Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 14:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Škoda Fabie r.v.2000 1,4Mpi - kolísání voln + špatné starty 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Uf..těsnost sacího potrubí jsme nekontrolovali..,ale podíváme se na to.


19.6.10, 10:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
najma to moze robit netesna hadicka podtlaku napriklad k ovladaniu pretlakoveho palivoveho ventilu, alebo posilnovaca brzd ako tu naznacuje Jirka

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


19.6.10, 11:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Prave staci aby to nekde salo vzduch a bude to presne tohle jinak na te diagnostice nestaci precist pamet musi se jit do aktualnich hodnot a za chodu motoru koukat co se kde deje

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


19.6.10, 13:09
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Zdravím.

Před malou chvílí jsem testoval "studený start" a je to v pořádku. Výměna čidla byla ku prospěchu, auto "nezdechá." Bohužel zůstaly pořád ty "plovoucí" otáčky.
Pořád motor neudrží otáčky na jedné hladině. Je to stejné jak u studené,tak i u teplého motoru. Tudíž teplota a předpokládám i lamda sondy na to nemají vliv, nebo se opět mýlím?
Diagnostiku jsme měli tzv.živou, tj. při zapnutém motoru. Jediné co technik vysledoval, bylo kolísání motoru mezi 750-780 otáčkami :P :P .
Zaměřím se tedy na hadičky podtlaku a ještě jednou zkontroluji těsnost výf.potrubí a také výše uvedenou těsnost sání.
Uvidíme,jestli se pohnu dále.


19.6.10, 17:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
750-780 ? a nehladas uz len ducha?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.6.10, 17:45
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Souhlasím s tím,že je to již trošku šílené,ale i když v číslech ten rozdíl není příliš veliký,tak když člověk v tom autě sedí a ví o tomto drobném problému, tak mu to není příjemné.
Možná jsem ale zhýčkaný mým starým nafťákem z roku 1996, který má sice nalítáno 270.000km,ale motor šlape jedna báseň.
Zkusím projít ještě ty netěsnosti co se týčou hadiček podtlaku atd. a pokud to ani tyto věci nebudou,tak to nechám být.
Děkuji Vám všem za rady a jsem rád,že vím kam se mám obrátit, až zase bude fábie trošinku zlobit.


19.6.10, 18:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ono uplne staly volnobeh nieje technicky na tychto motoroch mozny. a neviem ci by slo poznat len "na ucho" rozdiel 30 otacok hore-dole, mozne to je - ale to bude podla mna zase pre zmenu kecat diagnostika

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.6.10, 18:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 467
Bydliště: Opava
Příspěvek 
no když jsem měl fabku 1.4MPi na diag. tak otáčky při volnoběhu byly 796-804 ... najeto 8000km .. nikdy nebyla na silnici :) nemá ani značky... jezdí jen po areálu školy :) takže to je moje troška :)

_________________
Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! ;) Fotky
BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky
Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky


19.6.10, 19:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz