asi brzo odejde do vecnych lovišt tak premyslim jestli upravit a zvednout vykon, nebo koupit silnejsi a shanet nekoho kdo si s jednotkou poradi, a zadat boleslav o zapis silnejsi motorizace) litat s papirama se mi moc nechce. :oops:

1., Clovece takychto clankov je tu milion, najprv citaj, potom pis (nic v zlom, peace ;) )
2., aj 10t za sportovu upravu motora je vcelku malo
3., zozen si riadiacu jednotku z 50kW verzie, vacku, zniz hlavu a mas 50kW...
4., 1,6 tam legalne nedas
5., 1,6 z felicie je asi najhorsi benzinovy motor aky poznam (vykon/litraz/hmotnost/spotreba...), tych celych 5kW ti za to nestoji

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.6.10, 17:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já bych tam taky necpal 1,6 z feliny. Je to bez úprav skoro to samé jako 1,3MPI 50kW a navíc je ten motor těžký, tak trpí nápravy apod. Raději bych sehnal jiný motor, třeba 1,3MPI 50kW z feliny. Oproti té 135 se 40kW to bude i tak rozdíl docela velký. Vím o čem píšu. Za úpravy by padlo i třeba 20 000,- kč ne jenom 10, jak psal Deekay

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.6.10, 18:22
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já bych šel do 1.4 fábky v původním bloku :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.6.10, 18:24
Profil ICQ

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
zkoumal jsem tady vsechny clanky, ale ja mam jiny problem. co udelat s fildou do 5000 kc aby to jelo vic nez 40 kw a hodilo se to do provozu. zavodni motor mam ve 130 ce. ale to by mi na filde ukroutilo klouby. potrebuju za relativne rozumny prachy splasit nejaky kone. je to vcelku nesmysl. Za malo penez hodne muziky, ale kdo vi. treba existuje nejaky vígl. :|


17.6.10, 18:26
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nejdřív di do 50kw přestavby :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.6.10, 18:28
Profil ICQ

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
bracha ma 50kw motor ve felicici a vcelku mu to jezdi ale na dalnici ve 130 tam ma pres 4000ot a kraval jak hajzl. ja tam mam 3200ot (asi delsi staly prevod) ale v kopcich je to liny jak ves. mam pocit ze prave 50ka motor by na te prevodovce taky zadnou slavu neudelala. jezdim 2krat do mesice na moravu a spet. cca 1000km. jinak po kopcich. chtelo by to neco echt gold. :wink:


18.6.10, 12:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ked uz saliet s motorom tak preco tam nedas 1.6SR stokonovku? na prirubu to pasuje, uchytenie vymyslis a s elektrikou hadam problem nebude

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.6.10, 12:36
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
taky me to napadlo, ale na technicke me rozbiji. mel jsem v uvahu neco jako, sjet setrvak na te 40 ce,remenice oholit na dren, prevrtat motor, sundat niz hlavu, a vylestit kanaly ale ma smysl se s tim otravovat ( kolik koni za tu namahu) :oops:


18.6.10, 12:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Darklorde moc ho neprovokuj, nebo to ještě provede a vytře nám všem zrak. :)

Kikinku, to co chceš provést je moc fajn, ale jak už tady kluci řekli, tahle úprava rozhodně nebude za méně než 10 000 kč. Navíc pak tuším ten motor bude mít sníženou životnost (budeš muset pořád do toho rýpat), vezme si více benzínu a možná ani nebude pro normální styl jízdy vyhovující. Jedině snad sehnat jednotku 50kW, vačku a snížit hlavu. Dostaneš o čtvrtinu vyšší výkon a bude to stát relativně málo peněz. Nebylo by lepší našetřit na jiný, výkonnější vůz?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.6.10, 12:50
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
ono jaksi ten vuz si vybrala manzelka, nemela pochopeni pro mou 130ku se zavodnim motorem, spotrebou 17 az 25 litru. dvema skorepinami a 100decibely hluku.(jaka krasa a jak jezdi) takze proto resim tu filcku. jiny nechce a me nebavi podrazovat pri predjizdeni trabanta. Takze vemu 50kw palici, stahnu ji dejme tomu o 0,2 až 0,5mm. jednotku sezenu taky 50ku a zamenim ji za tu puvodni a je to ? Herka bude mit silenych 50 kw ryziho a prekypujiciho vykonu ktery mi stahne vlasy z hlavy. :P


18.6.10, 13:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
[quote="gokralik"] jednotku 50kW, vačku a snížit hlavu.quote]+ tú kratšiu prevodovku a máš to...no ale keď chceš poriadny výkon a pri diaľničných rýchlostiach ticho, tak si si mal kúpiť Mercedesa S, abo 5kového Báva...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


18.6.10, 13:58
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já si až dotěď myslel, že hlavy jsou stejné, jen písty 135 mají nahoře takové vybrání a 136 mají vrch rovný. Tím je docíleno toho vyššího kompresního poměru. Já bych buď snížil nynější hlavu o třeba 0,8mm, dal ŘJ a vačku z 50kW verze. nebo někde sehnat rovnou 50kW motor. Dá se sehnat i do těch 5000,- kč docela zachovalý a pokud si ho vyměníš sám, tak ušetříš. Jinak nemusíš nic překopávat, jen vyměnit ŘJ.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.6.10, 16:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek Re: navysovani vykonu felicie 40 kw?
kikineek píše:
nechci žadný chip tunning. Ale taky necpat tam 10000kc za upravy.

Tak se na to vy*er. Moc vás nechápu, buď si koupím felinu abych jezdil za pár kaček a akceptuju, že to je líné. A nebo si koupím nějaké výkoné auto a akceptuju, že do toho vrážím prachy. Jestli na to nemáš tak máš smůlu. :evil:


18.6.10, 17:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: navysovani vykonu felicie 40 kw?
Dallen píše:
kikineek píše:
nechci žadný chip tunning. Ale taky necpat tam 10000kc za upravy.

Tak se na to vy*er. Moc vás nechápu, buď si koupím felinu abych jezdil za pár kaček a akceptuju, že to je líné. A nebo si koupím nějaké výkoné auto a akceptuju, že do toho vrážím prachy. Jestli na to nemáš tak máš smůlu. :evil:


moje rec mel sis sehnat rovnou feldu 50Kw nebo 1.6 a hotovo, jestli to chces ozivit stejne budes sypat tisice za praci i za veci , nebo jen za veci pokud si to udelas vse sam...zase na tom stravis dny a noci a pak zjistis ze z toho letadlo stejne neni a jeste mimochodem je 40Kw a 40Kw ja jel s nekolika a pokud ten motor je v poradku am dobre komprese a mas tam vse co tam ma byt tak taky sam o sobe nejezdi spatne

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


19.6.10, 10:36
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz